Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut sinne og frustrasjonen jeg har inni meg. Tidligere denne uken var samboeren min syk (sa han), så derfor skulle han være hjemme fra jobb. Jeg har flexitid på jobb så tenkte jeg skulle reise hjem et par timer før og overraske ham, så reiste innom et bakeri og kjøpte med god mat og tenkte at det skulle bli en koselig overraskelse.

Da jeg parkerer hjemme står det en ukjent bil i gårdsrommet, synes det er litt merkelig da det ikke er helt normalt og ha besøk når man er syk og hjemme fra jobb. Døren står ulåst og da jeg åpner den hører jeg stønning fra soverommet. Og ser et par kvinnesko som står i gangen og de er ikke mine! Blir stående helt lammet, føltes som om hele verden raste ned i hodet på meg. Det gikk tydeligvis heftig for seg der inn på soverommet.

Hva gjør man egentlig i en sånn situasjon? braser inn på soverommet, skjeller og smeller eller bare går man. Jeg valgte det siste. Reiste rett hjem til en god venninne av meg og der har jeg vært siden. (er 2 dager siden det skjedde).

Sendte mld til han om at jeg ikke kom hjem på et par dager og skrudde av tlf. Vet ikke hvordan jeg skal takle dette, hva jeg skal si eller gjøre. Ligger her oppløst i tårer og forbannelse. Trodde vi hadde det så bra sammen og kjøpte oss egen leilighet for 3 mnd siden. Føler meg lurt og sviktet. Kan jo legge til at vi har vært sammen i 4 år.

Går det an å tilgi noe sånt, jeg vet neimen ikke... :'(

Anonym poster: 60f01d66db539cdc4565a4ef83001197

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde faen meg sparka opp døra til soverommet og kasta skoene hennes på dem. Tror jeg. ... Om realiteten inntreffer hadde jeg vel blitt stående fullstendig fastfrosset og fått sammenbrudd..

Skrevet

Tilgi noe sånt? Nei, ikke i min mening. Lyve til deg og jobben, for så å dra med ei dame og pule på henne i DIN seng?

Pleier ikke å oppfordre folk til å gjøre det slutt her, men denne karen er ikke mye å spare på. Tenk ut en plan for å komme ut av leiligheten uten å tape for mye penger, sørg for å ikke la deg bli manipulert av han om han prøver seg. Hvis han lover å ikke gjøre det igjen, kan du virkelig stole på han? Å gå rundt og aldri kunne slappe av må være grusomt.

Stakkar deg :( Du gjorde det rette av å ikke lage stort drama ut av det. Du kan jo gjerne gi han beskjed om at du vet hva han har gjort, og at du ikke er intresert i så se det utro trynet hans igjen. Lag en liste over ting i leiligheten som er dine eller som du virkelig vil ha.

God og stor klem til deg stakkars :hug:

• Liker 2
Skrevet

What?! Jeg hadde også sparka opp døra som en annen her nevnte, og sannsynligvis skreket og muligens også slått og sparket personene. For en dust! Håper venninnene dine stiller opp for deg.

Anonym poster: 016ac2e7ff3233fae7014c834192966a

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Har jo lest mange utro tråder og tenkt at ja hvis det var meg skulle de fått juling begge to, og blitt skadet for livet. Men når du står oppi en slik situasjon selv er det ikke så lett.

Takk Atomica. Nei er sant det, tilliten har jo blitt brutt på det groveste. Skulle ønske dette bare var en vond drøm. Off bare tanken på å starte helt på ny er grusom, mesteparten av møbler og slikt er hans, vi har samboerkontrakt. Men problemet er jo å finne seg en plass og bo, dagens leiepriser er så høye og tror ikke jeg har råd til å betjene et lån alene. Nei fyfaen. Jeg har nå sendt mld til han og fortalt at jeg vet hva han har gjort så får vi se hva han har å si til sitt forsvar.

Anonym poster: 60f01d66db539cdc4565a4ef83001197

Skrevet

Tror du gjorde det riktige jeg, TS.

Sett utenfra så kan det ikke være mye tvil om hva du bør gjøre. Han har sveket deg på verst mulig måte, og fortjener så absolutt ikke å være i et forhold med deg mer. Dere har ikke barn sammen, og da bør veien være svært kort ut døra, slik jeg ser det.

Først lyve deg opp i ansiktet, og så ta en elskerinne inn i deres felles seng i deres felles leilighet bør ikke få andre følger enn på huet ut. Lett å si, vanskeligere å gjennomføre, men uansett det riktige.

Skrevet

Finnes det noen møblerte hybler eller leiligheter du kan leie frem til du bygger opp nok kapital til å flytte til noe større? Det føles riktignok vondt og vanskelig nå, men når du kommer deg ut av forholdet, finner en liten plass og bo og får ting på plass, så vil du altså føle deg så sterk og flink. Det er tross alt ikke du som har mistet noe her, du har kvittet deg med søppel.

Begynn å se på finn.no og lokal aviser for å finne en rimelig plass å bo. Mange som gir bort møbler gratis på finn også. De er ikke nye, og ser kanskje ikke fine ut, men de funker frem til du har råd til å kjøpe deg noe bedre. En sovesofa er jo genialt hvis du kan finne noe billig. Så slår du to fluer i en smekk :) Og en hybel er jo koselig også tro det eller ei. Hvis dere får solgt leiligheten med ittebittelitt overskudd, eller han kjøper deg ut så har du kanskje litt penger til depositum og en seng for eksempel. Bare få fortgang i det så du ikke står på bar bakke uten noenting.

• Liker 1
Skrevet

Skal jeg ta en tur bort å banke på døra hans? Kan ta en alvorsprat med gutten..

• Liker 1
Skrevet

Hvor bor du forresten? Du kan få bo hos meg midlertidig..

• Liker 2
Skrevet

Hei TS, så utrolig kjip situasjon. Det er veldig vondt å oppleve noe slikt, gir deg en god klem.

Hold oss oppdatert på hva som skjer videre. Du får gjøre som de sier her, se i lokalavisa og sjekke finn.no. Kanskje fortelle noen du stoler på slik at de kan forhøre seg om noen har et billig rom å leie ut.

Evt. bo i kollektiv til du finner en rimelig leilighet?

Skrevet

Uff, dette kunne jeg ikke tilgitt..

Har han svart?

Skrevet

Fikk sinnsykt vondt inni meg av å lese dette. Forferdelig gjort av han. Vanskelig å si når jeg selv ikke har opplevd det, men utroskap er noe jeg aldri ville tilgitt. Følger med i tråden din for å se hva som skjer videre. Her får du i hvertfall en klem fra meg :klem:

Skrevet

Og jeg hadde ringt sjefen hans og sagt at han jugde og skulka jobben for å pule... :smoke:

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Har dere felles økonomi? Om dere har det, så hadde jeg tømt hele kontoen, altså tatt ut pengene i cash.

Pluss sagt til sjefen hans at det er to vitner (deg og elskerinnen hans) på at han ikke var syk den dagen.

Skrevet

Dessverre alt for mange som opplever slike ting som dette! Hev hodet, spark han ut og gå videre. Ville ikke vurdert å fortsette med en som har ligget med elserinna i min seng! All respekt og nærhet et brutt.

Skrevet

Vet ikke hvor tråden min er nå, men ca akkurat dette skjedde med meg for en kort stund siden. Jeg gikk og har ikke sett meg tilbake.

Anonym poster: 9e98fef293a3dafbc7ec9d958bb8ebfb

Skrevet

Huff, sender deg en varm klem. Det er jo som tatt ut av en såpeserie, eller film!

Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg ville reagert om det hadde hendt meg, fy faen, helt sykt. Håper du blir kvitt fyren, og kommer deg videre.

Skrevet

Hva han har å si til sitt forsvar?? Herregud jente, ikke vær så svak.

Anonym poster: 9c3cd2990f33ee4eba9381ff13475ded

• Liker 1
Skrevet

Herregud stakkars deg... Bli kvitt ham! Du fortjener bedre!! Jada, lett for meg å si, men tenk at han kunne svikte deg sånn. Og atpåtil i deres hjem... Etter å ha løyet både til jobben og til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...