Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes, er skikkelig kiling i magen kin på min kollega, og jeg er gift(10)år.

Det hele startet på jobb tur for noen uker siden. Jeg er 40, han er 23......

Av en eller annen grunn havnet vi ved siden av hverandre til alle måltider, og siste kvelden festet vi til 0600 om morgenen, (en helg gjeng)og da var det mye flørting, dansing men absolutt ikke noe mere. MEN, jeg kjente absolutt vibbene fra ham, og på flyturen hjem merket jeg det også.

Han har samboer, og jeg er som sagt veldig lykkelig gift med verdens beste, flotteste mann, og vi har to barn sammen.

Det bare kribler så immari i maven når jeg tenker/ser ham, og jeg blir helt fjortisskjelven. Er jo ikke hverdagskost en sånn liten flørt for meg, go det er sikkert hele følelsen som gir meg sommerfugler. Jeg elsker mannen min og kunne aldri fått noen bedre enn ham, men får så dårlig sammvittighet for at jeg tenker så mye på denne mannen....Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, da jeg ikke har noen planer om å gjøre noe mer, men hjelp......når skal dette roe seg igjen, og er det greit å ha litt ulovlige tanker??

Anonym poster: ba859f830767f75a317de493405117c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deprimerende tråd...

Anonym poster: d65a694636289fd9cd5acff09cb16ef9

Skrevet

Det kommer kun til å roe seg ned når du avviser mannen på jobb, og når du heller ikke legger opp til det selv. Enten sier du opp jobben samtidig som at du avviser han som er der. Eller så skiller du deg.

Anonym poster: 7483717a1471388deb459b9efe1a00ea

Skrevet

Jeg har erfaring. Når du er voksen, så er det greieste å være direkte. Spør hvordan han stiller seg til uforpliktende sidesprang. Så gønner du på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...