KaDust Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Litt inspirert av alle disse andre stil-trådene. Jeg aner ikke hvordan jeg skal finne en stil som både passer meg og kler meg. Jeg er så mangfoldig og delt at et er vanskelig, har derfor falt på en ikke-eksisterende-stil hvor alt er bare kjedelig, for stort og ser helt jævelig ut haha. Help anyone? Vet ikke helt hva dere trenger å vite, men; kaldt lysebrunt hår til skuldrene - sparer ut luggen. høy: 182 cm sist jeg målte meg. halvt britisk med typiske trekk som merkelig ansiktsform og blek hud. Også er jeg klønete og teit da.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Jeg har sett flere bilder av deg for flere år tilbake, og da har jeg fått inntrykket av at du er litt rocka? Mulig jeg tar feil! Ellers tror jeg du hadde kledd en litt klassisk stil med litt rocka preg. Nøytrale farger, men overhodet ikke kjedelig. Pent. Det er det jeg ser for meg, når jeg tenker tilbake på hvordan du ser ut. Du er veldig pen, forresten! Anonym poster: 77bc0a0ddf830167d75802a21f6e69de
KaDust Skrevet 21. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2012 Jeg har sett flere bilder av deg for flere år tilbake, og da har jeg fått inntrykket av at du er litt rocka? Mulig jeg tar feil! Ellers tror jeg du hadde kledd en litt klassisk stil med litt rocka preg. Nøytrale farger, men overhodet ikke kjedelig. Pent. Det er det jeg ser for meg, når jeg tenker tilbake på hvordan du ser ut. Du er veldig pen, forresten! Anonym poster: 77bc0a0ddf830167d75802a21f6e69de Hehe, takk for det. Jeg er veldig glad i hardrock, gammelrock, rock osv osv i musikkens vei så det er godt mulig det kler meg godt. Er bare så mange retninger i rocken å gå etter, så synes det er vanskelig. Har du noen bilder som eksempler på hva du tenker?
frøkna Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Litt vanskelig å gi tips. Jeg har egentlig ikke helt en bestemt stil, men kjøper klær jeg syns er pene. Hva slags humør jeg er i bestemmer litt om det blir fargerrike eller nøytrale farger, også bestemmer lommeboka en del også. Når jeg ser klær i butikken vet jeg med en gang at "det kan jeg gå med" eller omvendt. Hvordan stil vil du ha da?
KaDust Skrevet 21. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2012 Vet ikke, jeg vil ha en stil som kler meg og passer meg som person. Men jeg har alltid vært dårlig på å bedømme meg selv i den retningen som klær, stil, sminke, hår.. Dette selvom jeg klarer det utrolig bra på andre. Jeg vil ikke bare kjøpe klær jeg synes er pene lengre, jeg vil ha noe spesifikt å gå etter. Sånn at det blir lettere å shoppe (er ikke sånn kjempefan av det sånn som ting er nå) og slik at det blir lettere å ordne sminke og hår på morgenen. For dette gjør jeg ikke i det hele tatt nå
super-s Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Vet ikke helt hvordan man finner sin egen stil jeg.. Min kom vel litt av seg selv. En idé kan jo være å få en fargekonsultasjon for å høre hva slags farger du kler, og så finne ut hvilken kroppsfasong du har og finne ut hvilke snitt og sånn du kler. Så kan du sette deg på en benk i byen og bare se på folk. Se om du finner noen du synes har fin klesstil, og kanskje skrive ned hva de hadde på seg. Du kan også søke på forskjellige kjendiser på google og se om du finner noen med en stil du liker. Eller finn en street fashion-blogg hvor de legger ut bilder av folk de ser på gata. Det er mye du kan bruke som inspirasjon. En annen ting som kan være lurt å tenke på, er alderen din. Er du i 20-årene kan du vel stort sett kle deg i hva du vil, men hvis du er i 40-50-årene ser det skjeldent bra ut å kle seg som en 20-åring. Man kan fortsatt ha en trendy stil, men det kan være greit å duse den ned litt, hvis du skjønner hva jeg mener. Man gjør jo selvfølgelig som man vil, men det er dette moteekspertene i blader og på tv sier. Ble du noe klokere? 1
KaDust Skrevet 22. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2012 Det der hjelper meg ingenting. Jeg ser masse ting jeg liker overalt, greia er at jeg ikke aner hva som passer MEG. Det som ser bra ut på andre, ser ikke nødvendigvis bra ut på meg. Jeg har null peiling på min egen kroppsform, den passer ikke en eneste boks av de typiske kroppsformene man finner rundt om på nett. Ikke vet jeg hvilke farger jeg kler eller ikke heller. Er i 20-årene. Men takk for hjelp.
super-s Skrevet 22. november 2012 #10 Skrevet 22. november 2012 Det er derfor du må få en konsultasjon! Er usikker på hvor man kan få det, men søk litt på nett =) 1
frøkna Skrevet 22. november 2012 #11 Skrevet 22. november 2012 Har du ikke en venninne som kan hjelpe deg da? Litt vanskelig for oss her selv om du oppgir info om deg selv
KaDust Skrevet 22. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 22. november 2012 Konsultasjon koster mye penger, og det er kjedelig å sløse pengene dersom personen som konsulterer tar helt feil. Vern there done that. Den eneste venninna som noen gang kunne hjulpet meg med akkurat dette er død, så ikke så mye hun får gjort.
Ivana Skrevet 22. november 2012 #13 Skrevet 22. november 2012 Hvis du skal finne deg en egen stil, bli insiprert av noe du brenner for, eller er fasinert av! Noe som kan reflektere personligheten din!Jeg fant nok min stil utifra musikken, hører mye på metall, blant annet vikingmetall (har og en genuin intresse for vikingtiden) og gotisk metall. Er også veldig glad i naturligefarger. Går dermed en god del "naturfarget" klær (skogsgrønn ) med masse" viking bling" og iblandt mørke gotiske fløyelsplagg. Som på en måte oppsummer min stil, Det tok sin tid før jeg fant min rette stil, jeg ble litt etter litt var lei av å gå med Cubusklær, som absolutt alle brukte. Men viktigst tror jeg nok er å finne det du liker, og er komfertabel i. Lykke til!
KaDust Skrevet 22. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 22. november 2012 Det er ikke lett nettopp fordi jeg er så mangfoldig. Interessene mine er SVÆRT brede, musikken min enda bredere så ÅH! Jeg vet ikke
Paprica Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Kanskje helt på jordet, men hva med å finne et eller tre merker som du synes lager fine ting, og så kjøpe fra deres kolleksjoner? Da får du i hvert fall klær som passer til hverandre, og en automatisk ganske helhetlig stil. Hvis merket er litt dyrt kan du kjøpe basisklær som singlter og sånt på Cubus, men alle klærne som skal "synes" i det merket du har valgt. Dessuten trenger du ikke så mange plagg hvis de kan mikses og matches, og hvis du faktiske LIKER klærne dine tar du kanskje bedre vare på dem også? Har noen forslag til deg: http://www.numph.dk/ http://www.gestuz.com/ http://www.nu-woman.dk/?id=24382
Musken Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 Åå, du skal vite at det er flere i samme båt som deg ! Jeg sliter med akkurat det samme selv faktisk, så har dessverre ingen gode råd. Men kanskje det hadde vært en god ide å legge ut et bilde av deg? Det er lettere å komme med innspill og tenke hva som kler en person når man har et bilde på hvordan personen ser ut..
KaDust Skrevet 23. november 2012 Forfatter #17 Skrevet 23. november 2012 Det er godt jeg ikke er alene da! Ja, skal slenge inn ett når jeg kommer hjem igjen. Akkurat nå sitter jeg på telefon. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig, for jeg har ingen problemer med å se hva som passer andre!
KaDust Skrevet 23. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 23. november 2012 Åå, du skal vite at det er flere i samme båt som deg ! Jeg sliter med akkurat det samme selv faktisk, så har dessverre ingen gode råd. Men kanskje det hadde vært en god ide å legge ut et bilde av deg? Det er lettere å komme med innspill og tenke hva som kler en person når man har et bilde på hvordan personen ser ut.. Dette er vel det beste bildet jeg kan komme med https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/538772_10151757915350417_1747405015_n.jpg Er det for dårlig?
KaDust Skrevet 24. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 24. november 2012 Takk! Men er likevel kjedelig å bare gå rundt i joggebukser og hettegensere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå