Gå til innhold

Hoppe i fallskjerm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har postet dette i riktig emne?

Men...

Jeg har nettopp kjøpt et Tandemhopp til kjæresten min sin bursdag. Siden jeg tenkte det er gøy å gjøre dette sammen så kjøpte jeg et til meg selv og. Det var et sånn Groupon liknende tilbud, så jeg fikk 2 hopp til prisen av 1 kan du si.

Noen som har hoppet i fallsjkerm før? Jeg har veldig lyst, men vet ikke om jeg tørr!

Da jeg kjøpte denne voucheren så ble det en måte å pushe meg selv på, for det er virkelig på lista mi over ting jeg vil gjøre før jeg dør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hello!

Jeg hopper i fallskjerm, har ca 250 hopp! Det er utrolig moro! Begynte faktisk fallskjerm"karrieren" min med et tandemhopp i fjor :)

Klart du tør! Hvor skal du hoppe?

Anonym poster: 25324f28b84e7a2a32ba71e4cbfc5a1e

Skrevet

Det har jeg alltid hatt lyst til også!

Tenk for et kick :D

Til AB: seriøst? 250 hopp på 1 år??

Skrevet

Ja, seriøst. Det er ikke noe stress det hvis man hopper ofte. Kjenner flere som har mye mer enn det på 1 år :)

Skrevet

Jeg har kun hoppet en gang og kommer nok ikke til å gjøre det igjen.

Det var gøy, men ikke SÅ stort kick som man faktisk skulle tro.

Jeg ble i tillegg veldig kvalm.. Jeg blir fort bilsyk så hvis du eller kjæresten fort blir det ville jeg spurt om han/hun du hopper med kan unngå all snurringen.. hehe! Hvis det går da.

Anonym poster: 076146a47ddbde66f79f6a25d5306235

Skrevet

Hello!

Jeg hopper i fallskjerm, har ca 250 hopp! Det er utrolig moro! Begynte faktisk fallskjerm"karrieren" min med et tandemhopp i fjor :)

Klart du tør! Hvor skal du hoppe?

I Irland :)

Oj, så utrolig kult. Det var mange hopp! Jeg kommer nok til å gjøre det, tenk for en fin opplevelse å ha med kjæresten!

Men det står at det bare tar ca 15 min og sånn med instruksjoner, går det virkelig så fort?

Skrevet

Jeg ble i tillegg veldig kvalm.. Jeg blir fort bilsyk så hvis du eller kjæresten fort blir det ville jeg spurt om han/hun du hopper med kan unngå all snurringen.. hehe! Hvis det går da.

Jeg blir ikke fort bilsyk heldigvis. Forventet du et KJEMPESTORT kick? Det er egentlig det jeg gjør..

Skrevet

I Irland :)

Oj, så utrolig kult. Det var mange hopp! Jeg kommer nok til å gjøre det, tenk for en fin opplevelse å ha med kjæresten!

Men det står at det bare tar ca 15 min og sånn med instruksjoner, går det virkelig så fort?

Du trenger egentlig ikke 15 min en gang :fnise: Du skal ikke gjøre noe spesielt.

Skrevet

Tror det er individuelt. Jeg fikk et stort kick. Derfor jeg fortsatt. Nå får jeg ikke det, og må utfordre meg selv for å føle på nervøsiteten.

Jeg ble også litt kvalm første gangen, når han tok 360er med skjermen. Blir selvsagt ikke det nå lenger, da jeg flyr selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...