AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Jeg har en Nokiamobil av den relativt gammeldagse typen, og ønsker meg en ny med touch-skjerm etc. Evt IPhone eller Samsung Galaxy. Kan jeg da bruke sim-kortet fra den gamle telefonen, eller trenger jeg en ny type? Må jeg også regne med å bytte hodetelefoner, minnekort osv? Anonym poster: 73b763bb180c5a7ab398e4ba81f4e14d
Anglofil Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Det kommer i grunn helt an på hvilken mobil du kjøper. Flere av de nye mobilene i dag bruker mikrosimkort i stedet for den eldre typen. Nyeste iphone 5 bruker nanosimkort. Samtidig, mobiler som Samsung Galaxy S2 bruker den eldre typen du selv bruker. Samsung Galaxy S3 bruker mikrosim. Mvh Yvonne
Lutetium 71 Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 (endret) TS: Som Yvonne sier, du må kanskje bytte kort på grunn av formfaktoren. En annen ting er at du sannsynligvis vil ha datatrafikk bakt inn i abbonementet, og det er det ikke sikkert du har støtte for på det gamle. Endret 22. november 2012 av Lutetium 71
LittleJ Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Men om det trengs så følger det med fra operatøren eller du går i en butikk og får det på stedet, så er ikke så veldig innvikla =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå