Gå til innhold

Forlover...

Aelwyn

Anbefalte innlegg

Sliter litt med valg av forlover... Skal jeg ta vennina mi over tre år som jeg prater med et par ggr i mnd, venninna mi som jeg har kjent ett års tid, men som jeg taster med stort sett hver dag, eller søstra mi som blir 18 til neste år og som jeg knapt har kjent i 10 år pga mamma og pappa skilte seg? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta den du føler for i hjertet, og ikke etter hva andre forventer! Uansett hvor lenge man har kjent personen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet veldig med hvem jeg skulle velge som forlover. Hadde fire venninner som pekte seg ut, ikke bare en. Forloveren min skulle være en venninne, ikke en slektning. Har aldri hatt kun en bestevenninne, men flere nærme venninner. Og så ville jeg ikke ha to forlovere, synes det ikke var en løsning for meg. (Synes det bærer litt preg av å ikke klare å bestemme seg.)

Så etter mye tenking, så valgte jeg hun som jeg først ringer til hvis jeg vil finne på en kveld. Hun ble kjempeoverrasket, men superglad, og planlegger nå mer enn jeg...

Så uansett hvem du velger, så velg, og stå for valget. Jeg valgte hun jeg har mest kontakt med for øyeblikket. Sånt endrer seg jo over tid.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...