lell Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Jeg har en stekepanne fra ikea, den til 149 kr ellernosånt. Den har begynt å fuske, maten setter seg fast i panna. Har hørt at man kan redde panna ved å ha masse olje oppi å la det steke, men funker det? Evt hvor lenge skal jeg la det surre? Noen som har bedre tips?
Gjest hedgepig Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 (endret) Når det gjelder jerngryter/ panner så skal man sette dem inn med matolje. Hva du kan gjøre med din panne vet jeg dessverre ikke, kjøpe ny? Endret 22. november 2012 av hedgepig
Fru Kokosnøtt Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Panna er nok dessverre ødelagt :/ En av grunnene kan være at du har skylt panna i kaldt vann når den fremdeles har vært fresende varm - teflonbelegg tåler ikke slike temperaturforandringer. Hvis du skal kjøpe deg en ny panne anbefaler jeg en med "titanium" eller "platinum" teflonbelegg - det skal være det beste på markeder. Kjøpte min panne på tilbud til 299 på Tilbords og er kjempefornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå