Gå til innhold

Bursdag: "pose"..

Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

Begge guttene våre har bursdag på sommeren, så da dropper vi godteposen og deler ut ispinner. Kanskje ikke noe bedre, men det blir i alle fall ikke så mye.

Problemet med godteposer som ungene får på vei hjem fra bursdag, er at de ofte da blir så gira av alt sukkeret at det blir håpløst å få dem i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ti åringen min var i bursdag i går, og kom hjem med godtepose. Den står nå pent i kjøkkenskapet, i påvente av neste lørdag. Så kjip er jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti åringen min var i bursdag i går' date=' og kom hjem med godtepose. Den står nå pent i kjøkkenskapet, i påvente av neste lørdag. Så kjip er jeg :wink:[/quote']

Så kan han glede seg til lørdag! :) Godteposer smaker jo bare bedre, jo lenger vi må vente :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det er leeeeeenge siden husker jeg fortsatt hvor opprømt jeg var over godteriposer i bursdager som liten :ler:

man er jo tross alt bare barn en gang her i livet, og det er tross alt ikke så mange bursdager det er snakk om. hvis barna synes det er kos med godteriposer, så la dem ha dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Har aldri hatt godteposer. Noen gjester har faktisk etterlyst det, men jeg har bare svart at vi ikke har, og det har vært OK. Synes det er unødvendig, og dessuten dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...