Gå til innhold

Hvor gammel er du som bruker Singelforumet?

72 stemmer

1. 1. Hvor gammel er du?

• Under 20
      6
    • 20-24
      18
    • 25-29
      18
    • 30-34
      12
    • 35-39
      10
    • 40-44
      3
    • 45-49
      4
    • 50-59
      1
    • 60+
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer bare på hvor mange i de forskjellige aldersgruppene vi er :)

Endret av Nettinettet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og er du singel?? :) Er det greit å være her selv om man ikke er singel??

Skrevet

Det er jo en fordel om det i alle fall er noen her inne som ikke er single. Det blir jo litt feil hvis alle spørsmål av typen «Hvordan skal jeg finne meg en partner?» skal besvares av andre single. Mye tips og erfaringer som etterspørs her krever jo at du i alle fall på et tidspunkt har lyktes i jakten.

Jeg er forøvrig singel, men ville ikke nødvendigvis sluttet å henge her inne om lykken skulle snu.

• Liker 2
Skrevet

19,5.

Anonym poster: 73cca0de614bb520a05162af07cf88a1

Skrevet

Hvorfor har du 45+ som en kategori mens de under er delt inn i fem og fem år? Mener du at de på 45 er lik de på 60?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor har du 45+ som en kategori mens de under er delt inn i fem og fem år? Mener du at de på 45 er lik de på 60?

Da har jeg endret det! :)

Skrevet

19,5.

Anonym poster: 73cca0de614bb520a05162af07cf88a1

Da er under 20 på skalaen :)

Skrevet

Det er jo en fordel om det i alle fall er noen her inne som ikke er single. Det blir jo litt feil hvis alle spørsmål av typen «Hvordan skal jeg finne meg en partner?» skal besvares av andre single. Mye tips og erfaringer som etterspørs her krever jo at du i alle fall på et tidspunkt har lyktes i jakten.

Jeg er forøvrig singel, men ville ikke nødvendigvis sluttet å henge her inne om lykken skulle snu.

Ja jeg tenker i allefall at jeg blir her inne så lenge jeg har tid til det. :)

Skrevet

Og hva skal du bruke denne informasjonen til?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Og hva skal du bruke denne informasjonen til?

Ingenting. Jeg er bare nysgjerrig. Det må vel være lov? :)

Endret av Nettinettet
  • Liker 1
Skrevet

Ingenting. Jeg er bare nysgjerrig. Det må vel være lov? :)

Kommer an på om nysgjerrigheten brukes til f.eks økonomiske formål.

Skrevet

Kommer an på om nysgjerrigheten brukes til f.eks økonomiske formål.

Jeg personlig er nysgjerrig på hvem som bruker singelforumet fordi jeg er nysgjerrig på alt som har med single i norge å gjøre. Har ingenting med penger å gjøre, så bare slapp av!

Skrevet

Ah, dette synes jeg det hadde vært litt interessant å få svar på også! Personlig håper jeg det er mange litt eldre og kloke her inne. ;)

Skrevet

Ah, dette synes jeg det hadde vært litt interessant å få svar på også! Personlig håper jeg det er mange litt eldre og kloke her inne. ;)

Ja ikke sant!!?? Er jo greit å se hvilken aldersgruppe som gir råd og deler erfaringer her inne :) Synes det er flott at det faktisk er noen over 40 også. Og at det er ganske mange i mine aldersgruppe. Dumt at ikke alle klikker!!

Gjest Tidssone
Skrevet

Men vi vet jo ikke om de over førti er kvinner eller menn...

Skrevet

Men vi vet jo ikke om de over førti er kvinner eller menn...

Nei det er sant, men jeg var mer nysgjerrig på alderen på brukerne som pakke jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...