Gå til innhold

Lite attraktive menn: En kvise på samfunnets rompe! Få dem ut!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en selvfølgelig at man respektere de menneskene som respektere seg selv.

De som mener at de ikke duger til noe sender signal om at det er sant, for hvem kjenner vel deg bedre enn deg selv? og hvorfor skulle jeg respektere noen som ikke respektere seg selv?

Dette har ingenting med kjønn å gjøre,for meg,men bare om å stå for egne meninger. Trenger ikke en partner som er redd for meg.

Syns faktisk det ikke er farlig å være bleik når man kler det jeg,og folk med lyst hår kler det ofte

ja, nettopp, er akkurat det jeg sier. men det å være bleik blir ofte sett på som negativt her inne. naturlig blondt hår er pent. akkurat som henne:http://auroramohn.blogg.no/.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, nettopp, er akkurat det jeg sier. men det å være bleik blir ofte sett på som negativt her inne. naturlig blondt hår er pent. akkurat som henne:http://auroramohn.blogg.no/.

Naturlig..? :fnise:

Anonym poster: 6db39afcd9767fa6eda11e1d920850a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi med disse fjottene av noen norske menn som ikke vet hvordan de skal behandle en kvinne! Få dem ut av landet sier nå jeg, og få inn noen kjekkaser fra det Afrikanske kontinent, som vet å kurtisere en kvinne slik hun skal. Med myndig hånd, og gode gener når det kommer til junior! Bleikfeite norskinger må snart tre ut av det feminstparadigme vi lever i, og manne seg opp. Ja takk til en mann som vet hva han vil ha, ikke er redd for å skremme noen med en høy, streng, befalende stemme, og ta meg med storm!

Da sier jeg, som jeg kan finne på å si til Arfan Bhatti: Liker du ikke Norge, så stikk til helvete ut av landet. Norge trenger ikke sånne som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal vi med disse fjottene av noen norske menn som ikke vet hvordan de skal behandle en kvinne! Få dem ut av landet sier nå jeg, og få inn noen kjekkaser fra det Afrikanske kontinent, som vet å kurtisere en kvinne slik hun skal. Med myndig hånd, og gode gener når det kommer til junior! Bleikfeite norskinger må snart tre ut av det feminstparadigme vi lever i, og manne seg opp. Ja takk til en mann som vet hva han vil ha, ikke er redd for å skremme noen med en høy, streng, befalende stemme, og ta meg med storm!

Anonym poster: ef528df7188bcbaef8d8ca742bc2edc6

Trenger du en afrikaner da? Du kan jo bare få fatt i han Andreas fra Farmen- han har vel akkurat de kvalitetene du vil ha?

Anonym poster: 136908882860e10a7830004df534db22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...