daisy_dee Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Hei dere, Som tittelen lyder, er det noen som kan tipse meg om en snill og grei gynekolog i Oslo? Jeg får helt angst av tanken på å gå til gyn. men gjør det tidvis uansett. Har egentlig en G jeg er strålende fornøyd med idag, men det blir dessverre litt for langt å reise. Har en veldig fin fastlege og han er sikkert mer enn nok kompetent for en sjekk, men jeg betaler gjerne heller for å gå til en privatpraktiserende G som gjør dette "hele tida". Så er det noen som kan tipse meg om hvor jeg skal gå? Det må være en som er god på mennesker, forstår at enkelte synes GU er det verste i verden, noenlunde sentralt og et sted hvor jeg slipper henvisning. Håper noen sitter med gode tips og anbefalinger :-)
Gjest Tammie Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Kan i alle fall si at Linda Johansen på Oslo City IKKE kan anbefales. Dyrt, dårlig og antibiotika er alltid løsningen! 1
Gjest Mrs.KennyPowers Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Ja, jeg kan varmt anbefale Smestad gynekologene. http://www.smestadgynekologene.no/ De holdt til på Smestad(duh!) før, men tror de har flyttet til sentrum, eller nært Majorstua, står sikkert på hjemmesida. Har bare hørt godord om de, og selv har jeg kun positive erfaringer. Jeg har gått til til Anne Cecilie Hallquist, men har også hørt mye bra om Dr. Mortensen. De andre er nok også veldig greie, emn de vet jeg ikke noe om.
Trude.lutt Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 Skår. Han holder til i Sandvika, det tar 20 min med tog .
daisy_dee Skrevet 22. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2012 Ja, jeg kan varmt anbefale Smestad gynekologene. http://www.smestadgynekologene.no/ De holdt til på Smestad(duh!) før, men tror de har flyttet til sentrum, eller nært Majorstua, står sikkert på hjemmesida. Har bare hørt godord om de, og selv har jeg kun positive erfaringer. Jeg har gått til til Anne Cecilie Hallquist, men har også hørt mye bra om Dr. Mortensen. De andre er nok også veldig greie, emn de vet jeg ikke noe om. Takk for svar! Jeg har faktisk hørt om Smestadgynekologene, men der må man visst ha henvisning dersom man er ny pasient. Dessverre.. :/
daisy_dee Skrevet 22. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2012 Skår. Han holder til i Sandvika, det tar 20 min med tog . Ok, takk! Vet du om henvisning er nødvendig for nye pasienter?
frkharepus Skrevet 25. november 2012 #9 Skrevet 25. november 2012 Hvis du har tilgang på bil, så vil jeg anbefale Askergynekologen (holder til i Trekanten Senter i Asker). Veldig hyggelige damer som jobber der.
Coldplay Skrevet 25. november 2012 #10 Skrevet 25. november 2012 Oslo Medinske senter var min redning, time på dagen og en KJEMPE flink gynokolog. Det er en dame(noe som kanskje gjør det hele mer komfertabelt . Hun er der mandag, onsdag og fredag
Gjest Eva B Skrevet 11. februar 2013 #11 Skrevet 11. februar 2013 Jeg var hos Anne Stensløkken på Balderklinikken i dag, fantastisk dame, søt, hyggelig og dyktig. Aldri hatt en bedre opplevelse med lege generelt, men gynekolog spesielt. Hun har flere erfaringer med kvinner som har fått donoregg fra utlandet også, hvis noen trenger en sammensvoren :-) Godt å ha en som ikke er full av fordommer når det kommer til dette. Tro meg, jeg har prøvd flere gynekologer som får tilskudd og de er ikke noe å skryte av. På Balderklinnikken kostet det ca. 1100 kr, men det er det verdt oppi alt dette :-) Lykke til!
daisy_dee Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2013 Tusen takk for tips! Både OMS og Balderklinikken virker svært lovende! Tenker jeg tar en telefon og snakker litt med dem.
Gjest Daenerys Skrevet 29. mars 2013 #13 Skrevet 29. mars 2013 Tråden er ryddet for reklame og innlegg med respons til dette. Spørsmål tas på PM. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå