Gå til innhold

Lagt på meg en del,og selvtilliten er på bunn når det kommer til menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel ett ganske normalt pent utseende,ikke supermodell, men har ikke vært helt fri for beilere. men de siste årene har det blitt en del kilo for mye, og selvtilliten er på bunn når det kommer til menn. Den var ikke så høy før vektøkningen heller grunnet ett par trasige forhold, men nå er den nådd bunnen.

Jeg har justert matinntaket med å spise mindre og sunnere, og kjøpt inn litt treningsgreier, men klarer ikke holde på mer enn ti minutter før jeg går lei. Eier ikke motivasjonen, selv om jeg blir kvalm av å se kroppen min i speilet.

Jeg vil finne noen å elske, som elsker meg tilbake, og fantasien løper vilt om dette,helt til blikket treffer speilet, da raser alt i grus. Og det blir ikke bedre når jeg hører,ser og leser om menn som er hodestups interissert i de snertne,slanke bertene.

Finnes det menn som liker en kvinne, med litt for mye,eller tar menn "til takke med" (som jeg leste i en annen tråd, der en ville slanke dama si) en litt lubben kvinne,til noe bedre kommer?

Anonym poster: fddc64c9036874bbd3dd36c2476b31dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt sikker på at du vil kunne møte mange menn som vil like deg uansett hvilken størrelse du er.

MEN, det som er enda viktigere er at du liker deg selv, og det virker det jo ikke som du gjør for tiden. Jeg tror at det ville kunne ødelegge et forhold selv om du har en mann som elsker deg for den du er.

Jeg sier ikke at du skal slanke deg, men du må hvertfall lære å like deg selv igjen, enten du gjør det ved å slanke deg, eller tilvenne deg slik du er nå :)

Skrevet

Jada det finnes mange menn som ikke bryr seg noe om du har en del kilo for mye. Men de mannfolka du liker, liker de kvinner med for mange kilo? Det er en helt annen sak.

Skrevet

Jada det finnes mange menn som ikke bryr seg noe om du har en del kilo for mye. Men de mannfolka du liker, liker de kvinner med for mange kilo? Det er en helt annen sak.

Her tror jeg du tar feil..dessverre.

Anonym poster: bc855f27f9f54f03cff682ade54314d9

Skrevet

Jeg liker ikke en spesiell type menn, det er mange faktorer som spiller inn, men de indre egenskapene spiller mer rolle,enn de ytre. Så jeg kan egentlig ikke svare på det. Men takk for svar :)

Skrevet

Jeg er helt sikker på at du vil kunne møte mange menn som vil like deg uansett hvilken størrelse du er.

MEN, det som er enda viktigere er at du liker deg selv, og det virker det jo ikke som du gjør for tiden. Jeg tror at det ville kunne ødelegge et forhold selv om du har en mann som elsker deg for den du er.

Jeg sier ikke at du skal slanke deg, men du må hvertfall lære å like deg selv igjen, enten du gjør det ved å slanke deg, eller tilvenne deg slik du er nå :)

Takk for svar :) Jeg vet egentlig det du sier med at jeg må like meg selv først. Og det blir ikke rettferdig å legge noe slikt på en partner. Men når jeg ikke har klart det på så langt tid, kommer jeg kanskje ikke til å klare det heller.

Skrevet

Takk for svar :) Jeg vet egentlig det du sier med at jeg må like meg selv først. Og det blir ikke rettferdig å legge noe slikt på en partner. Men når jeg ikke har klart det på så langt tid, kommer jeg kanskje ikke til å klare det heller.

Det her handler om viljestyrke! Dette er noe du må bestemme deg for å lykkes med, og gjør du det, så vil du se at du får selvtilitt ikke bare fordi du blir slankere igjen men også fordi du faktisk klarte å gjøre jobben.

Jeg VET hva jeg snakker om for jeg har selv gått ned 25 kilo og det har endret livet mitt totalt. Jeg fikk oppmerksomhet også når jeg veide mer, men jeg hadde det ikke bra med meg selv og tok nok til takke med menn som ikke var bra for meg fordi jeg følte jeg ikke kunne få noe bedre.

Du gjør som du vil, men jeg anbefaler å gjøre den jobben som jeg gjorde. Finn en treningsform som du synes er morsom som du gjør sammen med andre. Om det er spinning, step, bodypump, zumba eller får deg en personlig trener. Du trenger nok som meg noen til å pushe deg hele tiden.

Do it! Jeg lover livet får en helt ny vending! :)

• Liker 1
Skrevet

Det finnes menn som liker kvinner med "noen ekstra kilo", og ville ikke vært fremmed for dem selv. Mange kvinner får veldig flotte former av å ha noen kilo ekstra, men for min del går det likevel en grense hvis det bikker over i sterk og helseskadelig overvekt. Ikke så mye på grunn av utseendet, men fordi det ofte viser at hun ikke kan ta vare på seg selv slik at vi kan ha et bra liv sammen. Jeg innser selvfølgelig at sykdom iblant kan føre til overvekt, men i de fleste tilfeller så skyldes sterk overvekt dårlig kosthold og lite/ingen bevegelse og/eller trening.

Så kommer det også an på hva du liker, min erfaring er at mange av disse kvinnene selv vil ha en veldig veltrent mann. Det har man selvsagt lov til, men jeg tror at utvalget også da blir mindre fordi mange av disse (veldig) veltrente mennene søker partnere med like interesser i form av trening og kosthold. Selv er jeg ingen "treningsfrik", men forsøker likevel å holde meg i god form av helsemessige årsaker, bonusen er at en tar seg bedre ut for en evt. partner.

Når det gjelder trening så vil jeg anbefale å finne noe du tror du kan like, enten det er løping, spinning, step, dansing, svømming e.l. for å trene kondisjon. Og så er det rett og slett bare viktig å komme i gang, det kan være tungt i begynnelsen, de første ukene til den første måneden (og for noen litt lenger) kan være tøff. Men etter det så vil du kjenne at man får litt overskudd og mer motivasjon etter hvert som du kommer i bedre form. Satse på å trene sammen med noen på f. eks studio istedet for hjemme, det er gjerne mye vanskeligere å motivere seg til å trene hjemme.

Anonym poster: dc865b5b58ef5a292c85b6c1698ad318

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...