AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Har gått på date med en mann i ca 4 måneder nå, vi har snakket eller tekstet minst annenhver dag, veldig ofte på hans initiativ. Tvert om, jeg er en person som tar ting med ro og blir hverken overivrig eller "masete", så da vet jeg ikke. Den siste meldingen jeg sendte til ham var en vanlig en, et svar på noe han spurte om. Men han svarte ikke, og jeg ønsket å invitere ham på date så jeg sendte en uskyldig og vanlig som "har du lyst til å bli med på kino til uken da? ", slike sendte vi ofte. Ingenting i verden skulle tilsi at han ikke ville, eller ble fornærmet, eller noe? Jeg sendte den meldingen på Fredag, og har ikke hørt noe fra mannen siden. Dvs 2 meldinger uten et eneste svar.. Jeg vet han lever, jeg så ham på parkeringsplassen i byen i går.. Men det er jo faen meg blitt vanlig det, leser jo ofte her på forumet om folk, både kvinner og menn som slutter å gi lyd fra seg, som viser at relasjonen er over ved å ikke si noe. Det må jo være den styggeste måten å avvise noen på? Hvorfor gjør mennesker slike ting? Anonym poster: af9c5d044d5da0c18354113fc1fbc35f 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Mange feige drittsekker rundt omkring. Om du treffer på ham igjen, konfronter ham! Anonym poster: d0e7035d6f1305fe2faaa4e65ba1ff18 3
Nettinettet Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Bare vær glad for at du fant ut NÅ at han ikke er like intressert i deg som du er i han. Men et spørsmål! Sånn egentlig, er han den rette for deg uansett??
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Jeg syns jo han var den rette for meg, inntil han sluttet å svare, that is.. Blir bare litt betenkt, jeg hadde aldri gjort dette mot noen jeg gikk på date med, eller var sammen med. Jeg har avsluttet en del relasjoner selv, og jeg har alltid tatt praten og ikke latt det ligge usikkerhet i luften. Og ja, det suger å sitte der face to face og dumpe noen eller avslutte dating, men jeg har alltid ment at såpass respekt skal en vise for andre. Anonym poster: af9c5d044d5da0c18354113fc1fbc35f 1
Nettinettet Skrevet 21. november 2012 #5 Skrevet 21. november 2012 Jeg syns jo han var den rette for meg, inntil han sluttet å svare, that is.. Blir bare litt betenkt, jeg hadde aldri gjort dette mot noen jeg gikk på date med, eller var sammen med. Jeg har avsluttet en del relasjoner selv, og jeg har alltid tatt praten og ikke latt det ligge usikkerhet i luften. Og ja, det suger å sitte der face to face og dumpe noen eller avslutte dating, men jeg har alltid ment at såpass respekt skal en vise for andre. Anonym poster: af9c5d044d5da0c18354113fc1fbc35f Men dere har datet så lenge uten at det har kommet noen nye steg inn i ett forhold? Var det bra slik det var nå, for deg? At det var alt du trengte? Men kanskje han trengte noe annet? Noe mer? At det ikke fungerte for han selv om det fungerte for han? Ja, jeg vet det er feigt, jeg prøver på ingen måte å forsvare han, for han kunne vært ærlig selv over sms, men kanskje han ikke så på dere som noe annet enn kosevenner?
Hudærra Skrevet 21. november 2012 #6 Skrevet 21. november 2012 Jeg syns jo han var den rette for meg, inntil han sluttet å svare, that is.. Blir bare litt betenkt, jeg hadde aldri gjort dette mot noen jeg gikk på date med, eller var sammen med. Jeg har avsluttet en del relasjoner selv, og jeg har alltid tatt praten og ikke latt det ligge usikkerhet i luften. Og ja, det suger å sitte der face to face og dumpe noen eller avslutte dating, men jeg har alltid ment at såpass respekt skal en vise for andre. Anonym poster: af9c5d044d5da0c18354113fc1fbc35f Jeg er så enig med deg, det er så forbanna respektløst å bare la være å svare! Det er jo en ærlig sak at man forandrer mening og mister interessen, men det må da vel for guds skyld gå an å SI FRA! fra en som nettopp har opplevd det samme 1
Ferny Skrevet 21. november 2012 #7 Skrevet 21. november 2012 Så merkelig oppførsel! Særlig når dere bor på et så lite sted at han kommer til å møte på deg en dag uansett. Hva skjer med at folk ikke kan oppføre seg normalt??
Wildy Skrevet 21. november 2012 #8 Skrevet 21. november 2012 Sudden silence er bare så utrolig patetisk og feigt! Vær glad du oppdaget relativt tidlig hva han egentlig er laget av; rett ryggen og gå videre. 1
Genesis Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Har gått på date med en mann i ca 4 måneder nå, vi har snakket eller tekstet minst annenhver dag, veldig ofte på hans initiativ. Tvert om, jeg er en person som tar ting med ro og blir hverken overivrig eller "masete", så da vet jeg ikke. Den siste meldingen jeg sendte til ham var en vanlig en, et svar på noe han spurte om. Men han svarte ikke, og jeg ønsket å invitere ham på date så jeg sendte en uskyldig og vanlig som "har du lyst til å bli med på kino til uken da? ", slike sendte vi ofte. Ingenting i verden skulle tilsi at han ikke ville, eller ble fornærmet, eller noe? Jeg sendte den meldingen på Fredag, og har ikke hørt noe fra mannen siden. Dvs 2 meldinger uten et eneste svar.. Jeg vet han lever, jeg så ham på parkeringsplassen i byen i går.. Men det er jo faen meg blitt vanlig det, leser jo ofte her på forumet om folk, både kvinner og menn som slutter å gi lyd fra seg, som viser at relasjonen er over ved å ikke si noe. Det må jo være den styggeste måten å avvise noen på? Hvorfor gjør mennesker slike ting? Anonym poster: af9c5d044d5da0c18354113fc1fbc35f Bare for å nevne det, så kan det være andre grunner til at han ikke har svart. Når jeg fikk Iphone f.eks. hendte det jeg overså meldinger, og plutselig la merke til dem flere dager senere. Han kan ha mistet mobilen sin, han kan ha ekstremt mye å tenke på og rett og slett glemt å svare. Dette har skjedd meg, selv med kvinner jeg er svært interessert i å møte flere ganger. Uansett burde du ringe han for en samtale, dere har datet lenge og han skylder deg i det minste en forklaring. Kan hende han er en av de som dater halvseriøst mens han venter på hun han egentlig er interessert i, men ikke helt har turt å håpe på. Det er en svært vanlig strategi blant menn (ops, sa jeg det høyt)! 2
Rosadotten Skrevet 21. november 2012 #10 Skrevet 21. november 2012 Kanskje han gikk tom for penger? Synes du skal spørre neste gang du ser ham i byen eller noe Hvis det er slik at han er så patetisk at han avviser deg ved å plutselig ikke svare lenger, så kan du konfrontere ham liiiitt høyt så han blir flau og alle ser på
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #11 Skrevet 21. november 2012 Det er så feigt og irriterende! Går igjennom det samme selv nå, etter 6 mnd. Han svarer nå og da, og da er han så blid så. Masse smilefjes og greier, like snill og søt som før, men så fort det kommer spørsmål om å møtes, blir han stille. Vondt å se på facebook at han har kommentert omtrent alt som finnes, men ikke klart å svare meg Hvorfor ikke bare være ærlig? Det må da være slitsomt for dem også å vite at de lar en person sitte sånn og lure? Eller eier de bare ikke samvittighet? Selv klarer jeg ikke gå sånn og overse noen, da sier jeg heller ifra! Anonym poster: e88254b1be2df5d53c7e2b9db8804fa0 2
Strenge Frk.Gerd Skrevet 21. november 2012 #12 Skrevet 21. november 2012 Bare for å nevne det, så kan det være andre grunner til at han ikke har svart. Når jeg fikk Iphone f.eks. hendte det jeg overså meldinger, og plutselig la merke til dem flere dager senere. Han kan ha mistet mobilen sin, han kan ha ekstremt mye å tenke på og rett og slett glemt å svare. Dette har skjedd meg, selv med kvinner jeg er svært interessert i å møte flere ganger. Uansett burde du ringe han for en samtale, dere har datet lenge og han skylder deg i det minste en forklaring. Kan hende han er en av de som dater halvseriøst mens han venter på hun han egentlig er interessert i, men ikke helt har turt å håpe på. Det er en svært vanlig strategi blant menn (ops, sa jeg det høyt)! Hvorfor tyr de til slikr strategier, da? Redde for å bli ensomme? Ego? Tidsfordriv? Ellers enig: Ring ham! og spørr.. så slipper du å lure 1
Gjest Starlit Skrevet 21. november 2012 #13 Skrevet 21. november 2012 (endret) Bare overse han. Dette er et tegn på at han rett og slett har dumpet deg. Og skulle han finne på å sende melding til deg i ettertid, så ikke svar han. La han få igjenn med samme mynt Det er heller ikke uvanlig at menn som har fått seg sex, automatisk dropper daten sin... Endret 21. november 2012 av Starlit
Ferny Skrevet 21. november 2012 #14 Skrevet 21. november 2012 Bare for å nevne det, så kan det være andre grunner til at han ikke har svart. Når jeg fikk Iphone f.eks. hendte det jeg overså meldinger, og plutselig la merke til dem flere dager senere. Han kan ha mistet mobilen sin, han kan ha ekstremt mye å tenke på og rett og slett glemt å svare. Dette har skjedd meg, selv med kvinner jeg er svært interessert i å møte flere ganger. Uansett burde du ringe han for en samtale, dere har datet lenge og han skylder deg i det minste en forklaring. Kan hende han er en av de som dater halvseriøst mens han venter på hun han egentlig er interessert i, men ikke helt har turt å håpe på. Det er en svært vanlig strategi blant menn (ops, sa jeg det høyt)! Hahaha. Det er en vanlig strategi blant jenter også. Just sayin'.... 1
Genesis Skrevet 21. november 2012 #15 Skrevet 21. november 2012 Hvorfor tyr de til slikr strategier, da? Redde for å bli ensomme? Ego? Tidsfordriv? Ellers enig: Ring ham! og spørr.. så slipper du å lure Fordi det ikke lønner seg å ha alle eggene i en kurv, diversifisering gjelder på partnermarkedet som alle andre markeder. Spøk til side! Det er fordi man gjerne vil ha noe på gang i tilfelle man skulle finne ut at den utkårede er blitt utilgjengelig. Det er både smertedempende, avstressende, og forhåpentligvis artig mens det pågår. Alle er vel til en viss grad redd for å bli ensomme, og ego er i aller høyeste grad samtlige av oss når det kommer til kjærlighetslivet. Du har vel ikke blitt sammen med noen i sympati før?
Nettinettet Skrevet 21. november 2012 #16 Skrevet 21. november 2012 Men jeg lurer på hvorfor dere fortsetter å treffe disse mennene som sjeldent tar kontakt eller som dere ikke vet hvor dere har?? Måned etter måned???? Ser dere ikke at det ikke vil bli noe bra??
Gjest Starlit Skrevet 21. november 2012 #17 Skrevet 21. november 2012 (endret) Men jeg lurer på hvorfor dere fortsetter å treffe disse mennene som sjeldent tar kontakt eller som dere ikke vet hvor dere har?? Måned etter måned???? Ser dere ikke at det ikke vil bli noe bra?? Man kaster bort dyrebar tid på dette ja :gjeiper: Man bør begynne å ta hintet, når en fyr begynner å oppfører seg slik. Han er ikke interessert... Feigt ja, men er likevel ikke vits å legge for mye energi opp i dette frammover. Gå heller videre med livet, og begynn å se dere om etter andre mannfolk Tror nok menn ser på kvinner som kontakter dem, som desperate og lite attraktive.. Ikke gi dem den gleden! Endret 21. november 2012 av Starlit
Nettinettet Skrevet 21. november 2012 #18 Skrevet 21. november 2012 Tror nok menn ser på kvinner som kontakter dem, som desperate og lite atraktive.. Ikke gi dem den gleden! Dette har jeg også trudd, men tok meg en liten reality check og det betyr faktisk ingenting hvem som kontakter hvem. En mann blir ikke mindre intressert selv om en kvinne kontakter han, når han liker henne.. han blir mer intressert fordi han føler at hun vil ha han.. 3
Gjest Starlit Skrevet 21. november 2012 #19 Skrevet 21. november 2012 (endret) Dette har jeg også trudd, men tok meg en liten reality check og det betyr faktisk ingenting hvem som kontakter hvem. En mann blir ikke mindre intressert selv om en kvinne kontakter han, når han liker henne.. han blir mer intressert fordi han føler at hun vil ha han.. Jeg mente egentlig "etter at mennene slutter å ha kontakt med den de har datet (dumpet)".. De ser nok på det som masing tror jeg, at kvinnene ringer dem hundre ganger for å få kontakt.. Som ikke gjør saken noe bedre. Er ellers enig i at det ikke er noe galt i at en kvinne tar det første stikket på sjekkemarkedet Noen menn er sjenerte eller usikre...osv, og tør ikke vise interesse før kvinnen gjør det.. Tror menn forholder seg til regelen om at de ikke er forpliktet til noe, så lenge han ikke er blitt kjæreste med den han dater. Og kan derfor dumpe henne når han ikke lenger har interesse for henne, eller at han har fått sitt behov dekket. Endret 21. november 2012 av Starlit 1
Nettinettet Skrevet 21. november 2012 #20 Skrevet 21. november 2012 Tror menn forholder seg til regelen om at de ikke er forpliktet til noe, så lenge han ikke er blitt kjæreste med den han dater. Og kan derfor dumpe henne når han ikke lenger har interesse for henne, eller at han har fått sitt behov dekket. Da er vi enige! Og jeg tror også det du sier over her er veldig viktig å huske på, samtidig som jeg har erfart at de mennene som vil mer enn bare å knulle deg, vil at man skal være kjærester og ikke date.. Egentlig så er det hele ganske så enkelt, det handler bare om å finne den som vil det samme og føler det samme som en selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå