AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Dette handler om noe som hendte vennegjengen min for litt siden. Venn 1: Hadde vært forelsket i ei jente lenge. Problemet hans er at han er svært usikker og sjenert i forhold til jenter, og ofte havner i "the friendzone" av den grunn. Likevel tilbragte de to mye tid sammen som venner. Venn 2: Har null problem med å dra damer, og "plukker opp" nye jenter nesten ukentlig. Han kjente ikke denne jenta, hadde kun møtt henne med venn1. Venn 2 visste at denne jenta var svært viktig for venn 1, men at hun viste lite interresse. Venn 2 prøver nesten desperat på fylla å få denne jenta til sengs, og ved en senere anledning med dette. Han gjorde dette selv om venn1 likte henne. Etterpå ditcher venn 2 jenta, hun var ikke viktig for ham i utgangspunktet. Det viktige var å bevise at han kunne få damer som venn 1 ikke kunne få. Det er ikke jenta som er hovedsaken i denne historien, men oppførselen til venn 2. Hva synes dere? Er dette greit å gjøre mot venn 1? Jenta tok jo tross alt valget. Anonym poster: 192822dbf1ceed946e671d89c81032e9
Gjest Marsvinet Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 (endret) Jeg forstod ikke avsnitt 5 Endret 22. november 2012 av Marsvinet
antibac Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Nei, det synes jeg ikke er ok, med mindre venn 1 hadde sagt at det ikke brydde ham hva venn 2 gjorde. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Ikke greit. Anonym poster: 10a862bd5e62eb2f1db4c52f6a586c0d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 Jeg forstod ikke avsnitt 5 Det skal stå: Venn 2 prøver nesten desperat på fylla å få denne jenta til sengs, og lykkes ved en senere anledning med dette. Anonym poster: e098f0df4e878b5035fdbee545127a30
Gjest Marsvinet Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 Det skal stå: Venn 2 prøver nesten desperat på fylla å få denne jenta til sengs, og lykkes ved en senere anledning med dette. Anonym poster: e098f0df4e878b5035fdbee545127a30 Det var svært egoistisk gjort!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 TS her Synes dere at venn 1 har grunn til å være sur på venn 2, og kanskje konfrontere ham med dette? Det virker som om venn 1 prøver å ta tapet som en mann og late som ingen ting. De andre vennene i gjengen virker som om de synes at dette er helt grei/vanlig oppførsel fra venn 2. Anonym poster: e098f0df4e878b5035fdbee545127a30
Papirbit Skrevet 22. november 2012 #9 Skrevet 22. november 2012 (endret) Er det greit? selvfølgelig er det ikke greit. Venn #2 må være en svært usikker mann som er nødt til å vise dominans ovenfor venn #1, derfor sårer han vennen sin og utnytter en uskyldig jente som han også sårer. Er du Venn #3? isåfall håper jeg at du forstår hva som skjer her. Dette er dessverre ikke uvanlig i en vennegjeng, skjer både menn og kvinner,men hev deg over det! Vil du ha ekte venner eller vil du ha status? Hvis du vil ha venner håper jeg at du tar Venn #1 sin side og driter i Venn #2..Han er ikke verdt det.. Han kommer til å gjøre det samme mot deg. Vent, spør du om jeg hadde gjort dette mot min beste venn? Jeg hadde ikke giddet å gjøre sånt mot min fiende engang Men du,noe slår meg her. jeg tror ikke at vennen din nødvendigvis prøver å ta tapet som en mann,men at han heller føler at han har blitt dritet ut av hele gjengen og alle vet det. Jeg hadde sikkert også latet som ingenting. Men det virker som om du er en bedre venn enn de andre i gruppen,og som om du bryr deg.. Invitert han over på spill kveld eller hva enn dere gutter gjør, og spør han litt sånn løst om det, uten at det trenger å være ydmykende for han. Endret 22. november 2012 av Papirbit 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #10 Skrevet 22. november 2012 Er det greit? selvfølgelig er det ikke greit. Venn #2 må være en svært usikker mann som er nødt til å vise dominans ovenfor venn #1, derfor sårer han vennen sin og utnytter en uskyldig jente som han også sårer. Er du Venn #3? isåfall håper jeg at du forstår hva som skjer her. Dette er dessverre ikke uvanlig i en vennegjeng, skjer både menn og kvinner,men hev deg over det! Vil du ha ekte venner eller vil du ha status? Hvis du vil ha venner håper jeg at du tar Venn #1 sin side og driter i Venn #2..Han er ikke verdt det.. Han kommer til å gjøre det samme mot deg. Jeg er venn 3 og det er dette jeg prøver på! Men venn 1 ser ikke ut til å innse at venn 2 har vært en dritt. Han skylder heller på seg selv fordi jenta ikke valgte han. Det er vanskelig å ta side med noen som ikke vil/tør å stå i mot dårlig oppførsel. Anonym poster: e098f0df4e878b5035fdbee545127a30
Papirbit Skrevet 22. november 2012 #12 Skrevet 22. november 2012 Jeg er venn 3 og det er dette jeg prøver på! Men venn 1 ser ikke ut til å innse at venn 2 har vært en dritt. Han skylder heller på seg selv fordi jenta ikke valgte han. Det er vanskelig å ta side med noen som ikke vil/tør å stå i mot dårlig oppførsel. Anonym poster: e098f0df4e878b5035fdbee545127a30 Du virker som en rettferdig mann,ts! Hvor gamle er dere i gjengen? Det jeg har lært meg om venner er at man ikke kan kjempe deres slag, det jeg da gjør er at jeg er vennen deres og stiller opp for dem hvis de skulle trenge det,men jeg sier i fra om at jeg er der og hva jeg syns. Opplevde nylig at de andre i gjengen var slemme mot en, så jeg sa i fra til henne om at jeg ikke syns det var greit, men at ho skal gjøre som ho vil og hvis ho vil snakke om det så er jeg der for henne. Føler med deg ts, ho ville heller ikke ordne opp, det var bare sånn det var for henne liksom..! Inn i meg derimot kokte blodet.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #14 Skrevet 22. november 2012 Du virker som en rettferdig mann,ts! Hvor gamle er dere i gjengen? Det jeg har lært meg om venner er at man ikke kan kjempe deres slag, det jeg da gjør er at jeg er vennen deres og stiller opp for dem hvis de skulle trenge det,men jeg sier i fra om at jeg er der og hva jeg syns. Opplevde nylig at de andre i gjengen var slemme mot en, så jeg sa i fra til henne om at jeg ikke syns det var greit, men at ho skal gjøre som ho vil og hvis ho vil snakke om det så er jeg der for henne. Føler med deg ts, ho ville heller ikke ordne opp, det var bare sånn det var for henne liksom..! Inn i meg derimot kokte blodet.. Da har vi det på samme måte! Vi er rundt 25 år alle sammen. Det skal nevnes at jeg er ganske "ny" i gjengen fordi jeg er utenbys fra. De andre har kjent hverandre lenge, og dette er litt av grunnen til at jeg ikke føler at det er helt "min plass" å gripe inn. Det er vel derfor jeg klarer å se ting som de andre sakte har blitt vandt til. Jeg har ikke så mange andre venner enn denne "gjengen" enda, og vil nødig bli den "sjalu/baktalende" som ingen liker. Anonym poster: e098f0df4e878b5035fdbee545127a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå