Gå til innhold

Better Bodies, utrolig harry!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I disse fitnesstider, der alle skal stille til høsten xxxx, alle eeeelsker å trene styrke og idealet er en dame som ser mer ut som en mann. Sååå har jeg lagt merke til merket Better Bodies. Alle som er/tror de er noe innen treningsverdenen har tilfeldigvis dette merket som sin favoritt. Gjerne camo-varianten fordi det er så kult. Og t-skjortene med splitt til silikonbrystene (alle styrkejenter med respekt for seg selv må ha silikon, det sier seg selv).

Er det bare meg, eller oser hele merket harry? White trash over hele linja... Klærne er sikkert gode de, men når det er så utrolig in med fitnesslivsstil med tilhørende klær får jeg avsmak. De svære logoene dekker hele plagget og skal nok være et flashende bevis på at "jeg trener skikkelig seriøs styrke azz".

Også blogger de, flekser musklene sine i det splitter nye Better Bodies-antrekket og den nye kaka laget av proteinpulver, sukrin, kalorifritt altmulig og en haug med andre Iherb-saker jeg ikke kan opp-ned på. Alle som kritiserer den er sjalu haters.

Jeg trener styrke selv og er strålende fornøyd med kroppen, men jeg syns bare merket og den stereotypiske fan av Better Bodies er harry så det holder.

Gi meg en bloggjente som bare trener styrke, uten å telle kalorier, flekse muskler på alle bilder, legge inn silikon, være sykelig opptatt av å få six pack og ikke minst; uten å kle seg i Better Bodies.

Lurer på om de finnes....

Skulle lagt denne på Fitnessbloggen-forumet, men da hadde jeg blitt halshugd til de grader;)

Anonym poster: 28ab027f1a62063c95b53a28b37d977d

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er en skikkelig hater azz!!

:ler:

Hvorfor gidder du bruke tid på disse bloggene om de irriterer deg sånn? Trener man for å bygge muskler, og har en blogg om dette, er det vel naturlig med litt flexebilder?

Jeg er selv en av de blodharry muskelbyggerne som stort sett er å se i et eller annet plagg fra BB. Jeg er fullstendig klar over at jeg er harry, og jeg stortrives med det :nigo: Har riktignok ikke blogg, ikke har jeg tenkt å gå til anskaffelse av det heller. Ikke leser jeg blogger, og det hender jeg spiser både karbs og kaloriholdig mat, dette fordi kroppen trenger det for å bygge.

Hvorfor legge deg opp i det? Jeg syns det er latterlig at de fleste heller velger å sitte inaktive i sofaen og se på hjernedøde tvserier dag etter dag, enn å røre litt på seg. Men det er da dems problem, ikke mitt. Jeg gidder ikke gå rundt og irritere meg over det :)

Endret av Envy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives i Better Bodies.

Ikke har jeg blogg, ikke har jeg kaloritabell, ikke har jeg silikonbryster, men naturlig OK store bryster, og da kommer splitten i toppene mine godt med ;)

Jeg trives, håper du og trives.

Anonym poster: 25343a49fb1d313228c5babb44506fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke Better Bodies, jeg bruker Nike.

Jeg tror betterbodies merke er litt "in" akkurat nå, men forsvinner fort, i lihet med poncho,uggs,crocs og onepiece.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Jeg liker trening, liker sunn mat, og liker Better Bodies. Klærne er gode å trene i og behagelige å gå i.

Jeg har hverken blogg, eller vet hvordan man lager snop med Iherb erstatninger, ikke bryr jeg meg heller. Ikke tror jeg at jeg er noe innen trening eller har silikon heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse fitnesstider, der alle skal stille til høsten xxxx, alle eeeelsker å trene styrke og idealet er en dame som ser mer ut som en mann. Sååå har jeg lagt merke til merket Better Bodies. Alle som er/tror de er noe innen treningsverdenen har tilfeldigvis dette merket som sin favoritt. Gjerne camo-varianten fordi det er så kult. Og t-skjortene med splitt til silikonbrystene (alle styrkejenter med respekt for seg selv må ha silikon, det sier seg selv).

Er det bare meg, eller oser hele merket harry? White trash over hele linja... Klærne er sikkert gode de, men når det er så utrolig in med fitnesslivsstil med tilhørende klær får jeg avsmak. De svære logoene dekker hele plagget og skal nok være et flashende bevis på at "jeg trener skikkelig seriøs styrke azz".

Også blogger de, flekser musklene sine i det splitter nye Better Bodies-antrekket og den nye kaka laget av proteinpulver, sukrin, kalorifritt altmulig og en haug med andre Iherb-saker jeg ikke kan opp-ned på. Alle som kritiserer den er sjalu haters.

Jeg trener styrke selv og er strålende fornøyd med kroppen, men jeg syns bare merket og den stereotypiske fan av Better Bodies er harry så det holder.

Gi meg en bloggjente som bare trener styrke, uten å telle kalorier, flekse muskler på alle bilder, legge inn silikon, være sykelig opptatt av å få six pack og ikke minst; uten å kle seg i Better Bodies.

Lurer på om de finnes....

Skulle lagt denne på Fitnessbloggen-forumet, men da hadde jeg blitt halshugd til de grader;)

Anonym poster: 28ab027f1a62063c95b53a28b37d977d

Der satte du ord på ALLE mine følelser! Takk! Klærne er faktisk noe av det mest HARRY som finnes.... På linje med Ed Hardy faktisk.

Kan ikke noe for det, hver gang jeg ser noen med BB-klær ser jeg automatisk ned på dem og tenker i mitt stille sinn "LOL, der går enda en fitnessblogger"......

Anonym poster: d513c4ea76c6c4652d80a72b3cfdd4b4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer snart en av dem -- "JAJA, HATERS GONNA HATE!".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steve Cook

Du er en skikkelig hater azz!!

:ler:

Hvorfor gidder du bruke tid på disse bloggene om de irriterer deg sånn? Trener man for å bygge muskler, og har en blogg om dette, er det vel naturlig med litt flexebilder?

Jeg er selv en av de blodharry muskelbyggerne som stort sett er å se i et eller annet plagg fra BB. Jeg er fullstendig klar over at jeg er harry, og jeg stortrives med det :nigo: Har riktignok ikke blogg, ikke har jeg tenkt å gå til anskaffelse av det heller. Ikke leser jeg blogger, og det hender jeg spiser både karbs og kaloriholdig mat, dette fordi kroppen trenger det for å bygge.

Hvorfor legge deg opp i det? Jeg syns det er latterlig at de fleste heller velger å sitte inaktive i sofaen og se på hjernedøde tvserier dag etter dag, enn å røre litt på seg. Men det er da dems problem, ikke mitt. Jeg gidder ikke gå rundt og irritere meg over det :)

'Kke drit dæ ut 'a. Dette er et diskusjonsforum. Kan du ikke bare holde deg til saken og ikke gjøre dette om til en meta-diskusjon?

Helt enig med deg TS. Cottage-cheese spisende posebuksekledde Gaspfolk/BB-folk er utrolig harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke Better Bodies, jeg bruker Nike.

Jeg tror betterbodies merke er litt "in" akkurat nå, men forsvinner fort, i lihet med poncho,uggs,crocs og onepiece.

In blant de som er harry, ja...

Anonym poster: d89c5e6aba74c57b99aa16f2b8dfeb34

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heeeelt enig med TS. Jeg synes det er så smakløse klær, jeg forstår liksom ikke helt hva folk tenker med når de kjøper noe sånt. Ikke nok med at klærne er så som så, men å ha skriften "better bodies" klint utover hele plagget på toppen av det hele.... Nei. Bare nei.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryr meg egentlig ikke, men jeg liker ikke merket. Det er lov å være dedikert (telle kalorier, lage proteinkaker m.m.) uten at folk skal himle med øya, det er bare dette eksponeringsbehovet jeg blir gal av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg egentlig ikke, men jeg liker ikke merket. Det er lov å være dedikert (telle kalorier, lage proteinkaker m.m.) uten at folk skal himle med øya, det er bare dette eksponeringsbehovet jeg blir gal av.

Ja, jeg vet. Jeg trener også styrke og eter mye av de samme som dissa Better Bodies-befengte damene, men jeg føler ikke et behov for å fortelle hele verden om det. Jeg føler ikke et behov for å klemme puppene nedi en camotopp og flekse, før jeg kliner bildet utover en blogg mens jeg forteller hvor syyykt god pump jeg har hatt. "Skikkelig bra kontakt i dag! SE PÅ PUPPENE MINE! FORTELL MEG HVOR FLINK JEG ER!".

Ok, avsporing.

Tren og hold kjeft, det er mitt motto.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg selv nettopp begynt med lett vekt-trening, hjemme i stua, men joda, jeg ser poenget.

Det er faktisk den "stilen og måten" som har, tjah..skremt meg bort fra det tidligere, kan man si.

Jeg trener i stua i bohemsbukse og en topp. Funker fett for meg, det.

Nå håper jeg bare at jeg får de vektene jeg ønsket meg til jul, så blir det sikkert mer gøy. Et studio vil man neppe se meg i..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg er i grunnen ganske enig! Jeg likte godt Better Bodies før(jeg starta min styrketreningskarriere for snart 18 år siden(uuuæææ, så gammel jeg har blitt!!!), men de siste par årene har det tatt helt av. Har mye med bloggerne å gjøre. En hel haug av de blir sponsa av bl.a X-life, og de slenger tydligvis ut BB-produkter over en lav sko til "selgerne" sine. Jeg e møkklei og har bare lyst å kaste de BB-klærne jeg har. (evt selge, siden mange av de er nye og knapt/ikke brukt)

Alle skal stille, ja, anorektiske og kraftig overvektige. Til neste år, helst før! Har sett mange konkurranser og det er mye rart som står oppå det scenen nå til dags. (jeg har selv erfaring fra konkurranser fra lang tid tilbake, så jeg vet hva som kreves)

Synes det er et hån mot de som har lagt ned skikkelig innsats i mange år, og stille seg på den scenen med ett års trening og minimalt med muskelmasse og muskelkvalitet. Er akkurat som jeg selv skulle melde meg på NM i friidrett, i 100 meter spurt og tenke at jeg stiller for meg selv, jeg er stolt av min egen innsats og vil oppfylle en drøm. My ass! De hadde stoppa meg før jeg tråkka ut på banen.

Og denne sunnifiseringen av kaker, bakst og konstant diett, orker ikke engang starte å fortelle hva jeg synes om det. Fluff meg i rævva! "det er like godt som ordentlige kaker, jeg savner ikke godteri, magen min tåler ikke brød...." Give me a break!

Flere av bloggerne har hatt spiseforstyrrelser(alvorlige dertil), og alle skal de bli personlig trenere og ernæringsfysiologer og hjelpe andre jenter ut av spiseforstyrrelsen de selv sier de har jobbet seg ut av ved trening og fitnessmat. (skal ikke nevne navn, men er jo helt åpenbart av minst et par av de er nær en innleggelse snart, flexe muskler som kun er synlig fordi resten av armen består av kun skinn og bein gjør deg ikke til sunn og frisk)

ftness for mange av disse er bare spiseforstyrrelse satt i system.

Strong is the new skinny, liksom.

Anonym poster: 1929e5aaddc9338236346fe3f50cda3b

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...