Gå til innhold

Katten sleiket stekepanna ren. Farlig på noen måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stekte kylling her i huset for noen timer siden og pus fikk smake litt stekt kylling uten krydder, noe hun likte som vanlig.

Hørte en dunkelyd nå nettopp fra kjøkkenet som at pus hadde hoppet ned, og hun stod nede på kjøkkengulvet og drakk vann.

Hun vet utmerket godt at hun ikke har lov å gå på kjøkkenbenken.

Steikepannen hadde lite smør igjen men det var nok en god del krydder igjen i smøret. Hadde i salt, pepper og løkpulver. Pannen er nesten tørr så jeg er ganske sikker på at hun har vært der.

Siden jeg brukte en del salt har jeg satt fram rent ferskt vann til henne. Skal på jobb imorgen så har ikke sjans til å se om hun blir dårligere når jeg er borte.

Hva tror dere? Hun er tre år gammel og ca 5 kg.

Anonym poster: 08355b5224a7bf15435de3e7294d399d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La henne få nok å drikke, så går det nok bra. Stor fare for at hun spyr, når hun får i seg så mye fett og krydder, men da er det ute av kroppen. Katter kvitter seg lett med ting de blir dårlige av den veien.

Anonym poster: 2e4720181e11090270822190373e68da

• Liker 2
Skrevet

Hun blir nok tørst, men jeg vil ikke tro at det kan være direkte farlig for henne.Som det blir påpekt over er dyr flinke til å kaste opp hvis det blir for mye for "systemet".

For oss med irsk ulvehund er dette med stekepanne for øvrig en veldig kjent problemstilling. Her får ingenting stå på komfyren, ellers...! :ler:

Anonym poster: 451ea1a36a55176ae85163e8e284fdc8

• Liker 2
Skrevet

Det går sikkert bra for både katt og stekepanne. :)

Skrevet

Det gikk bra med henne. Kunne litt løs avføring igår men gikk som vanlig i kattekassa :)

Skrevet

Så bra, men hun har sikkert hatt litt vondt i magen sin. Kanskje hun er mer forsiktig med valg av tyvegods neste gang :)

Skrevet

Så bra, men hun har sikkert hatt litt vondt i magen sin. Kanskje hun er mer forsiktig med valg av tyvegods neste gang :)

Jessda, og jeg tar vekk stekepanna heretter ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...