philippa starck Skrevet 5. mars 2004 #1 Skrevet 5. mars 2004 Shubidu - her skal det bli vakre tenner, asså! Har vært hos tannlegen og sjekket tanngarden for hull, og der var det heldigvis plettfritt. Så tok hun avtrykk, og det var skikkelig guffent. Jeg har så lett for å brekke meg når jeg får masse inn i munnen samtidig, så jeg måtte virkelig konsentere meg om å ikke spytte alt ut igjen.... Om en uke skal jeg hente skinnen min, og om to uker har jeg hvitere tenner!! Gleder meg!!
philippa starck Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2004 Jeg synes ikke det var så ille jeg! 3400,- for bleking oppe og nede. Da puttet de med ekstra blekemiddel også, så kan jeg gjenta prosessen om noen år når tennene mine igjen er blitt gule og gufne...
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #4 Skrevet 5. mars 2004 3400??! Det var nokså billig Kan jeg få spørre hvor denne tannklinikken ligger?
philippa starck Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2004 Ja, jeg tror også det var billlig. Jeg var på Sartor Senter, på tannlegekontoret der. Ligger nærmt jobb, så det var tilfeldig at jeg datt inn der!
Transe Skrevet 5. mars 2004 #6 Skrevet 5. mars 2004 det var da veldig gule tenner. Jeg var hos tannlegen min for 2 år siden, og sa jeg ikke likte mine gule tenner. Han slipte dem med pimpsten+ "sandblåsing" av det han ikke kom til med pimpstenen. Tennene ble hvitere om ikke helt kritthvite. Det kostet ca 400 kr
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #7 Skrevet 5. mars 2004 Takk for svaret! Håper du blir fornøyd! :-) Øhm?....var 3400 for hele behandlingen? Fra første time til et perfekt smil?
philippa starck Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2004 Øhm?....var 3400 for hele behandlingen? Fra første time til et perfekt smil? Det er for hele behandlingen, ja - men behandlingen gjør jeg selv. Dvs jeg var og fikk tilpasset en "skinne" idag (hvis du har hatt tannregulering, så minner det litt om den platen du fikk da du var ferdig med det...!) Den skal jeg hente neste mandag, og da får jeg også med meg blekingsmiddel. Så skal jeg ta på meg den skinnen med blekingsmiddel i hver natt i 8-10 dager, og forhåpentligvis: vips!! Kritthvitt!! :-)
Mrs. B Skrevet 5. mars 2004 #9 Skrevet 5. mars 2004 ... Så skal jeg ta på meg den skinnen med blekingsmiddel i hver natt i 8-10 dager' date=' og forhåpentligvis: vips!! Kritthvitt!! :-)[/quote'] Bare pass på at det ikke blir så kritthvitt som smilet til Ross i Friends da han bleket tennene sine da.
missfidget Skrevet 6. mars 2004 #10 Skrevet 6. mars 2004 Har så vanvittig lyst til det men er vettskremt fordi jeg har ising i tennene noe enormt, og har hørt at da er det ikke anbefalt. :-(
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2004 #12 Skrevet 6. mars 2004 Jeg også vil, nevnte det for tannlegen og han syntes det var en kjempeidè; Gjør det du, men vent nå til de er blitt gule først *vil ha hvite tenner nå*
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #13 Skrevet 19. mars 2004 Regner med at du har startet eller er ferdig med blekingen nå? Er så nyskjerrig på hvordan det gikk! Fortell, fortell?
philippa starck Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2004 Regner med at du har startet eller er ferdig med blekingen nå? Er så nyskjerrig på hvordan det gikk! Fortell' date=' fortell? [/quote'] Heisan! Joda, jeg har begynt "prosessen", og kan allerede se forskjell! Jeg har lagt med munnen full av "ting" hver natt siden mandag, og nå har smilet absolutt begynt å skinne. Skal ta noen netter til, men vil ikke overdrive heller. Trenger ikke å bli barbiedukkehvitt heller... I går iset jeg forferdelig i tennene, men det er gått over i dag. Ellers har jeg ikke merket noe særlig - bortsett fra at de første dagene var det litt guffent å skulle legge seg med skinner på tennene - jeg har så lett for å brekke meg, nemlig. Regner med at jeg er helt ferdig på mandag, da er sikkert tennene hvite nok. Er utrolig glad for at jeg gjorde dette her - for det første ser jeg freshere ut, for det andre fikk jeg tutlet meg til tannlegen og konstantert null hull, for det tredje er jeg blitt utrolig flink med rengjøring av tennene mine: tanntråd, fluorvann, børsting og tannpirkere. Helt topp!
Jens Skrevet 19. mars 2004 #15 Skrevet 19. mars 2004 Har gjort det samme selv, og det er absolutt verdt prisen!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #16 Skrevet 19. mars 2004 Hvilket merke er det på blekemiddelet dere har brukt? Jeg snakket med tannlegen min om bleking og det gikk ut på akkurat det samme som dere, bortsett frac at jeg skulle hacpå blekeskinnene 1-2timer daglig i opptil 14 dager. Ikke om natten.
Gjest care Skrevet 19. mars 2004 #17 Skrevet 19. mars 2004 Opplyste tannlegen om noen negative bivirkninger? Og da tenker jeg bare ikke på ising, men skjer det noe med tennene over en tid? Hvor lenge holder tennene seg hvite?
philippa starck Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #18 Skrevet 19. mars 2004 Opplyste tannlegen om noen negative bivirkninger? Og da tenker jeg bare ikke på ising, men skjer det noe med tennene over en tid? Hvor lenge holder tennene seg hvite? Nei, ingen bivirkninger såvidt jeg har fått med meg. Hun sa at tennene vil holde seg hvite i 2-3 år, da vil man muligens få lyst til å bleke igjen. Men da bruker jeg bare de gamle skinnene og trenger bare å kjøpe blekemiddelet.
Gjest care Skrevet 19. mars 2004 #19 Skrevet 19. mars 2004 Nei, ingen bivirkninger såvidt jeg har fått med meg. Hun sa at tennene vil holde seg hvite i 2-3 år, da vil man muligens få lyst til å bleke igjen. Men da bruker jeg bare de gamle skinnene og trenger bare å kjøpe blekemiddelet. Ok, takk for svar
Junebug Skrevet 20. mars 2004 #20 Skrevet 20. mars 2004 Nei' date=' ingen bivirkninger såvidt jeg har fått med meg.[/quote'] En bivirkning er at bleking kan slite på emaljen, ifølge min tannlege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå