AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Jeg har en god stund tenkt å lage sukkerprofil. Har hatt en før, men turte ikke å ha profilbilde, men tror jeg tør nå. Jeg har ikke laget profilen enda, men søkte og så om det fantes noen kjekke gutter der inne. Og så får jeg øye på en kompis av meg! Hahaha! Bildet var ikke så bra på sukker (det jeg mener er at jeg ser ikke såå godt at det er han) men nå har han jo samme navn(er i brukernavnet) og er like gammel som kompisen min da, så det er 99,9% sikkert. Men nå tør jeg ikke å lage sukkerprofil! Tenk om vi får kjempehøyt machtall og så ser han at det er meg! Tenk så pinlig. Anonym poster: 597479cd5f1a563ce401066c69b86ad4
Mannen4 Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Er bare å blokkere han da da kan han hverken finne eller se deg. bare sørg for å gjøre det når han er avlogget 2
Gjest Chin Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Hvorfor er det pinlig? Han er jo der selv. 3
Gjest Snoken- Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Jeg skjønte heller ikke hva som var så flaut med det.
PanLi Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 Det er gjerne litt pinlig i starten fordi det er noe nytt og uvanlig, men det går fort over.. Jeg ser mange kjente fjes på sukker Jeg tenker at det ikke gjør noe...vi er jo i samme båt, liksom. Høyt matchtall kan det hende dere får hvis dere gjør mye likt - det er jo bare naturlig! Jeg fikk 97% match med en som har gått samme studiet som meg, trener på samme treningsstudio og har flere felles venner. Hehe Det betyr jo at det er noe i disse matchtallene - men ikke nødvendigvis kjærlighet og kjemi 1
Imsdal! Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 (endret) Ville nok heller vært "redd" for alle de perverse meldingene man får... herregud.. det er ikke gøy. Hadde blitt gladere for å se min mor der inne, enn å få flere sånn meldinger.. Endret 22. november 2012 av Imsdal!
PanLi Skrevet 22. november 2012 #7 Skrevet 22. november 2012 Ville nok heller vært "redd" for alle de perverse meldingene man får... herregud.. det er ikke gøy. Hadde blitt gladere for å se min mor der inne, enn å få flere sånn meldinger.. Hva har du i profilteksten din, evt hvordan ser profilbildet ditt ut? (..og kanskje du er litt yngre enn meg, også..) Jeg får ingen perverse meldinger, og det synes jeg jo er flott! Faktisk bare greie og ordentlige karer...litt for ordentlige. muligens til-å-med... Kanskje vi skulle gått sammen og funnet en gyllen middelvei? hehe 2
Miley Cyrus Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Du får sørge for å unmatche dere på de punktene du kjenner han da.
Adele Skrevet 22. november 2012 #9 Skrevet 22. november 2012 (endret) Ok. So what? Endret 22. november 2012 av adele.bethune 1
Imsdal! Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 (endret) Hva har du i profilteksten din, evt hvordan ser profilbildet ditt ut? (..og kanskje du er litt yngre enn meg, også..) Jeg får ingen perverse meldinger, og det synes jeg jo er flott! Faktisk bare greie og ordentlige karer...litt for ordentlige. muligens til-å-med... Kanskje vi skulle gått sammen og funnet en gyllen middelvei? hehe Ja jeg er snart 18 da.. Kanskje en grunn?.. Han en spøk om "du må være snill, rik og god i sengen" i teksten men så skriver jeg at det var kødd og så skriver jeg litt mer seriøst under.. Jeg sier at jeg ikke er ute etter forhold,(ble singel for kort tid siden, så vil bare snakke med nye mennesker) Men jeg har ingen vulgere bilder.. vil heller si at bildet mitt er mer "søtt" enn noe annet.. De fleste som skriver til meg er over 35.. Ellers er det noen fra 19-26... Men du kan jo få se noen av det mest creepy jeg har fått. Gjorde nettopp en dårlig senusr.. jeg er blå og han er rosa.. Jeg lo så jeg grein når jeg fikk meldingene samtidig som at jeg brakk meg, om en annen Han sa ikke mer til meg etter det, hehe. Men jeg er langt i fra å fin og pen som han påstod. Nasty. Endret 30. november 2012 av Imsdal!
Magnifique Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 Ææ huff - jeg kan forstå deg veldig godt! Sånne folk er sykt ubehagelige! Oser desperat... 1
PanLi Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 (endret) Ja jeg er snart 18 da.. Kanskje en grunn?.. Han en spøk om "du må være snill, rik og god i sengen" i teksten men så skriver jeg at det var kødd og så skriver jeg litt mer seriøst under.. Jeg sier at jeg ikke er ute etter forhold,(ble singel for kort tid siden, så vil bare snakke med nye mennesker) Men jeg har ingen vulgere bilder.. vil heller si at bildet mitt er mer "søtt" enn noe annet.. Det var ganske tydelig hvor disse guttene ville hen, ja... Noen er bare - for direkte og rett og slett ufine! Men jeg tror nok du er en pen jente, også, og at det ikke bare er guttene som er desperate! Ta til deg komplimentene - og kast det du ikke kan bruke... Kombinasjonen "du må være god i sengen" og "jeg er ikke ute etter et forhold" klinger nok veldig fint hos mange menn vil jeg tro Jeg har nok lagt opp til en mye mer romantisk-flørtende tone i min profil, og så er jeg ca 10 år eldre enn deg ..så jeg antar det er derfor jeg treffer flest av den høflige, hyggelige og gifteklare typen.... Endret 23. november 2012 av PanLi
Gjest Lurifix Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Hva slags menn skriver at de runker til bildet ditt på sukker?! Hva skjer i hode på de når de tror at det skal føre til noe annet enn /ignore? Herregud. 3
Gjest Snoken- Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 (endret) Jeg tror de er samfunnets tapere. Endret 23. november 2012 av Snoken- 2
Gjest Tidssone Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Det er utrolig mange sånne menn på sukker.
Imsdal! Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 Ææ huff - jeg kan forstå deg veldig godt! Sånne folk er sykt ubehagelige! Oser desperat... Ja jeg vet!.. Heldigvis at det går ann å blokkere menneske der inne!
Gjest -Ninni- Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 Ja jeg er snart 18 da.. Kanskje en grunn?.. Han en spøk om "du må være snill, rik og god i sengen" i teksten men så skriver jeg at det var kødd og så skriver jeg litt mer seriøst under.. Jeg sier at jeg ikke er ute etter forhold,(ble singel for kort tid siden, så vil bare snakke med nye mennesker) Men jeg har ingen vulgere bilder.. vil heller si at bildet mitt er mer "søtt" enn noe annet.. De fleste som skriver til meg er over 35.. Ellers er det noen fra 19-26... Men du kan jo få se noen av det mest creepy jeg har fått. Gjorde nettopp en dårlig senusr.. jeg er blå og han er rosa.. Jeg lo så jeg grein når jeg fikk meldingene samtidig som at jeg brakk meg, om en annen Han sa ikke mer til meg etter det, hehe. Men jeg er langt i fra å fin og pen som han påstod. Det er man kaller desperate mannfolk.. Ekkelt Hvorfor svarer du på sånt?
Imsdal! Skrevet 23. november 2012 #18 Skrevet 23. november 2012 Det var ganske tydelig hvor disse guttene ville hen, ja... Noen er bare - for direkte og rett og slett ufine! Men jeg tror nok du er en pen jente, også, og at det ikke bare er guttene som er desperate! Ta til deg komplimentene - og kast det du ikke kan bruke... Kombinasjonen "du må være god i sengen" og "jeg er ikke ute etter et forhold" klinger nok veldig fint hos mange menn vil jeg tro Jeg har nok lagt opp til en mye mer romantisk-flørtende tone i min profil, og så er jeg ca 10 år eldre enn deg ..så jeg antar det er derfor jeg treffer flest av den høflige, hyggelige og gifteklare typen.... Gutter? Dette var en mann på 39... Har heldigvis fått noen skikkelige snille gutter som er koselig å snakke med også..
Imsdal! Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Hvorfor svarer du på sånt? Jeg vet ikke, helt.. Men det er vel ikke min egen feil at han snakker slik til meg. Om det er det du vil frem til...? 1
Gjest -Ninni- Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Jeg vet ikke, helt.. Men det er vel ikke min egen feil at han snakker slik til meg. Om det er det du vil frem til...? Nå har ikke jeg sett bildene eller profilen din, men er det en helt normal profil er det selvsagt ikke din feil at du får slike henvendelser, var ikke det jeg skulle frem til. Poenget er at om slike henvendelser plager deg, så bør du la være å svare. Det skal ikke rare responsen til før enkelte menn tar det som en invitasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå