AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Hei, er det noen der ute som har et fint dikt, ordtak o.l ang. emnetittelen som står ovenfor? Har en eks som ikke vil fortelle meg hva jeg har gjort ham, og ignorerer meg helt. Jeg har en del ting jeg vil få si til han, som jeg går å bærer på og det sliter meg helt ut. Han tar ikke telefonen når jeg ringer han, svarer ikke på mld. Jeg er plutselig ei dame han aldri har kjent. Når vi er ute og tar oss ei øl (han med sine venner og jeg med mine) ender det opp med at vi blir vemmelige og frekke med hverandre. Jeg har selv en tendens til å bli vemmelig når jeg tar meg et par øl. Sist gang gikk det ikke så særlig bra, og det ble bare krangel. Krangelen gikk ut på at jeg lurte på hva jeg har gjort han men han vil ikke fortelle det. Og tidlige minner vi har ilag blir det også lagd krangel utav, noe som jeg ikke liker i det hele tatt. Jeg har behov for å snakke med han og ordne opp i situasjonen. For sånn som dette klarer jeg ikke å ha det. Å vite at eksen din ikke klarer trynet på deg er ikke en god følelse. Er det noen som er i noen lunde samme situasjon som kunne hjulpet meg med et par tips til hvordan jeg skal håndtere dette? Jeg klarer ikke mer av dette. Har gitt opp å prøve å kontakte han gjennom mobil, det funker ikke. Hjertelig takk på forhånd! Anonym poster: 9405a4ef486d32a45c4ba5ee9277756b Anonym poster: 9405a4ef486d32a45c4ba5ee9277756b
Shinana Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Første bud er i alle fall å slutte å være vemmelige mot hverandre. Slikt er ingen god invitasjon til en seriøs prat om ting som betyr noe. Samtidig må du ha et realistisk forhold til muligheten for en slik prat. Han virker å være helt ferdig med forholdet, og vil legge alt bak seg. Du er ikke der, og jeg skjønner at det kan være vanskelig for deg. Uansett så må du nok bare akseptere at det er slik.
Gjest Chin Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Du føler for å snakke ut om det, han vil ikke snakke ut om det. Du må bare innse at dere har to helt ulike behov om dette. Du kan ikke tvinge han. Dropp det, la det gå, om han ombestemmer seg så får dere snakke om det da. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Første bud er i alle fall å slutte å være vemmelige mot hverandre. Slikt er ingen god invitasjon til en seriøs prat om ting som betyr noe. Samtidig må du ha et realistisk forhold til muligheten for en slik prat. Han virker å være helt ferdig med forholdet, og vil legge alt bak seg. Du er ikke der, og jeg skjønner at det kan være vanskelig for deg. Uansett så må du nok bare akseptere at det er slik. Takk for svar. Ja han har nok lagt forholdet bak seg, og jeg har ikke lenger følelser for ham. Jeg vil ikke tilbake i forhold med han. Det eneste jeg vil er å få ordnet opp i dette over en seriøs prat. Men det er ikke mulig om han ikke svarer på verken melding eller telefon. Jeg klarer ikke å tenke på annet enn at jeg må beklage for oppførselen min sist gang vi var ute. Anonym poster: 9405a4ef486d32a45c4ba5ee9277756b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå