Gå til innhold

Hvorfor har han ikke tatt kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff en som i mine øyne er den kjekkeste mannen jeg har sett på jorda, på en fest for 2 uker siden ca.

Vi kom i prat med en gang og fant kjemien, helt til det kom et par jenter som hadde kledd seg ut i antrekk fra kondomeriet, ( dette var et kostymeparty)

da ble han så distrahert at hver gang jeg prøvde å snakke til han var blikket hans raskt mot de..

Det svei en del.. men jeg ga meg ikke der, la han til på facebook etter festen og han godtok.

Vi snakket ikke før et par dager, og da skrev han en del til meg når jeg spurte hva skjer.

men han spurte aldri tilbake, når man spør hva skjer/ hvordan går det så er det sikkert vanlig at man spør tilbake.. men han her gjorde verken det når jeg skrev til han eller på festen..

en uke til gikk og jeg ga fortsatt ikke opp, skrev til han på fredag og vi pratet en del, her spurte han meg om hvordan det gikk tilbake for en gangs skyld, samtalen fortsatte til lørdag, han spurte om jeg ville komme til han og vi kunne ha en serie marathon. Jeg sa ja!

Dro til han og vi så på serien, vi snakket imellom og samtalen hadde en fantastisk flyt..

Han var helt .. wow! jeg kjenner sommerfuglene kiler i magen i tillegg til at de blomstrer.. hvis det er riktig begrep..

men anyhow, vi snakket og han fortalte mye om seg selv, og han spurte også mye om meg.

Tonen var god. overrasskende bra!

Jeg fikk intrykk av at han faktisk var interessert i det jeg hadde og si! han lyttet og var engasjert i selve samtalene vi hadde.

Han ga utrykk for respekt og viste det også. noe som er en første gang for min del.. men for å komme til poenget.

Han kysset meg den kvelden, alt var helt perfekt.. vi kysset, ble litt hett men vi gjorde ikke noe annet enn å kysse!

han sa til og med at jeg godt kunne sove over hvis jeg ønsket det, klokken nærmet seg 1 .. jeg sa nei og sa at jeg måtte hjem, han sa også at han lovte å ikke gjøre noe funny buisness bare spoone .. men jeg måtte hjem..

Avskjeden var enda mer fantastisk enn hele kvelden..

åh.. og nå er det jo snart fredag, og jeg har ikke hørt noe fra han enda..

hvorfor har jeg ikke hørt noe ifra han enda?

Han sa faktisk til meg i starten av kvelden at hvis han var interessert i noen så tar han kontakt, han tror ikke på de teite reglene..

så nå tenker jeg, han var ikke interessert da?.. men hvorfor ga han intrykk av det da? helvete.

Anonym poster: a4afdef9e968f7b37faea4580ac80435

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å. Blæ! Jeg hater sånne: "hvis jeg er interessert, så tar jeg kontakt" ..og så tar de ikke kontakt-situasjoner. Eller: "jeg kan like å få meldinger av noen" ...og så tenker jeg at det er en oppfordring, og så svarer de ikke når jeg da først skriver en melding -situasjoner. Jeg føler med deg, for jeg synes det er helt forferdelig :(

Med andre ord. Sånne som ikke vet hva de vil - de lager ofte rot og krøll både for seg selv og for andre fordi de gjerne sender ut signaler i hytt og vær.....

Sånn ellers høres det jo ut som han likte deg veldig godt og at dere har det fint sammen :) Og det at han liker deg gjelder uansett hva han vil med det videre, vinglepetter!

Hold fast ved det du ønsker og vil :)

..noen ganger kan det være å vente på at den andre skal bestemme seg, ta kontakt selv og utforske/få klarhet, eller simpelthen gå videre :)

Klem

Endret av PanLi
  • Liker 4
Skrevet

ts her

Jeg tenker det også.. MEN det er jo jeg som har tatt kontakt alle gangene..

Mange som sier på død og liv at det virker desperat at jenta tar kontakt hele tiden..

og selv føler jeg det blir litt for mye fra min side hvis jeg tar kontakt :(

sitter fast

Skrevet

For meg virker det ikke som han er så veldig intressert. Kanskje han har fått kontakt med de andre jentene? Kanskje han var hyggelig med deg fordi da var dt håp om å få seg en kjapp en, men når du ikke ga han en kjapp en så gikk han bare videre.

Anonym poster: b3f1ca8387af71030d9927cc4f5c222c

• Liker 2
Skrevet

Send ei mld til han , der du skriver at du husker hva han sa, at han tar kontakt om han er interresert. Skriv så at du kosa deg sist dere møttes , og at du håpet på flere slike kvelder :)

(eller noe i denne duren)

Da finner du iallfall ut hva som skjer , forhåpentligvis :)

Anonym poster: 4a0debd94a56898ee9e4b4bd1bf3ab06

• Liker 2
Skrevet

Enig med ab 4.

Mulig han ikke fikk det han hadde lagt inn aksjer på ;)

Ville glemt han :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror (men jeg har tatt feil før) at han var intressert i oppmerksomheten fra deg og muligheten for å få kost litt men desverre ikke noe mer enn det. Når du må "krangle" om oppmerksomheten til en fyr som automatisk titter på andre, så begir man seg ut i noe som er bortkastet tid. Jeg skjønner at du synes han var flott osv, men vil ikke du ha en fyr som synes at du er WOW og som bare MÅ treffe deg igjen?

• Liker 3
Skrevet

Etter kun ett møte, vil jeg nok gå ut ifra at han kun var ute etter et enkelt ligg. Hadde interessen vært større på generelt grunnlag, kunne det vært håp for at han var usikker eller likte deg og var sjenert eller noe, men i dette tilfellet tror jeg dessverre løpet er kjørt. Gå videre og finn en annen kjekkas :)

Skrevet

Jeg traff en som i mine øyne er den kjekkeste mannen jeg har sett på jorda, på en fest for 2 uker siden ca.

Vi kom i prat med en gang og fant kjemien, helt til det kom et par jenter som hadde kledd seg ut i antrekk fra kondomeriet, ( dette var et kostymeparty)

da ble han så distrahert at hver gang jeg prøvde å snakke til han var blikket hans raskt mot de..

Det svei en del.. men jeg ga meg ikke der, la han til på facebook etter festen og han godtok.

Vi snakket ikke før et par dager, og da skrev han en del til meg når jeg spurte hva skjer.

men han spurte aldri tilbake, når man spør hva skjer/ hvordan går det så er det sikkert vanlig at man spør tilbake.. men han her gjorde verken det når jeg skrev til han eller på festen..

en uke til gikk og jeg ga fortsatt ikke opp, skrev til han på fredag og vi pratet en del, her spurte han meg om hvordan det gikk tilbake for en gangs skyld, samtalen fortsatte til lørdag, han spurte om jeg ville komme til han og vi kunne ha en serie marathon. Jeg sa ja!

Dro til han og vi så på serien, vi snakket imellom og samtalen hadde en fantastisk flyt..

Han var helt .. wow! jeg kjenner sommerfuglene kiler i magen i tillegg til at de blomstrer.. hvis det er riktig begrep..

men anyhow, vi snakket og han fortalte mye om seg selv, og han spurte også mye om meg.

Tonen var god. overrasskende bra!

Jeg fikk intrykk av at han faktisk var interessert i det jeg hadde og si! han lyttet og var engasjert i selve samtalene vi hadde.

Han ga utrykk for respekt og viste det også. noe som er en første gang for min del.. men for å komme til poenget.

Han kysset meg den kvelden, alt var helt perfekt.. vi kysset, ble litt hett men vi gjorde ikke noe annet enn å kysse!

han sa til og med at jeg godt kunne sove over hvis jeg ønsket det, klokken nærmet seg 1 .. jeg sa nei og sa at jeg måtte hjem, han sa også at han lovte å ikke gjøre noe funny buisness bare spoone .. men jeg måtte hjem..

Avskjeden var enda mer fantastisk enn hele kvelden..

åh.. og nå er det jo snart fredag, og jeg har ikke hørt noe fra han enda..

hvorfor har jeg ikke hørt noe ifra han enda?

Han sa faktisk til meg i starten av kvelden at hvis han var interessert i noen så tar han kontakt, han tror ikke på de teite reglene..

så nå tenker jeg, han var ikke interessert da?.. men hvorfor ga han intrykk av det da? helvete.

Der burde det ringt noen varselbjeller. ;) Han er nok bare en overfladisk liten mann som kun er ute etter noe fysisk.

Anonym poster: 66f75e2486e62e1b48632250ba664a8a

• Liker 3
Skrevet

ts her..

hater detta!

gahwd..

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke tatt mer kontakt. Jeg mener du har gjort ditt, så får det være opp til han. Hvis du tar kontakt igjen og viser han hvor godt du liker han gjør du det veldig lett for han å bruke deg, hvis han er drittsekk da.

Skrevet

Ts her

Jeg tok kontakt..

Spurte .. Skal vi ha en marathon til :) ?

fikk svar, 5 timer etter

Nei.

jupp, det var svaret hans .. Nei.

det var det..

• Liker 1
Skrevet

Ts her igjen

jeg etterforsket litt til fant ut at en felles bekjent av oss var iflg henne sammen med han i 1 år ..

Noe jeg har liten sannsynlighet for å tro på, hun har vært i et forhold med en annen i 8 mnd, og det tok slutt i januar.. så hvordan hun kunne ha vært sammen med denne karen i fjor november forstår jeg bare ikke, hun sier han lider av PTSD , i flg hans tid i Afghanistan, han jobbet i forsvaret og har tydeligvis fått masse problemer, hun sier han ikke kan binde seg og er redd for forpriktelser, selv så var de tydligvis sammen i et helt år ..

hun skrøyt i tilleg av hvor fantastisk han var..

Det at hun engang sier det når jeg prøver å åpne meg for henne syns jeg tar kaka..

Nå sitter jeg her da, med den skuffelsen, min veninne strør salt i såret og skryter av at han behandlet henne som en prinsesse, men at han nå bare ligger rundt med alt som har en vagina..iflg henne..

Jeg tenkte kanskje hun overdriver av sjalusi siden han inviterte meg og at han er ''eksen'' hennes og hun ikke vil at jeg skal få han..

Dumme meg rådførte meg med hu før jeg kontakta han..

åh, selv om han her ikke er noe for meg kanskje så er det surt..

så der.. har du historien

Skrevet

Kan ikke lese noe i startinnlegget ditt som skulle tilsi at han viser noe interesse for deg, annet enn vennlig høflighet. Er redd for at dette bunner i ønsketenkning fra din side.

Har han i tillegg fått oppleve nød, død og elendighet på nært hold, blir det for enkelt å skylde på posttraumer. Slike skiller fort skitt fra kanel, og nordmenn generelt er innihelvetes overflatiske, til sammenlikning. En får litt andre perspektiv på ting. - Det betyr ikke at det slutter å krible i snabelen...

Skrevet (endret)

Faktisk enig med Nettinett for en gangs skyld. Jeg tror ikke han er interessert i mer enn sex. Han virket ikke interessert første gangen heller. Skjønner ikke at du gadd å dra det videre da.

Åh så nå at du hadde fått svar fra han. Finnes flere fisk i havet :)

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor tok du ikke hintet da han bare tittet på de andre jentene?

Du burde faktisk gitt deg der.

Han er jo ikke interessert, så det er jo rart for meg å lese at du stiler spørsmålet:

Hvorfor tar han ikke kontakt.

Når en dame ikke tar hintet da mannen bruker blikk i kroppspråk, så blir hun den masete.

Glem han, uansett hvor vakker han var =)

Anonym poster: 2db2a794e08677f975aa2ca29767c975

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

vel, nå har jeg funnet ut av noe urovekkende..

vi har en felles bekjent som jeg har kjent, og iflg henne så hadde de vært sammen i over 1 år..

Jeg spurte hun hvordan de kjente hverandre og hun plapret og fortalte mye dritt om han.. jeg ble sjokkert..

alt dette var løgn..

Hun har sagt til han at jeg har sagt mye dritt om han til henne, hvordan jeg vet dette?

konfronterte han og ba om et ordentlig svar.. NEI er ikke er svar, jeg ville vite hvorfor..

vi kranglet igår.. det var forferdelig, at han tar hennes side.. han kalte meg for dramaqueen, jeg prøvde bare å si at jeg var interessert i han og det eneste jeg sa til hun var hvordan er han som person? er han snill eller slem?

også.. fyfaen, jeg er så illsinnt..

Skrevet

Å GUUUUUUUUD!!!! ALLLE TRÅDENE HER PÅ FORUMET ER LAGET AV TS!!!!!! TS TS TS... skaff deg hjelp!!!!! du lurer jo på alt!!!!!

Anonym poster: ec100296acc43a79fb1a0401b0f9905c

Gjest Mandalas
Skrevet

Jeg tror dramaqueen er en ganske treffende beskrivelse. eller stalker. jeg kan virkelig ikke forstå at du henger etter og søker rundt en fyr som så tydelig ikke er intr!

Skrevet

Jeg tror dette er et godt eksempel på hvorfor man ikke skal stille spørsmål rundt til andre kvinner som kanskje kjenner når man liker noen. Liker man noen så skal man ta det direkte med personen det gjelder og få et klart svar der.

Jeg forstår at det er sårt å sitte med følelsen av å ha blitt ført bak lyset av henne, og at han tror ting om deg som ikke er sant, men ved å krangle med han om det og prøve å vise hva som egentlig har skjedd blir det bare enda mer drama.

Det beste å gjøre i slike situasjoner (når man alikevell har dummet seg ut ved å involvere andre) er å bare si det som det er. "Dumt at du har slike tanker om meg som du ikke kjenner, men mennesker som hører på hva andre sier er ikke noe jeg gidder å bruke tid på, så da var det greit du ikke var intressert i noe mer. Lykke til videre"

Ferdig.... next....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...