Gjest Tidssone Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Har ikke høytalere. Hva er essensen?
mousepad Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Syntes muligens begge parodier stemte dårlig med virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 den der; det er ingen igjen, stemmer vel litt De fleste er gift,forlovet eller samboere , og de som er igjen i den alderen er vel de typen menn som f.eks ikke vil gi slipp på ungdommen, one night stands ect, og har de ikke gjort det til da, vil de vel kanskje mest sannsynlig heller ikke gjøre det. Da er muligheten enten å gå ned eller høyere opp, de lengere ned har kanskje ikke festet fra seg,men det har du etc, og de høyere opp er ferdig etablert, og ferdig med bleieskift ,eventyrlyst etc,som du enda har til gode. Pluss at interessene kan variere veldig, både mellom de yngre enn deg og de eldre. Så da er det vel ikke så rart at man får litt panikk Anonym poster: 2c13d44fca8195b33f6bec302ed7ad78
Nettinettet Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 Jeg synes det stemte veldig jeg, men alderen kan variere. Man har oppturer og nedturer, heldigvis for meg så var jeg 31 dama i en alder av 34 og så ble jeg 29 dama i en alder av 35 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå