96ern Skrevet 21. november 2012 #1 Del Skrevet 21. november 2012 Hei folkens. Jeg er en gutt på 16 år som har sånne små røde prikker på hånda?! For noen år tilbake, 3-4år så hadde jeg ingen av de! Nå kryr det av de... Og jeg har søkt rundt på internett uten å finne noe svar på det:( Flekkene er inne i huden, og de er VELDIG små, men MANGE! Hvis jeg gnur hardt på huden, så forsvinner de, og kommer tilbake innen noen sekunder. Er det noen av dere som vet hva det egentlig er? Noen måte å få fjernet de? Har også noen kviser, som jeg fikk for 2 år siden. Har hatt de prikkene i rundt 2-3 år også, kan dette ha noen sammenheng!? Har prikkene kun på armene mine, nesten helt opp til skuldrene. På underarma finnes det ikke noen prikker. Laster også opp 2 bilder, som dere kan ta en titt på Håper på svar snarest mulig. På forhånd, Takk:) MVH. sliten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chin Skrevet 21. november 2012 #2 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg kan få slikt om huden min ikke får fuktighetskrem over lengre perioder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
96ern Skrevet 21. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Har ikke vært så veldig nøye med fuktighetskrem, nei:( Kan jo alltids prøve det:) Sikker på at det er samme flekker/prikker som du har? Vet du om noen andre kremer eller lignende, som kan få fjernet de? Endret 21. november 2012 av 96ern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2012 #4 Del Skrevet 21. november 2012 https://www.google.c...fNcam4gT954GgAg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
96ern Skrevet 21. november 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Tusen takk:)) Har lett på internett i rundt 1mnd nå, uten å finne noe svar, så takk! Har du også noen hudprodukter du kan annbefale for å få de bort? Endret 21. november 2012 av 96ern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 21. november 2012 #6 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Tusen takk:)) Har lett på internett i rundt 1mnd nå, uten å finne noe svar, så takk! Har du også noen hudprodukter du kan annbefale for å få de bort? Jeg har lignende bak høyre kne. Legen fant ikke ut hva det var, men får det spesielt dagen etter jeg har sovet en plass med mye midd (er allergisk). Jeg fikk locoid på resept og det funker veldig bra. http://www.legemidde...ID=179&IOID=692 edit: så at jeg skrev fot Endret 21. november 2012 av avocadoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 21. november 2012 #7 Del Skrevet 21. november 2012 Kanskje du skal ta å bestille time hos hudlege, for en hudkonsultasjon (analyse) ? Hvordan er kostholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
96ern Skrevet 21. november 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 21. november 2012 Kanskje du skal ta å bestille time hos hudlege, for en hudkonsultasjon (analyse) ? Hvordan er kostholdet? Har faktisk hudlege time 4.desember, ikke så lenge til. Skal til hudlege for å spørre om hva kan jeg gjøre for å få fjernet de kvisene jeg har. Har ikke mange, men de jeg har er røde og veldig synlige. Har også noen arr. Skal ta opp dette problemet med det samme. Har kostholdet noe å bety også? Har ikke det beste kostholdet, mildt sagt.. :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå