hippyskippy Skrevet 22. november 2012 #21 Del Skrevet 22. november 2012 Hør, hør ^ Ortoreksi is the new skinny. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #22 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg føler meg ufattelig harry i 2XU tightsen min siden den også er flashy.. Men den er så god og hjelper meg mot tretthet i leggene. Anonym poster: dcf129610e9054b87a9c2aef69777e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. november 2012 #23 Del Skrevet 22. november 2012 'Kke drit dæ ut 'a. Dette er et diskusjonsforum. Kan du ikke bare holde deg til saken og ikke gjøre dette om til en meta-diskusjon? Helt enig med deg TS. Cottage-cheese spisende posebuksekledde Gaspfolk/BB-folk er utrolig harry. Holdt jeg meg ikke til saken? Jeg nektet da aldri for at BB er harry, og Gasp, Tapout osv er akkurat like harry, jeg bare påpekte at jeg trives med det. Snuser gjør jeg og, og jeg har masse tattoveringer, jeg hører tilogmed på DJ Broiler.. Harry much? Oh yes, men det er da ikke noen andres enn mitt "problem"! DET var poenget mitt. Ser ikke poenget med å henge seg opp det. Liker man ikke bloggene så holder man seg unna. Synes alle de bloggene er langt over the top selv, så holder meg langt unna. Liker man ikke overmodige folk på treningssenteret? Vel, synd for deg, for sånne vil det alltid være der. Ah, jeg er i grunnen ganske enig! Jeg likte godt Better Bodies før(jeg starta min styrketreningskarriere for snart 18 år siden(uuuæææ, så gammel jeg har blitt!!!), men de siste par årene har det tatt helt av. Har mye med bloggerne å gjøre. En hel haug av de blir sponsa av bl.a X-life, og de slenger tydligvis ut BB-produkter over en lav sko til "selgerne" sine. Jeg e møkklei og har bare lyst å kaste de BB-klærne jeg har. (evt selge, siden mange av de er nye og knapt/ikke brukt) Alle skal stille, ja, anorektiske og kraftig overvektige. Til neste år, helst før! Har sett mange konkurranser og det er mye rart som står oppå det scenen nå til dags. (jeg har selv erfaring fra konkurranser fra lang tid tilbake, så jeg vet hva som kreves) Synes det er et hån mot de som har lagt ned skikkelig innsats i mange år, og stille seg på den scenen med ett års trening og minimalt med muskelmasse og muskelkvalitet. Er akkurat som jeg selv skulle melde meg på NM i friidrett, i 100 meter spurt og tenke at jeg stiller for meg selv, jeg er stolt av min egen innsats og vil oppfylle en drøm. My ass! De hadde stoppa meg før jeg tråkka ut på banen. Og denne sunnifiseringen av kaker, bakst og konstant diett, orker ikke engang starte å fortelle hva jeg synes om det. Fluff meg i rævva! "det er like godt som ordentlige kaker, jeg savner ikke godteri, magen min tåler ikke brød...." Give me a break! Flere av bloggerne har hatt spiseforstyrrelser(alvorlige dertil), og alle skal de bli personlig trenere og ernæringsfysiologer og hjelpe andre jenter ut av spiseforstyrrelsen de selv sier de har jobbet seg ut av ved trening og fitnessmat. (skal ikke nevne navn, men er jo helt åpenbart av minst et par av de er nær en innleggelse snart, flexe muskler som kun er synlig fordi resten av armen består av kun skinn og bein gjør deg ikke til sunn og frisk) ftness for mange av disse er bare spiseforstyrrelse satt i system. Strong is the new skinny, liksom. Anonym poster: 1929e5aaddc9338236346fe3f50cda3b Godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steve Cook Skrevet 22. november 2012 #24 Del Skrevet 22. november 2012 Holdt jeg meg ikke til saken? Jeg nektet da aldri for at BB er harry, og Gasp, Tapout osv er akkurat like harry, jeg bare påpekte at jeg trives med det. Snuser gjør jeg og, og jeg har masse tattoveringer, jeg hører tilogmed på DJ Broiler.. Harry much? Oh yes, men det er da ikke noen andres enn mitt "problem"! DET var poenget mitt. Ser ikke poenget med å henge seg opp det. Men ser du ikke ironien i det du sier? Hvorfor skrive eller mene noe om noe som helst, når folk bare kommer og spør hvorfor de irriterer seg over det? Det blir som om jeg skal spørre deg hvorfor du irriterer deg over at vi irriterer oss. Ikke sant, det at du i det hele tatt er i denne tråden, er basert på selvmotsigelser: Jeg syns det er latterlig at de fleste heller velger å sitte inaktive i sofaen og se på hjernedøde tvserier dag etter dag, enn å røre litt på seg. Men det er da dems problem, ikke mitt. Jeg gidder ikke gå rundt og irritere meg over det "Jeg synes det er latterlig....men jeg gidder ikke å irritere meg over det." Øøhh, hæ? Er ikke det en selvmotsigelse? Og før noen kommer og sier at det er teit at jeg irriterer meg over at andre irriterer seg over at noen irriterer seg over noe. Please. Jeg er way beyond det. Herregud, la debatten handle om hvorvidt det er harry eller ikke. Du synes det er harry? Greit. Ferdig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. november 2012 #25 Del Skrevet 22. november 2012 Gi meg en bloggjente som bare trener styrke, uten å telle kalorier, flekse muskler på alle bilder, legge inn silikon, være sykelig opptatt av å få six pack og ikke minst; uten å kle seg i Better Bodies. Lurer på om de finnes.... Heihei, her er jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #26 Del Skrevet 23. november 2012 Stereotypen har også hund; Amstaff eller staffordshire bull terrier Det er sånn at jeg syns hele rasen er harry, når nesten alle som har den er BB-folk som tilbringer livet på gymmet, tror alle er misunnelige på musklene deres og som friker ut av å spise vanlig mat. Å ha en sånn hund er toppen av kulhet og mannlighet (styrkejenter vil jo være mest mulig mannlige; deres våte drøm er å løfte mer enn mannfolka og ha større biceps enn dem) Anonym poster: 28ab027f1a62063c95b53a28b37d977d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå