Gå til innhold

Gave til menn - vanskelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter gave til pappa (55 år) og bror (24 år), helt umulig å finne på noe bra! Hadde vært supert med hjelp fra dere :)

Begge to er glade i være ute i naturen; gå fjellturer, ski, fisketurer, overnatte ute (enten telt eller gapahuk). Pappa er i tillegg veldig sporty mtp sykling og rulleski. Hadde vært gøy å gi gaver som de kan bruk for på turer. Virker som de har alt de trenger da :sukk: Trenger ikke være noe som er livsnødvendig på turer, men kanskje også litt morsomt og kan være litt nyttig?

Broren min er som unge menn flest, liker å feste, spille play station osv. Han har fått mange spill av meg tidligere, så vet ikke om jeg vil det i år også.

Har så lyst til å være kreativ! Men sliter litt med å finne på noe genialt.

Trenger ikke være noe tur-greier altså, så kom gjerne med alle mulige forslag. Jeg er i hvertfall helt blank!

Anonym poster: 52adb63f7d71708896414459767e7330

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med lommelerke til faren din, for eksempel? Eller en god termos? Noen skikkelig gode ullsokker?

Brødre er alltid vanskelige. Jeg har gitt lillebror kule t-skjorter og gavekort på iTunes/Spotify de siste årene. Hva med å spandere en opplevelse på ham? Kino, middag på restaurant, noe sånt? Utstyr til pc/mobil? Bor han for seg selv? Er det noe han kunne trengt der? En spennende kokebok, for eksempel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...