Gjest Ts Skrevet 21. november 2012 #1 Skrevet 21. november 2012 Du stod plutselig foran meg, hjerte mitt stoppte opp. Når du såg på meg ble jeg varm inni meg, smilet ditt lyste opp. Du tok meg med storm. Du var den jeg alltid hadde drømt om, men ikke tørte håpe fantes. Nesten for god til å være sann, kanskje du var det. Du fikk meg til å tro på kjærligheten, at det fantes en som føltes perfekt for meg. Det virket som vi var så like. Vi skjønnte hverandre. Lidenskapen mellom oss føltes så sterk. Var det spenningen? Stod jeg ikke til forventingene? Jeg merket at noe ikke stemte etter den natta jeg kysset deg hade. Ikke visste jeg at det skulle bli første og siste gangen jeg fikk lov til å ligge tett inntil deg. Jeg flommet over av godfølelser for deg, du fikk blodet mitt til å bruse. Det var så mye jeg ville gi deg. Jeg ville gi deg alt. Nytelsen av å stryke på deg, tryggheten av å ligge i armkroken din, kjenne pusten din, se deg smile med hele deg når du såg på meg. Jeg følte du var ekte, endelig var det min tur til å finne han med stor H. Han som jeg alltid hadde drømt om. Det var så mye jeg ville si til deg, dele med deg. Jeg ville ha hele deg. Det føltes så rett, jeg følte jeg endelig var kommet hjem. Du fikk meg til å tenke tanker jeg aldri før hadde tenkt, du fikk meg til å føle på føleser jeg ikke visste jeg hadde. Jeg ville gjøre alt for deg. Ville at du skulle ha det best. Noe skjedde over natten. Kanskje du ble redd, kanskje du lurte deg selv. Det får jeg nok aldri vite, men du skal vite at hos meg var det ekte, med deg var jeg klar til å fortsette en lang reise inn i fremtiden, i gode og onde dager. Jeg ville være din klippe, en som aldri sviktet deg, en som alltid var stolt over deg, som støttet deg, savnet deg og elsket deg mer enn noen sinne, uansett hvor i verden du befant deg. Kanskje kjærligheten/håpet bare er en illusjon. Håpet om hvordan man ønsker å ha det, drømmen om å være to, en sjelevenn, bestvenn, elsker en kjæreste for alltid. Ingenting varer evig, men jeg kommer aldri til å slutte med å være en håpløs romantikker. Du viste meg at det går an å få de følelsene, at det går an å finne en mann som bare føles så rett og som man har lyst til å gjøre ALT for. Kanskje en dag er jeg heldig å møter en som føler det samme for meg, som aldri vil tvile om jeg er den rette. Takk for at du fikk meg til å kjenne på alle disse fantastiske følelsene, for at du viste meg hvordan det skal føles. Jeg vil nok aldri glemme deg. Du åpnet øynene mine og lærte meg hvordan det skal føles. Jeg ønsker deg kun det beste, du fortjener en dame som aldri slutter å vise at hun setter pris på deg, en som vil elske å kose med deg, overaske deg, en som alltid lar deg føle deg spesiell/unik, en som alltid er der for deg og som aldri lar deg føle deg usikker. Handlinger foran ord, man lyser ut ulike signaler hele tiden, et blikk sier mer enn tusen ord. Ikke la frykten ødelegge for deg. La deg selv bli elsket og elsk tilbake. Livet er skjørt, nyt det, grip dagen og hold deg til de menneskene som får deg til å føle deg bra og til de som gir deg positivitet/lykke. Vær ærlig med deg selv og mot andre. Ikke si ting du ikke kan holde, gjør ting helhjertet. Tørr å ta sjangser, tørr å vær sårbar, tørr å være deg selv fullt og helt. Det finnes noen som vil elske alt med deg. Jeg skulle ønske den personen var meg, men man kan jo ikke få alt man ønsker seg her i livet. Jeg er uansett glad for at jeg tok sjangsen, selv om det er tøfft å åpne seg opp følelsemesssig, kle seg naken og gi seg selv hen til en annen og i det andre øyeblikket føle seg avist og ikke god nok. Jeg vet at jeg er mer enn god nok, bare ikke for deg. Takk for at du lot meg få lov til å føle på sånne sterke følelser.Jeg ønsker deg alt godt <3
Gjest Ts Skrevet 21. november 2012 #2 Skrevet 21. november 2012 Dette er noe jeg har skrevet i kveld til en mann jeg har sterke følelser for. Det var full klaff og det virket som han var skapt som meg. Han gjorde meg så trygg. Vi har setty på hverandre i flere år i jobbsammenhenger. Først i det siste ble vi kjent. Han føltes så lik meg, han gav meg håpet at det fantes en som var like positiv og sterk i troen på at kjærlighet tåler alt om man vil det sterkt nok. Vi bor i ulike byer, begge har barn så for oss hadde det ikke blitt så enkelt. Men vi begge var så enig at det var kun opp til oss og at ingenting kunne komme i veien for oss. Jeg hev meg på flyet og fikk en kveld/natt med han. Samme kvelden sa han at jeg var skapt for han. Dagene etterpå foradret kontakten seg. Jeg har ikke snakket med han på 5 dager. Kun noen få sms. Han skrev i går at han skulle ringe meg i dag, men det gjorde han ikke. Jeg vet at han er travel, men i mitt hode er man aldri for travel til å sende en sms. Uansett jeg tok nok feil igjen. Jeg orker ikke noe spill eller å bli holdt for narr. Jeg har ikke sendt han det jeg skrev, men en dag skal jeg sende det til han. Man begynner å lure på hva man gjør galt, når man møter en som føles er så rett bare forsvinner. Tankene strømmer på, var jeg ikke god nok i senga, ble frykten for stor, likte han meg for godt, men at avstanden skremte han. Nei det er ikke godt å vite. Han sa han alltod var ærlig, men istedenfor gir han meg miksede signaler, håp, men samtidig holder han ikke sine ord. Bagateller for noeen men for meg betyr det mye. Jeg går videre med minnene og nekter å gi opp håpet om å finne en som synst jeg er perfekt i hans øyne og som aldri lar meg føle meg usikker eller lar meg tvile.
Shinana Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Synes det er flott at du tok sjansen, TS, og at du tar skuffelsen på den måten som du gjør. Du har selvtillit og styrke. Han er der ute et sted, vet du. Han du skal dele livet med. Du finner han nok!
Gjest Ts Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 Takk for det. Det er rart at man gang på gang stoler på hva folk sier. Uansett man blir sterkere jo mer motgang man møter. Jeg kommer ikke til å ta kontakt med han noe mer nå, så får se om jeg hører noe mer fra han. Uansett et han tydeligvis ikke den han utgav seg for å være han heller. Livet er vakkert og det er for kort til å kaste det bort på menn som leker med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå