AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #1 Del Skrevet 21. november 2012 I går skulle jeg lage pepperkaker med sønnen min, og heller mel (fra en melpose jeg brukte for bare noen dager siden) utover et hvitt bord, og ser at det kommer en liten brun larve/mark ut sammen med melet. Jeg fikk hetta, og tenkte at vi har fått melbiller. Turte ikke å åpne kjøkkenskapene. Da mannen min kom hjem på kvelden gikk vi gjennom alt av tørrvarer, og fant ingenting. Kastet det som var åpnet allikevel. Jeg syntes først at marken lignet veldig på melbillelarver, men etter at vi ikke fant noe mer, og jeg begynte å tenke litt mer, så har jeg skjønt at det nok ikke var det. Denne var mindre, og hadde ikke stripene som melbillelarvene har. Jeg kom på at jeg har sett døde mellarver i hundemat engang. Men hva søren var dette da?? Det er jo vinter. Vi bor i blokk. Har ikke dyr. Jeg vet at det ikke var flere i den samme melposen, for jeg sjekket resten av inneholdet, og det melet jeg brukte noen dager tidligere ble silt, så da ville jeg sett det. Syns dette er utrolig ekkelt! Anonym poster: 50e74b986546b06b34a53f8a8d1330e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 21. november 2012 #2 Del Skrevet 21. november 2012 Melormer har ikke striper. Jeg har hatt noen tusen som for og de er stort sett lysebrune eller hvite fra noen mm til ca 1 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå