Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge gidder du å vente på at den du dater tar praten, eller at du tar den selv.

praten=definere forholdet deres

Og HVA sier man ? Er jo ikke 10 år lenger å spør om den andre vil være kjærster, eller ?

Merker at je ikke er laga for det date greiene.. huff :fnise:

Anonym poster: a409af8fd6d1db6228a5d521d1627f70

Skrevet

Er du mann eller kvinne?

Syns bare skrivemåten din minnet mistenkelig mye om skrivemåten til "daten min". Vi datet i nærmere et halvt år. Tok en form for prat etter 3 mnd, så en ny etter ca 5 mnd. Kom ikke noe fornuftig ut av noen av pratene, så nå tar jeg det piano. Får være opp til han, men jeg holder ikke andre på avstand heller.

Anonym poster: 336b59ea02c5b76c7662432d7806c8dd

Skrevet

Vi hadde praten to ganger, først etter to mnd fra vi begynte å holde på, deretter tre mnd seinere. Grunnen til at det ble to prater om det var at han trengte litt mer tid. Jeg tok initiativ til å prate begge gangene. Første gangen starta jeg med å spørre om hva han tenkte om oss, andre gangen starta jeg med å spørre om hva vi egentlig var, og det var da vi offisielt definerte oss for kjærester, selv om begge allerede egentlig hadde følt det sånn i lang tid.

Anonym poster: 7b4da8d2107c7eaed705e32328208fd6

Gjest Memories
Skrevet

Er du mann eller kvinne?

Syns bare skrivemåten din minnet mistenkelig mye om skrivemåten til "daten min". Vi datet i nærmere et halvt år. Tok en form for prat etter 3 mnd, så en ny etter ca 5 mnd. Kom ikke noe fornuftig ut av noen av pratene, så nå tar jeg det piano. Får være opp til han, men jeg holder ikke andre på avstand heller.

Anonym poster: 336b59ea02c5b76c7662432d7806c8dd

Oi, fem måneder hadde jeg aldri orket! Maks 3.

• Liker 2
Gjest Wanderlust
Skrevet

Vi definerte forholdet etter rundt 1 måned. Gikk litt i "Hvor ser du for deg at dette går?" og begge hadde vi heldigvis de samme tankene rundt det :)

Skrevet

Vi hadde den aldri. Det sa seg selv at det var oss to.

Skrevet

Jeg spurte på en kanskje litt barnslig måte. Jeg sa "skal vi være kjærester sånn på ordentlig nå?"

vi hadde holdt på en god stund, og han svarte "hva mener du, ordentlig kjærester..?"

så sa jeg "hvis noen spør hvem du er, så kan jeg svare at du er kjæresten min.."

Det funka!

Skrevet

Jeg spurte etter 3 uker, vil du være kjærsten min- det ville han. Følte bare det var naturlig og riktig.

Skrevet

Jeg spurte "skal vi bli sammen", litt sånn barneskoleaktig, kunne liksom le litt av det ;) Han svarte heldigvis ja da.

Anonym poster: b712af53397ff446900fe9f6d1808b8e

Skrevet

Jeg spurte "skal vi bli sammen", litt sånn barneskoleaktig, kunne liksom le litt av det ;) Han svarte heldigvis ja da.

Glemte å få med at vi hadde kjent hverandre i 3 dager, møttes på sydentur.

Skrevet

Min første kjærlighet hadde en on-off-greie på 8 år.

Uten å bli sammen

Den o' store kjærligheten i mitt liv var en on-off greie i over 1 1/2 år.

Vi kalte ikke hverandre kjærester - før alle andre gjorde det.

Skrevet

Jeg hadde tenkt å ta den store praten med henne jeg datet tidligere, men hun kom meg i forkjøpet og dumpet meg :/

Jeg tror jeg hadde ventet for lenge rett og slett (og nei, hun ville ikke tatt det opp tidligere).

Nåja, jeg fant ei ny ei og vi avklarte det etter noen uker. Kom veldig naturlig; var ikke slik at vi måtte ta en 'prat'. Vi bare snakket om det og fant ut at begge to ville være kjærester :)

Skrevet

Han tok det opp etter en måned. Jeg hadde nok ikke tatt det opp da, dersom han ikke hadde gjort det, men jeg hadde ikke datet i månedsvis uten en avklaring heller. Enig med hun som sa maks tre.

Skrevet

Vi hadde den aldri. Det sa seg selv at det var oss to.

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...