Gjest snyball Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Jeg har gått på tetracycliner 2 ganger før da jeg gikk på videregående. Jeg ble så fin i huden da, men det kom selvfølgelig tilbake. Nå har det gått noen år,og jeg dro til min nye lege i studentbyen. Hun sa at jeg måtte prøve en gang til, fordi huden min var for fin til at jeg kunne bli henvist til hudlege. Nå har jeg gått på antibiotikakuren i 5 uker, og huden min er verre enn noen gang. Mye verre enn før jeg startet på kuren. Jeg har til og med fått kviser på kinnbeina, og det har jeg aldri ellers. Jeg vet at man kan få litt utbrudd i starten av kuren, men det fikk jeg ikke sist, og nå har det jo gått 5 uker? Har noen opplevd lignende? Jeg har lyst til å kutte ut kuren. Av hudpleieprodukter bruker jeg nå kun rens, toner, dagkrem og nattkrem fra Decleor.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Jeg gikk på to kurer med tetracyclin. Det funket sånn halveis, men tre uker etter endt kur var hunden like ille igjen. For meg så ble Diane p-piller løsningen. Nå har jeg ingen kviser, ikke engang under mensen. Før hadde jeg sånne dype vonde underjordiske kviser, hadde gule kviser og sånne skikkelig rødflammete. Anonym poster: 62c12915b19b12f5b655e68a15c58550
Gjest Tekola Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Tråden ryddet for affiliatelenke og tilsvar til dette. Tekola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå