AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Litt ute på dypt vann her, men jeg kunne tenkt meg å prøve en BB-cream. Noen å anbefale? Hva med highlighter? Har hudtype noe å si? Anonym poster: f1c0e2fb3e2927fddb3b81db276cd5c6
KaDust Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Jeg har denne BB-creamen: http://www.muastore.co.uk/index.php/bb-foundation og er kjempefornøyd. Mye bedre enn feks Garnier sin. Bruker denne som highlighter: http://www.coverbrands.no/merker/too-faced/absolutely-invisible-candlelight-pressed-powder/ Kjempefornøyd med den også
scaramouche1 Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Jeg bruker Garnier sin BB Cream, og jeg er storfornøyd =)
Gjest Red Queen Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Hva er BB cream? Er det kun jeg som oppfatter det som intet annet enn et siste nye trend og money-making konsept uten faktisk å være særlig banebrytende på noe som helst vis?
KaDust Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Hva er BB cream? Er det kun jeg som oppfatter det som intet annet enn et siste nye trend og money-making konsept uten faktisk å være særlig banebrytende på noe som helst vis? Det er vel strengt tatt fuktighetgivende og behandlene krem, men med farge. Dekker ikke like mye som foundation og er ikke like ille for huden - dersom du har riktig type BB-cream.
Gjest asanti Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 Glö Minerals Sheer tint base og highlight der fra. Superfornøyd og brukt det i flere år nå.
Honesty Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 Mine favoritter: Billig: Missha M Perfect Cover BB Cream Dyr: Jane Iredale Glow Time et-eller-annet BB Cream Begge dekker ganske mye, men jeg legger dem veldig tynt, begge har høy solfaktor og gir fukt til huden, og begge finnes i flere fargenyanser. Jeg bruker gjerne mineralpudder over for å unngå den litt klissete følelsen på huden.
Callisto83 Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Hvor kjøper dere alle disse asiatiske BB kremene? Jeg er liksom ikke helt sikker på om jeg stoler på ebay f.eks, har hørt om så mye juks og fanteri...
Honesty Skrevet 22. november 2012 #10 Skrevet 22. november 2012 Skin 79 Super Plus (eller noe sånt; den gullfargede) likte jeg ikke i det hele tatt, for den oksiderte og ble knalloransje på huden, og var klissete i tillegg. Callisto: Det finnes masse butikker som selger kosmetikk fra asiatiske merker, blant annet roseroseshop.com (som jeg selv har handlet fra).
Gjest Belle Gunnes Skrevet 22. november 2012 #11 Skrevet 22. november 2012 Body Shop sin BB liker jeg best. Har en Skin79 Gold-ett-eller-annet også, men ikke testa den ut skikkelig ennå. Virker behagelig på, men litt tørrere en Body Shop sin, som gir meg nok fuktighet for en lang dag på kontoret.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 Ser alle svarer forskjellig her, det er vel å forvente:P Men kan dere fortelle litt om hvilken hudtype dere har? Det påvirker kanskje hvilken sort dere foretrekker? Har selv kombinasjonshud, fet i pannen og på nesen, tørr i kinnene. Men har sjeldent kviser heldigvis:) Anonym poster: f1c0e2fb3e2927fddb3b81db276cd5c6
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Jeg har ganske ømfintelig blandingshud. Og jeg jobber på et kontor hvor lufta er veldig tørr. Jeg liker den fra Body Shop fordi den holder huden fin hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #14 Skrevet 24. november 2012 Jeg har fuktfattig hud, med endel linjer og porer. Jeg bruker Cliniqe BB Cream, men jeg er ikke veldig imponert.. Har både serum og skikkelig fuktighetskrem under, allikevel ser huden tørr ut med denne på. Huden ser tørrere ut etter at jeg har tatt på BB kremen enn før jeg legger den på, dvs at den fremhever de tørre partiene ganske mye. Utenom det så dekker den ganske så bra. For meg som har endel røde partier, så holder den i massevis. Får se om jeg orker å bruke denne opp, eller om jeg skal se etter en ny snart. Anonym poster: 6052e52e7e4a1d90314ada3e46fc0e33
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #15 Skrevet 24. november 2012 Noen som har prøvd Boots sin No7 BB cream? I England kommer den i 3 typer visstnok, normal/oily - normal/dry - dry/very dry. Hadde vært gøy hvis noen hadde noen erfaringer med den, jeg håper jeg kan spore opp den 'Dry/Very Dry' i Boots butikk i Norge. Hadde vært topp, for huden min er jo knusk tørr nå i kulda... Anonym poster: 4192c60bf1d3b393fd7a9e40d76f073c
Gjest Tigress Skrevet 25. november 2012 #16 Skrevet 25. november 2012 Hvor kjøper dere alle disse asiatiske BB kremene? Jeg er liksom ikke helt sikker på om jeg stoler på ebay f.eks, har hørt om så mye juks og fanteri... Eg har kjøpt frå Cosme-de.com, ein asiatisk nettbutikk, og frå ebay. Dersom eg har fått fake er det i alle fall framleis supre produkt. Rubyrubyshop er ein seljar på ebay som eg såg tilrådd før eg kjøpte, og min Skin79 er ein super BB-krem, fake eller ikkje. Eg har forresten ganske normal hud utan problem, men er tørr no om vinteren, for eg er så mykje ute. Eg brukar alltid fuktigheitskrem under BB-kremen, og har dermed ikkje problem med at eg blir tørr. Eg trur eg har sett Boots sin i ulike variantar her heime også, men hugsar ikkje kor det var.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #17 Skrevet 30. november 2012 Skal tro om det finnes BB cream med solfaktor også? Eller har noen av de nevnte det kanskje? Anonym poster: f1c0e2fb3e2927fddb3b81db276cd5c6
Nautika Skrevet 30. november 2012 #18 Skrevet 30. november 2012 Det er ihvertfall solfaktor i den fra Missha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå