AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Hei. Jeg er nå i en situasjon hvor jeg lurer på om jeg bør dumpe typen fordi han prøver seg på andre jenter. Har noen her opplevd å dumpe typen fordi han sjekket opp/flørtet med andre jenter? Isåfall: hva gjorde han? Hvordan flørtet han? Ga mye komplimenter eller var det noe mer? Ville hjulpet å høre hva dere vurderer som en høy nok alvorlighetsgrad av flørting for å gjøre det slutt... Anonym poster: 20d83c9aa2c8899a1529c840437ceb13
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 eksen min, sendte hele tiden sms med andre, spesielt en, sendte fraser som "drømte om deg i natt søte" tenker på deg vennen" "gald i deg venne" "så fin du er i dag søta" "you sexy litle thing" et komplement om at du er fin er greit, eller å fortelle en at han er glad i henne i en stiuasjon der hun bare trenger å vite at hun har en venn er og greit. men å bruke disse kommentarene om en annen, gjenntatte ganger, da blir det for mye for min del. Jeg mistenker at han hadde noe på gang med en av jentene, men han nektet for det og jeg hadde heller ingen konkrete bevis, annet at han var ekstremt flørtete med denne jenta, både på sms og når de møttes. Prøvde først å snakke med han, han sa han skulle slutte, men gjorde/greide det ikke. Så til slutt sa jeg takk for meg. forklarte han at je ikke likte flørtingen med andre jenter, vi kranglet en del, (minst 1 gang om dagen) og det er ikke noe et kjærestepar skal (i hvertfall ikke i mine øyne) Hvis du føler flørtingen blir for mye, er opphav til en del uengiheter mellom dere, og han ikke er villig til å roe seg med flørtingen / slutte. Så synes jeg du har grunnlag for å gjøre det slutt. Er begrenset hvor mye du skal tåle. Anonym poster: 70576d472246c0aefe8978097a0b1630 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 eksen min, sendte hele tiden sms med andre, spesielt en, sendte fraser som "drømte om deg i natt søte" tenker på deg vennen" "gald i deg venne" "så fin du er i dag søta" "you sexy litle thing" et komplement om at du er fin er greit, eller å fortelle en at han er glad i henne i en stiuasjon der hun bare trenger å vite at hun har en venn er og greit. men å bruke disse kommentarene om en annen, gjenntatte ganger, da blir det for mye for min del. Jeg mistenker at han hadde noe på gang med en av jentene, men han nektet for det og jeg hadde heller ingen konkrete bevis, annet at han var ekstremt flørtete med denne jenta, både på sms og når de møttes. Prøvde først å snakke med han, han sa han skulle slutte, men gjorde/greide det ikke. Så til slutt sa jeg takk for meg. forklarte han at je ikke likte flørtingen med andre jenter, vi kranglet en del, (minst 1 gang om dagen) og det er ikke noe et kjærestepar skal (i hvertfall ikke i mine øyne) Hvis du føler flørtingen blir for mye, er opphav til en del uengiheter mellom dere, og han ikke er villig til å roe seg med flørtingen / slutte. Så synes jeg du har grunnlag for å gjøre det slutt. Er begrenset hvor mye du skal tåle. Anonym poster: 70576d472246c0aefe8978097a0b1630 off topic, men jeg må bare spørre.. Begynner navnet til han du snakker om på t? Dater en som sier akkurat de tingene til meg.. Anonym poster: 9c857070a25fe72fb8aa0d4bb0f69c4a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Flere historier? Anonym poster: bd6953608741d95ec2a4dc72540ce703 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Jeg gjorde det. Helt fra starten var han alltid VELDIG på vakt når det gjaldt mobilen sin. Og om han fikk melding sjekket han de aldri mens jeg satt ved siden av han. Så da ble jeg såklart mistenksom. Siden jeg ikke hadde facebook-profil, så trodde han ikke at jeg så hva han drev med der.. Men jeg søkte på han gjennom en venninne, og så at han stadig kommenterte bilder.. Han skrev til forskjellige jenter: "ingen er i nærheten av så fin som deg!", "skulle likt å gi deg et suss ja", osv.. Konfronterte han og tilga han. Rett etterpå skjulte han profilen sin for de som ikke var venn med han. Og fortsatte som før.. Noe han ikke trodde jeg skulle finne ut. Men det gjorde jeg. Han gråt og tryglet om en siste sjanse, og jeg tilga han igjen. Sånn fortsatte det en stund. Han fant på slue planer for å fortsette med flørtingen (f.eks latet han som han slettet profilen sin, men så oppdaget jeg at han aktiverte den om nettene når han trodde jeg sov!) og jeg fant enda sluere løsninger for å "ta" han. Ble utslitt etterhvert, var konstant bekymret. Tok 1,5 år før jeg gjorde det slutt. Definitivt en av de bedre avgjørelsene jeg har tatt! Og jeg hadde aldri funnet meg i noe slikt igjen Det høres ut som at fyren var 15, men han var faktisk i midten av 20-åra! TS, hva slags flørting er det typen din holder på med? Anonym poster: 9c857070a25fe72fb8aa0d4bb0f69c4a 2
Gjest proteinet Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Jeg hadde ikke vært sammen med en gutt som sjekker opp andre jenter. Det er greit at han har jentenvenner og snakker med andre jenter, men å sjekke de opp syns jeg er uakseptabelt. Hvorfor skal han sjekke opp andre jenter når han har kjæreste? 3
HHH Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 synes alt som kan kategoriseres som flørting er helt uhørt. Men grensen går jo når man blander vennlighet med flørting da.. Men kunne ikke hatt et godt forhold med en som åpenbart flørtet med andre jenter! 1
Alina X Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Jeg gjorde det. Helt fra starten var han alltid VELDIG på vakt når det gjaldt mobilen sin. Og om han fikk melding sjekket han de aldri mens jeg satt ved siden av han. Så da ble jeg såklart mistenksom. Siden jeg ikke hadde facebook-profil, så trodde han ikke at jeg så hva han drev med der.. Men jeg søkte på han gjennom en venninne, og så at han stadig kommenterte bilder.. Han skrev til forskjellige jenter: "ingen er i nærheten av så fin som deg!", "skulle likt å gi deg et suss ja", osv.. Konfronterte han og tilga han. Rett etterpå skjulte han profilen sin for de som ikke var venn med han. Og fortsatte som før.. Noe han ikke trodde jeg skulle finne ut. Men det gjorde jeg. Han gråt og tryglet om en siste sjanse, og jeg tilga han igjen. Sånn fortsatte det en stund. Han fant på slue planer for å fortsette med flørtingen (f.eks latet han som han slettet profilen sin, men så oppdaget jeg at han aktiverte den om nettene når han trodde jeg sov!) og jeg fant enda sluere løsninger for å "ta" han. Ble utslitt etterhvert, var konstant bekymret. Tok 1,5 år før jeg gjorde det slutt. Definitivt en av de bedre avgjørelsene jeg har tatt! Og jeg hadde aldri funnet meg i noe slikt igjen Det høres ut som at fyren var 15, men han var faktisk i midten av 20-åra! TS, hva slags flørting er det typen din holder på med? Anonym poster: 9c857070a25fe72fb8aa0d4bb0f69c4a Hvorfor ga du så mange sjanser? Du måtte "holde ut" i OVER 1 år når du kunne ha kommet deg videre fortere. 1
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Eksen min var litt sånn. Feks: Jeg var gravid og han var en del ute mens jeg var gravid. Så hadde en av disse kompisene hans en slags julesammenkomst, og jeg ble med. Noe som var sjeldent. Jeg satt der høygravid, da en blond, høy vakker sak av en dame kom inn døra og kysset og klemte på alle. Så satte hun seg på fanget til eksen min (jeg satt ved siden av) og klemte på han og tullet. Samboerne min sa litt sånn flau; " eeeh..dette er dama mi. Der satt jeg som en annen hval. Jeg syntes jo hele situasjonen var noe komisk,..men det var liksom betegnende for hvordan han oppførte seg når jeg ikke var der. Han var derimot aldri slik når jeg var tilstede. Forholdet endte i utroskap. Dette var altså eksen min, og jeg var ung da jeg møtte han, og da forholdet tok slutt, så jeg etter en heeelt annen type mann, og jeg fant en. Samboeren min, og snart mannen min, har aldri latt meg føle meg beklemt eller sjalu. Han sitter aldri og vurderer andre damer, eller gir komplimenter til andre. Det er meg han gir dem til. Jeg tenker at en fyr som gjør sine hoser grønne andre steder er ødeleggende. Det er ikke å noe å samle på. Det er fryktelig umodent og dessuten viser det at han ikke er obs på deg og dine følelser. Veien derfra til utroskap er ikke lang. DVS, jeg synes jo en slik oppførsel er utrolig respektløs og eegentlig utroskap i seg selv. En mann skal få frem det beste i deg, og du skal føle deg trygg på han og deg selv. En mann som ikke greier det, er ikke en mann for meg iallefall.
Gjest Purple Haze Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 De fleste flørter vel litt i blant, uten at det er noen stor sak. Å prøve seg på andre når man er i et forhold, blir noe helt annet enn en uskyldig flørt, og er klart en dealbreaker. Hva skal man med en partner når man prøver seg på andre? Det er jo bare bak mål. Vil man leke Don Juan får man være singel.
Gjest brutal mann Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 Jeg hadde ikke vært sammen med en gutt som sjekker opp andre jenter. Det er greit at han har jentenvenner og snakker med andre jenter, men å sjekke de opp syns jeg er uakseptabelt. Hvorfor skal han sjekke opp andre jenter når han har kjæreste? Trekant! Eventuelt få litt drama inn i hverdagen... Kan også hende at han lider av manglende korttidshukommelse og har glemt at han er i forhold.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 Hvorfor ga du så mange sjanser? Du måtte "holde ut" i OVER 1 år når du kunne ha kommet deg videre fortere. Jeg ser jo selvfølgelig det selv. Skrev at jeg aldri villet funnet meg i noe slikt igjen. Det var mitt første forhold, og jeg var naiv og glad i fyren, så håpet han skulle forandre seg. Man lærer av sine feil. Anonym poster: 9c857070a25fe72fb8aa0d4bb0f69c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå