AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Jeg er på jakt etter gave til pappa (55 år) og bror (24 år), helt umulig å finne på noe bra! Hadde vært supert med hjelp fra dere Begge to er glade i være ute i naturen; gå fjellturer, ski, fisketurer, overnatte ute (enten telt eller gapahuk). Pappa er i tillegg veldig sporty mtp sykling og rulleski. Hadde vært gøy å gi gaver som de kan bruk for på turer. Virker som de har alt de trenger da Trenger ikke være noe som er livsnødvendig på turer, men kanskje også litt morsomt og kan være litt nyttig? Broren min er som unge menn flest, liker å feste, spille play station osv. Han har fått mange spill av meg tidligere, så vet ikke om jeg vil det i år også. Har så lyst til å være kreativ! Men sliter litt med å finne på noe genialt. Trenger ikke være noe tur-greier altså, så kom gjerne med alle mulige forslag. Jeg er i hvertfall helt blank! Anonym poster: 52adb63f7d71708896414459767e7330
Gjest Tekola Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Hva med lommelerke til faren din, for eksempel? Eller en god termos? Noen skikkelig gode ullsokker? Brødre er alltid vanskelige. Jeg har gitt lillebror kule t-skjorter og gavekort på iTunes/Spotify de siste årene. Hva med å spandere en opplevelse på ham? Kino, middag på restaurant, noe sånt? Utstyr til pc/mobil? Bor han for seg selv? Er det noe han kunne trengt der? En spennende kokebok, for eksempel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå