Gå til innhold

40-års gave??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i 40 års dag og lurer på hva som gis til 40 årige menn????

-utenom en hel haug med konjakkflasker.-

tenkte på en pris mellom 4-500,-

Takker på forhond for alle gode forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det spørs litt på hvilke interesser han har..., fisking etc. Men et gavekort er alltid greit å få, kanskje han samler på noe. Jeg fylte nettopp 40 og fikk gavekort som kunne brukes hvor som helst på et stort varemagasin, så da fikk jeg det jeg ønsket.

Nå er det jo også blitt in med aromaterapi etc for menn, det gjør alltid godt og det er noe de ikke spanderer på seg selv. Lykke til!!

Skrevet

I utgangspunktet tror jeg 40årige menn blir glad for omtrent det samme som 40årige kvinner. Gutteting har de som regel nok av, både ulike elektriske artikler og innenfor brennevinsbransjen.

Kunst, klær, interiørdetaljer, fat, keramikk, porselen, etc.

Skrevet
I utgangspunktet tror jeg 40årige menn blir glad for omtrent det samme som 40årige kvinner. Gutteting har de som regel nok av, både ulike elektriske artikler og innenfor brennevinsbransjen.

En førti år gammel mann som blir seriøst glad for et fat...?

Vi kjenner helt klart ikke samme typen førtiåringer.... :ler:

Skrevet

Han liker ikke det samme som kvinner. Hadde ikke vert noe problem da. Takk for svar men håper på mer :-)

Skrevet

abonnement på et blad han liker?

gavekort på nærmeste kjøpesenter?

forseglede cd`er eller DVD`er slik at han ev kan bytte?

ferdig utfyllte lottokuponger, ev V75?

skikkelig frisør shampo og balsam?

Hva med å høre med kona hans (hvis han har noen) eller fex søstra...?

Jeg skal også i førtiårslag til en mann snart, spennende å se om det kommer flere tips her....

• 4 år senere...
Skrevet

Interiør og aromaterapi... *host* Gubben blir 40 i år og ønsker seg tilhenger... Altfor dyrt, men.

Er han som Jan Thomas eller er han som Adam Savage på Mythbusters?? Viktig å vite hvor på skalaen han ligger. Eller har han noen hobbyer, lidenskaper, eller uvaner? *knegg*

Skrevet

Ullundertøy eller noe annet treningsutstyr? Det er jo forbruksvare for de som trener, og dersom han ikke trener er det på høy tid at han begynner :)

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Ullundertøy eller noe annet treningsutstyr? Det er jo forbruksvare for de som trener, og dersom han ikke trener er det på høy tid at han begynner :)

Støtter denne. En god trøye fra f.eks. Bavac til å trene i eller ha under for gåturer. Ligger i prisleiet ditt også.

Skrevet

Hvilke interesser har mannen?

Er det en kollega, kompis, slektning osv??

Det avhenger litt synes jeg hvor nært dere er knyttet og også hans interesser hva du kan gi.. Vanskelig å gi svar når en ikke vet så mye...

Men personlig kjenner jeg ikke en eneste 40-årig mann som vil bli glad for det samme som en kvinne.. hvis vi tenker kunst, husholdningsartikler, fat, keramikk og porselen....

Skrevet

For øvrig skal jeg selv ta med meg kjæresten på AC/DC-konsert i 40-årsgave :)

(vinn/vinn-situasjon, he he)

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
Er han som Jan Thomas eller er han som Adam Savage på Mythbusters??

Måtte bare kommentere denne: Jeg synes dette var fine ytterpunkter og det er soleklart at man ikke gir Adam Savage stylingprodukter eller aromaterapi like lite som man gir turtelt, stormkjøkken, fiskestang, knipetak eller verktøy til Jan Thomas. Helt herlig ... takk for dagens latter. :)

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_MANN_*
Skrevet
Måtte bare kommentere denne: Jeg synes dette var fine ytterpunkter og det er soleklart at man ikke gir Adam Savage stylingprodukter eller aromaterapi like lite som man gir turtelt, stormkjøkken, fiskestang, knipetak eller verktøy til Jan Thomas. Helt herlig ... takk for dagens latter. :)
Gjest Eurodice
Skrevet
Men personlig kjenner jeg ikke en eneste 40-årig mann som vil bli glad for det samme som en kvinne.. hvis vi tenker kunst, husholdningsartikler, fat, keramikk og porselen....

Det er ikke alle kvinner som liker slikt, heller. I min tid som gift fikk jeg så godt som alltid den type gaver til jul og fødselsdag, mens min mann fikk personlige gaver. Jada, tror dere jeg ble overlykkelig over å få en kasserolle, et kakefat etc.? Smykker, lekkert undertøy, parfyme, kroppsprodukter, bøker etc. måtte jeg nok kjøpe selv.

Jeg mente ikke å kuppe tråden, måtte bare kommentere ;-).

Skrevet

Jeg er kvinne, og hadde jeg fått noe av det du nevner her i gave hadde jeg hylt høyt. Jeg ønsker meg aldri "dill" som bare blir liggende å fylle opp skap og skuffer.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Fin tråd, for jeg trenger også gavetips til min kjære som fyller 40 om et par måneder..

Tenkte på en kul skinnjakke til han, men det blir jo en annen prisklasse enn det TS tenkte på til sin venn.

Hvor godt kjenner du denne mannen? Hva med en personlig kalender med bilder av ting som betyr noe for han?

Klær, dvd`er, cd`er, bøker, treningsutstyr, hobbyting, verktøy, tekniske dupeditter var noe av det jeg kom på i farten.

• 8 måneder senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Feil feil feil feil feil!

Kunne du bomme mer en 100% hadde du gjort det.

Ok, kunst "KAN" være intressant, men da veit du at personen er intresert i kunst fra før.

Og nei, menn er IKKE intressert i det samme om kvinner. Hold deg til elektriske ting og polvarer av kvalitet, spesielle spritmerker osv.

• 2 måneder senere...
Gjest 40års krisa
Skrevet

Jeg ga min kjære en helikopter tur i gave ;) riktig nok dyrere enn nevnt, men det går jo an å spleise!! Skal også gi han frottemorgenkåpe med hans initialer på (han bruker min..)

Må væreenig i at å gi gaver til menn generelt ofte er vanskelig..hmmm

Men lykke til alle sammen som skal i 40årslag !! :gjeiper:

Skrevet

hva med en fin t-skjorte, genser, gavekort på biltema etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...