Gjest irritert :D Skrevet 5. mars 2004 #1 Del Skrevet 5. mars 2004 nå er jeg ganske lei.. jeg har gått ned 6-10 kg over en periode, er ikke noe spesielt tykk nå, men rompa ser ikke ut til å forsvinne! jeg vet at punktslanking ikke går an.. men hva må jeg gjøre, og hvor lenge må jeg gjøre det før rompa minsker? må jeg gå ned 10 kg til kanskje.. da burde noe skje.. sukk.. jeg er smal oventil, men så buler håndtakene ut etterfulgt av rompa.. har kanskje litt prob med lårene også når jeg tenker over det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. mars 2004 #2 Del Skrevet 5. mars 2004 Ja, det er ivertfall vanskelig å forestille seg deg, da jeg ikke vet vekt og høyde og sånn...men dette var vel bare en ordlagt tanke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest irritert :D Skrevet 5. mars 2004 #3 Del Skrevet 5. mars 2004 okei, jeg er ca170 og i går veide jeg 71kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 5. mars 2004 #4 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvis du bare slanker deg så er det vel trening som må til for å stramme opp rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest irritert :D Skrevet 5. mars 2004 #5 Del Skrevet 5. mars 2004 trener da.. har vel gjort det hele tiden.. selv om den blir strammere er den like bred og fæø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. mars 2004 #6 Del Skrevet 5. mars 2004 Gå aktivt inn å tren rompen med vekter, push og løft! Da MÅ den bare krympe. (Forutsatt at du inntar mindre enn du forbrenner i en periode!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #7 Del Skrevet 5. mars 2004 Vi jenter lagrer helst fettet rundt rumpa og hoftene, og det er også dette fettet kroppen helst vil beholde også.. Jeg ville prøvd og fokusere på det positive! Du har gått ned mange kilo, så kroppen din har forandret seg til det bedre vil jeg tro? Ofte er det slik at vi henger oss opp i de små detaljene som blir blåst opp til enorme i våre egne øyne - ikke i alle andres. Jeg leste her et sted at menn synes kvinner gjerne må ha litt store rumper. Ellers så kan du trene styrke i overkroppen for å få bedre symmetri hvis du er veldig smal oventil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. mars 2004 #8 Del Skrevet 5. mars 2004 Og gjesten over var meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 5. mars 2004 #9 Del Skrevet 5. mars 2004 Dessuten kan det kanskje være en trøst at det som ligger rundt rumpa er det minst skadelige fettet. Du er ikke så utsatt for relaterte sykdommer om du er stor rundt rumpa som du er hvis du har stor mage. Trøstet det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 6. mars 2004 #10 Del Skrevet 6. mars 2004 Dessuten er en slik rumpe mye bedre å sitte på enn en sånn tynn beinete en. Det er i hvert fall det jeg prøver å overbevise meg selv om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 6. mars 2004 #11 Del Skrevet 6. mars 2004 En venninne av meg har samme problemet. Hun har vært ganske stor, men har slanket seg ca 20kg. Så en gang hun var til legen tok hun opp problemet med han. Han mente at hun kunne slanke seg og trene så mye hun ville, men det kom til å bli svært vanskelig å få bort det ekstra fettet, og anbefalte en fettsuging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 6. mars 2004 #12 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvis du har brede hofter, kommer rumpa di alltid til å være litt bred. Jeg har breie hofter sjøl, om om jeg slanker meg, blir jeg skikkelig smal i livet, mens rumpa er omtrendt den samme... Men; hvis det er noen trøst, så har jeg faktisk hørt flere og flere gutter i det siste som syns det SKAL være stor rumpe på damer...Du kan jo se på Jennifer Lopez for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #13 Del Skrevet 6. mars 2004 Joa, gutter har ofte mer sansen for litt rundere og kvinnelige former. Ikke mange som er uenig med "bedre med 10 kilo for mye enn 1 for lite". En helt annen ting jenter er NØDT til å forstå: for all del IKKE "slank" dere (ved bare å spise mindre). Dere mister i såfall mye muskelmasse mens kroppen tror den er i en nødssituasjon (hvilket den egentlig har rett i) og tviholder på fettet; jeg kjenner flere med spiseforstyrrelser som i praksis ser ut som "feite skjeletter". De er tynne som streker, men har likevel høy fettprosent og ser VIRKELIG ikke bra ut. Det er bare 1 sunn måte å gå ned i vekt på, som tilfeldigvis også er det man blir seende best ut av: jevnlig trening, med minst like mye styrke som utholdenhet, og et sunt, balansert kosthold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. mars 2004 #14 Del Skrevet 7. mars 2004 Har Jennifer Lopez STOR rumpe?? :o 8) Hva med oss som har større rumpe enn henne- har vi digre rumper vi da :-? Er det en slik rumpe menn mener når de sier så fint at jenter skal ha store rumper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #15 Del Skrevet 8. mars 2004 tren skuldrene og overkroppen. Med sterk overkropp og skuldre vil den delen på en måte utligne rumpa. Litt bredde oventil gjør at rumpa virker mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amy Skrevet 8. mars 2004 #16 Del Skrevet 8. mars 2004 Bare trening som funker. Bruk stepmaskin, gå i trapper, oppoverbakker ol. Da trener du baken! Ut å sykle når våren kommer funker også. Har også hørt at kniping av rompemusklene fungerer. Har ikke prøvd det så vet ikke helt... Jeg var gravid for et år siden og gikk opp 25 kg, fra 58 kg! Tok av ganske fort, men rompa ble ikke like spretten før jeg begynte å fra flittig på step (tripptrapp) trening. Nå duger den sånn nogenlunde;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 8. mars 2004 #17 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvordan kan man enklest og mest effektivt trene overkroppen? Det virker jo logisk at bredde over skuldrene og sånn vil gjøre at rumpa ser mindre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #18 Del Skrevet 8. mars 2004 tren skuldrene og overkroppen. Med sterk overkropp og skuldre vil den delen på en måte utligne rumpa. Litt bredde oventil gjør at rumpa virker mindre. Jeg må nok ha overkropp som Arnold Schwarzenegger for å utligne rompa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå