Gå til innhold

Pronovias bruder! <3

Anbefalte innlegg

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg har sluttet å se på kjoler for leeeeenge siden, men idag skulle jeg bare inn å smugtitte på et annet bilde av kjolen min!

Nå er det bare 46 dager igjen til jeg skal prøvde den for første gang og jeg er så spent!

Og nå kan du se favotittkjolen din på video! :D :D :D

Det var en helt ny opplevelse for min del å se min kjære Davinia i bevegelse, virkelig å anbefalle!

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg er helt sjuk etter å vise den bort, så send meg en PM får dere passordet for å se.

Skrevet

jaaaaa!!! vil se !!!!

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Sender deg pm for jeg er som sagt sjuk etter å vise den bort. :D

Skrevet

nyyyyydelig, tusen takk for titten :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg føler den ser litt kort ut foran slik som P sier, men det må ha med høyden på modelldama å gjøre, hun er jo høøøøøy. Jeg er jo 1,73 ikke noe modell kandidatt med andre ord. ;)

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg føler den ser litt kort ut foran slik som P sier, men det må ha med høyden på modelldama å gjøre, hun er jo høøøøøy. Jeg er jo 1,73 ikke noe modell kandidatt med andre ord. ;)

Og lengden får du jo være med på å bestemme selv vel, altså blir tilpasset til deg (og dine ønsker)? Skal du ikke noen turer til London? Og de har jo peiling der du har kjøpt den! :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jo det er nettopp det jeg skal. Bare 46 dager til..

Noe min konsulent også minnet meg på igår, så det er bare å fortsette slankingen. hehe-

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg viser til Alle jeg!

Er så nyforelska at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. :danse:

• Liker 1
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Litt OT men kanskje noen vet :)

Mange fine på pronovias.com

Men går litt sakte å laste inn èn og èn kjole.

Går det ikke an å se en oversikt på hjemmesiden for hver kolleksjon liksom også trykke inn på de man vil se nærmere på, i stedet for å bla gjennom hver eneste?

Fins det noen knapp å trykke på der for enklere visning av siden?

Vil gjerne se kjolen din TS :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Litt OT men kanskje noen vet :)

Mange fine på pronovias.com

Men går litt sakte å laste inn èn og èn kjole.

Går det ikke an å se en oversikt på hjemmesiden for hver kolleksjon liksom også trykke inn på de man vil se nærmere på, i stedet for å bla gjennom hver eneste?

Fins det noen knapp å trykke på der for enklere visning av siden?

Vil gjerne se kjolen din TS :)

Jeg skjønner ikke hva du mener med treig å laste inn... for du kan se kolleksjon etter kolleksjon uten problemer i mitt hode.

Men du kan jo bruke: http://www.bestbridalprices.com/pronovias_wedding-dresses-c-1.html?designers=199

Selvfølgelig skal du få se! :D sender deg en PM jeg.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener med treig å laste inn... for du kan se kolleksjon etter kolleksjon uten problemer i mitt hode.

Men du kan jo bruke: http://www.bestbrida...l?designers=199

Selvfølgelig skal du få se! :D sender deg en PM jeg.

Hehe ;)

Nydelig kjole du sendte på PM :D

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Ja, den er flott. :strix:

Men den får meg til å måtte ned til Elixia fire ganger i uken og kutte ut sjokoladen så jeg vet ikke om det bare er fryd og velstand den bringer med seg. hehe

• Liker 1
Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Hehe, off da hadde jeg revurdert det ;)

Neida, du blir nok nydelig i den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...