Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sammen med kjæresten min på 3. året. Sliter veldig sammen og for en stund siden "slo vi opp".

Etter dette ringte jeg til en jeg er veldig glad i, og la ut om ditt og datt. Var veeldig full. Sa jeg hadde blitt slått av denne forrige og lalala. Han sa at nå siden han visste om følelsene min ville han møte meg i julen når han kom hjem for å feire, for å bli kjent med meg på nytt som han sa. Han var også beruset.

Og han var selvfølgelig glad i meg, men usikker på om det var på den rette måten.

Dagen etterpå ville "x"kjæresten møtes og snakke. Han var lei seg å rødsprengt i øynene. Vi avtalte å prøve igjen, siden vi har så lang fortid.

Dagen etter dette igjen ringte denne andre gutten igjen for å snakke om samtalen vi hadde hatt. Og da la han ut om at begge hadde vært fulle og sagt ting de ikke mente. Dette sa han etter at face-sivilstatusen var gjort synlig igjen.

Og la deretter ut om at begge hadde sagt mye dumt. Jeg vet jeg sa mye dumt, Sa blant annet at jeg var kåt som f***, og ville ha han der og da. Men måten han reagerte på forundrer meg mest, han sa vi skulle snakke om det osv. Ikke noe om at jeg skulle la han være i fred.

Han var i utgangspunktet begreistret for å møtes i julen, men plutselig er det glemt. Men når alt var på plass igjen med typen var det ikke så viktig.

Nå er ting feil igjen med typen, og jeg kan ikke la være tenke på denne andre. Han er selvfølgelig perfekt, og snill og omsorgsfull samtidig. I hodet mitt.

Kan også nevne at han ved flere anledninger har anbefalt meg å la forholde gå om jeg ikke trives med det.

Hva skal jeg gjøre? Måtte bare få ut litt.

Anonym poster: 165ca4ac0f53cdc0e87f17a261087175

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slår kjæresten din deg?

Og ingen er helt perfekt. Synes generelt det ikke er så lurt å dumpe en for en annen. Vil man ut av forholdet man er i, så bryter man ut, så kan man se om det andre er noe.... Men å hoppe rett fra den ene til den andre er ikke det lureste, spør du meg..

Anonym poster: c14a696715ba45f1527006ce94ccbfe3

Skrevet

Han slo meg en gang, når jeg var full, og var veldig lei meg, tror intensjonen var å få meg til å fokusere, men han slo litt for hardt. Det ble veeldig dramatisk for meg som plutselig blødde altfor mye neseblod.

Hoppe fra den ene til den andre er ikke et alternativ. Men det som er er at jeg har lett for å tenke at denne andre er bedre.

Skrevet

Usikker på om det er noe å samle på om han slår deg ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...