Gå til innhold

Enkel trening

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk
Skrevet

Kostholdet er normalt. Altså jeg spiser sunt, men koser meg innimellom. Og nei, det er ingen skjulte inntak som godteri jeg har "glemt" bare så det er sagt ;)

Men jeg går ikke ned i vekt. Jeg veier mellom 105 og 110 kilo alt ettersom når i måneden jeg veier meg.

Problemet er at jeg ikke klarer å trene så mye, så trenger tips til enkel trening, med stor vekt på enkel (pga sykdom)

Jeg forsöker å sykle på ergometersykkelen litt hver dag.

Gå turer kan jeg ikke. Har forsökt flere ganger og ender med at jeg må ringe mannen for å hente meg (også når jeg har gått veldig korte turer)

Hovedproblemet er magen. Jeg vet man ikke kan punktslanke, men jeg er egentlig fornöyd med kroppen ellers. Har også PCOS og jeg har lest at man da ofte legger på seg rundt magen. Noen som har erfaring med dette? Kanskje det finnes medisiner eller noe som gjör at man ikke legger på seg så mye?

Har brukt medisiner mot annen sykdom som er årsaken til vektökning. Disse har jeg sluttet med og värt uten i 1 år, bortsett fra litt smertestillende og innsovningstabletter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jo, jeg pleier egentlig å svömme en gang pr uke, men for tiden så har jeg ikke mulighet da de driver med oppussing av svömmehallen og har holdt på siden sommeren :(

Skrevet

Svømming er ypperlig lett trening som trener hele kroppen! Eneste type trening som ikke belaster kroppen noe særlig også. :) så det er supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...