Gå til innhold

er fitte et stygt ord?

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen synes det er stygt, andre vulgært, andre fint

hva synes du?

Anonym poster: 9a006f6556fe35e140a0f4259173b3d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har blitt et stygt og vulgært ord fordi det bl.a. blir brukt som skjellsord.

Anonym poster: 48e4794eba440a2201dbe206e099b1ba

• Liker 4
Skrevet

fint ord :icon_lol:

Anonym poster: 847bde192ef80c3f96255d8d79749d65

Skrevet

Det kommer jo helt an på omstendighetene, ord får ikke mer makt enn hva vi legger i dem. Å bli kalt "du din fitte" er jo ikke dagens pep talk, men jeg ville ikke blitt hoppende glad om noen sa "du din vagina" til meg heller. Og jeg sier ikke til gynekologen min at han skal se på fitten min, men det sier vel seg selv.

Jeg synes ikke ordet fitte er verken stygt, fint eller vulgært, men det er et bedre ord enn underlivet, jeg personlig grøsser ved det ordet.

Sier selv fitte og synes det er et helt greit ord, det er iallefall bedre enn beveren, tacoen, blekkspruten gullmusen og diverse andre diverse "kreative" ord.

• Liker 5
Skrevet

tnCALL-U-CUNT.jpg

Anonym poster: 458fba319512c55be8dd751fda9542be

• Liker 7
Skrevet

noen synes det er stygt, andre vulgært, andre fint

hva synes du?

Anonym poster: 9a006f6556fe35e140a0f4259173b3d5

Stygt, og vulgært, er det kun når det brukes som skjellsord.

Når det brukes for å beskrive noe fint jenter har, da er det fint, og kanskje det mest erotiske ordet, for meg ihvertfall.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Fordi det blir brukt som et skjellsord, så ja, jeg synes det er stygt.

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg synes det er stygt og nedverdigende.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke det. Jeg løper min vei om en mann skulle finne på å si "musa" eller noe sånt fjas...

(Sist jeg var singel var faktisk ett av kriteriene en evnt ny mann skulle fylle at han kunne si "fitte". Lang historie, men min erfaring er at de som ikke klarer å si det heller ikke er spesielt flinke til å snakke om sex generelt. Og jeg liker at man kan snakke om det på en litt dirty måte, ikke som noe klinisk perfekt.)

• Liker 2
Skrevet

Når det blir brukt slik som i dag, " din helvettes fitte" Så ser jeg ikke at det er noe positivt i ordet.

Så det er et ord med negativ ladning (no pun intended)

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

"Fy faen, di fitta!" er ikkje positivt. Ei heller "Fy faen, di mus!"

"Legg deg på senga så skal eg pule musa di!!" funkar ikkje! Ei heller "Legg deg på senga så skal eg pule vagina di!"

"Legg deg på senga så skal eg pule fitta di!!" funkar.

Skrevet

"Fy faen, di fitta!" er ikkje positivt. Ei heller "Fy faen, di mus!"

"Legg deg på senga så skal eg pule musa di!!" funkar ikkje! Ei heller "Legg deg på senga så skal eg pule vagina di!"

"Legg deg på senga så skal eg pule fitta di!!" funkar.

Sesam sesam, lukk deg opp!

Du(han) fant nøkkelen ;).

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Sesam sesam, lukk deg opp!

Du(han) fant nøkkelen ;).

Jepp, eg er kvinne og veit kva eg vil ha!

Gjest Sunheart
Skrevet

Vil du slekk fetta mi? Det er det vi sier i nordland, haha

• Liker 1
Skrevet

Jeg har slengt det ut som skjellsord, typ ; du er ei jævla fitte :rasende:

Men jeg har og brukt det under mer deilige hendelser, typ ; det er så deilig at du slikker fitta mi :lur:

Så ja kan bli brukt som begge deler, et skjellsord, og mer normalt . Heh, hver sin smak gitt :rolleyes:

Gjest Raindrops
Skrevet

Et av de bedre ordene for å beskrive det kvinnelige kjønn etter min mening. Jeg har da for faen ingen mus.

• Liker 4
Skrevet

Vil du slekk fetta mi? Det er det vi sier i nordland, haha

Det er bare ikke lekkert :kvalm:

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes fitte er helt greit, om det ikke brukes som et skjellsord, men litt flaut er det jo.. :ler:

"Problemet" er at her i trøndelag sier de ofte "fitte" med "e" istedet for "i" og det er så gruelig stygt at jeg ikke klarer å skrive det engang. Samboeren vet hvor ekkelt jeg synes det er så han pleier å plage meg litt ved å si det; da blir jeg så flau og halv-kvalm at jeg vet ikke hvor jeg skal jeg skal gjøre av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...