Gå til innhold

Hva passer til denne julebord-kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg skal på julebord i helgen og kunne trengt litt hjelp! Kjolen jeg (foreløpig) har valgt ut ser ut som den på bildet jeg har lagt ved, bare at den er tettsittende hele veien. Jeg har tenkt å ha svarte pumps til, men siden det er vinter og kaldt må jeg kanskje ha med støvletter til turen dit og videre ut på byen... Hvordan gjøre dette praktisk sett?

Ellers har jeg tenkt på en hudfarget strømpebukse i min hudtone. Ser det for "horete" ut? Har også et svart sjal jeg evt kan ha på deler av kvelden.

Hvilken veske kan jeg ha til dette? Som ser fin ut og som også kan romme evt ekstra sko?

Med tanke på hår har jeg tenkt på 60-talls - litt tupert bak (med rød leppestift etc) eller å krølle det med krølltang... Har mørkt hår til skuldrene.

Synspunkt? Tips? Jeg tar imot alt jeg kan få!!! Tusen takk :-)

Anonym poster: ba143e5ad67f6d5e466c0e85c237d96c

Anonym poster: ba143e5ad67f6d5e466c0e85c237d96c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville brukt svarte pumps, en svart blazer og en veske. Hvilken veske det er, er vel ikke så nøye om du skal ha et par sko oppi? det er bare å henge den fra seg i garderoben :) eventuelt ha en liten veske til sminke og lommebok som du kan gå rundt med :)

Legger til denne linken jeg :)

Endret av Pialill
Skrevet (endret)

oooohhh wow denne var nydelig... la meg finne noe som kan plukkes litt fra øverste hylle....

199073245998757731_lgtiLU9f_c.jpg

91831279871914703_e4B1WmnH_c.jpg

167125836141474739_qrF2R1ea_c.jpg

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...