Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg har noen ganger fått noen såpestykker i gave. Alt fra body scrub til shampoo. Såpestykkene er pakket i papir og jeg har kasta alt papir så husker ikke hvor de kommer i fra. Men det er ikke Lush og heller ikke Lucky Duck.

Nå skal jeg lage meg ønskeliste til jul (og handle julegaver til venninner) så da skulle jeg så gjerne likt å vite navnet på disse såpene og hvor de kan kjøpes (Oslo).

Papiret er hvitt og jeg tror det er lysegrønn skrift på selve papiret. Papiret holdes sammen med en etikett som forteller hva produktet inneholder. Alle såpene er helt rene og naturlige.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

L'occitane?

Anonym poster: a97e2e9031bd04959c92b5583a8ea6d8

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg elsker L'occitane så kanskje jeg bare skal gå for denne. Men det er ikke L'occitane såpe. Disse såpestykkene er veldig røffe. Fikk en Summer pudding som bestod av mandelsåpe og pimpesten. Beste body skrubben jeg har brukt. Og en sitronshampo med en hel sitronskive i. Så det er veldig røffe og "klumpete" såpestykker.

Skrevet

Du finner nok masse dersom du tar en titt under hudpleieprodukter på epla.no. :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Og jeg må innrømme at jeg tok feil. Jeg tok bilde av den ene gaven jeg fikk, og sjekka dette nå, og det var jo Lush-såpe *blush* Så da blir det i hvert fall en tur til Lush for julegaveshopping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...