Tilim Skrevet 21. november 2012 #1 Del Skrevet 21. november 2012 Jenta vår har hatt stygg hoste en stund nå, i helgen toppet det seg med feber og snørr og full pakke. Nå sitter vi igjen med tett nese og en utrolig sår hals! Hun gråter og gråter og hoster veldig mye, spesielt når hun skal sove, samme om det er dag eller natt. Har prøvd å gi henne vann både med og uten malt, men hun vil som regel ikke ha, så jeg føler meg litt maktseløs. Får så vondt av å høre at hun har det så sårt og vondt uten å kunne hjelpe til. Hun er straks 7 måneder og jeg syns det virker som en småtøff tørrhoste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. november 2012 #2 Del Skrevet 21. november 2012 Må først og fremst sørge for at hun er smertestillet når hun skal sove, altså paracet. Når det gjelder hva som er ok å gi babyer for forkjølelse er jeg usikker. Har du tatt kontakt med apoteket for å høre hva de har å tilby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilim Skrevet 21. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 21. november 2012 Må først og fremst sørge for at hun er smertestillet når hun skal sove, altså paracet. Når det gjelder hva som er ok å gi babyer for forkjølelse er jeg usikker. Har du tatt kontakt med apoteket for å høre hva de har å tilby? Nei, har ikke snakket med noe apotek, men har søkt rundt på nettet og fant ut at man kunne gi Solvipect til barn under ett år, dette står også på flasken så jeg har prøvd å gi henne det siden vi hadde det stående. Problemet er jo at det er for slimhoste, men det skader vel ikke å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 21. november 2012 #4 Del Skrevet 21. november 2012 Nei, har ikke snakket med noe apotek, men har søkt rundt på nettet og fant ut at man kunne gi Solvipect til barn under ett år, dette står også på flasken så jeg har prøvd å gi henne det siden vi hadde det stående. Problemet er jo at det er for slimhoste, men det skader vel ikke å prøve.. Skal du gi hostesaft hadde jeg absolutt kontaktet lege først når hun er så liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå