Gå til innhold

Jeg vil ut av forholdet, han vil ikke høre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når man er sammen med en man er veldig glad i, men som stort sett bare sitter og prater om seg selv og sitt hele tiden, som ikke er noe flink til å ta hensyn til deg og dine behov, og når du forteller han at du heller vil satse på et vennskap fremfor kjæresteforhold bare begynner han å grine og kjører hjem? Han lukker fullstendig ørene for det jeg på en rolig måte prøver å fortelle han. Dette er noe han har gjort flere ganger. Jeg bare synes ikke dette er noe særlig til forholdt, da det er veldig enveiskjørt. Jeg er engasjert i livet hans og stiller spm og bryr meg, mens han ikke ser ut til å bry seg særlig om hva som skjer i livet mitt selv om jeg til stadighet tar opp tema vedr. mitt liv som en invitasjon til at han skal spørre&grave litt. Dette er noe jeg har tatt opp med han men han sier bare at han ikke skjønner problemet. Han bare legger seg ned og begynner å grine..

Jeg skulle så gjerne gitt faen, men jeg er jo glad i han og bekymrer meg veldig når han bare stikker av på den måten. Frykter han skal finne på å kjøre inn i en fjellvegg eller noe sånt fordi han er så lei seg. Ikke at jeg tror det er noe fare for det. Han bare vil ikke høre på meg..

What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du dra hjem til han da? Så slipper han å kjøre hjem?

Kanskje ikke det beste rådet men tenker det må være logisk hvis du er bekymret for hvordan han kan være i trafikken.

Ellers må du jo bare være bestemt og konsekvent. Det er ikke sikkert han kan klare å føle noe vennskap til deg om dere gjør det slutt, men du vil jo ihvertfall være ute av et forhold hvor du føler deg ignorert.

Skrevet

begynner å grine? ærligtalt..hvor gammel er denne fyren? han er sikkert en sånn en som brukte grining som maktmetode for å få det som han ville som liten drittunge og dette har dessverre fulgt ham inn i det voksne liv.

løøøøøp..

Anonym poster: 82d521dddc13adb3067a6921f8abe509

• Liker 2
Skrevet

begynner å grine? ærligtalt..hvor gammel er denne fyren?

Anonym poster: 82d521dddc13adb3067a6921f8abe509

De fleste menn jeg kjenner gråter etter samlivsbrudd. Fordi det er veldig trist å oppleve.

Skrevet

Hun skrev at han også begynte å grine når hun tok opp at han var lite engasjert i livet hennes da.. Det er kanskje litt sært.

Skjønner jo han blir lei seg over at du ønsker brudd, men klarer allikevel ikke engasjere seg mer i deg?

Hvis du vil ut av forholdet, så gjør det slutt. Han kan jo ikke bare komme å late som ingenting dagen etterpå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...