Gå til innhold

Date to samtidig eller what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen...

Dater en søt jente, kan kanskje til og med kalle henne jenta mi. Vi har holt på i omtrent 2 mnd. Så, denne jenta jeg var forelsket i tidlig i høst. Jeg gjorde alt for å få henne, eller ikke alt, men prøvde å møte henne tilfeldig, ba henne til og med på kaffe. Hun viste ikke at hun fant meg interessang. Så møtte jeg denne jenta jeg dater nå, hun var søt, likte meg, klinte, sex på første møte osv. Hele klisjen. Men nå har den første jenten tatt kontakt med meg! Og jeg greier ikke si nei liksom. Kan ikke la den sjansen gå fra meg. Men så er det henne søte jenten jeg holder på med da... Faen, vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke såre noen, men kan ikke la sjansen gå fra meg heller... Vi er alle tre i begynnelsen av 20årene

Anonym poster: 3597e70ba2d5d067c2d26617f49fc2a0

Anonym poster: efefd9f325f0d9135ce51b8f5dd68aab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at hun du ikke har hatt sex med er interessert utover vennskap?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vent. Se hvordan det først utvikler seg med den du nå dater. Når eller om det tar slutt, så kan du få date hun andre med god samvittighet.

Å holde på med flere samtidig synes jeg ikke er ok. Det er respektløst, imo.

Endret av Pene sko...
  • Liker 6
Skrevet

Unntaket er selvfølgelig hvis du er åpen om det, og jentene synes at det er ok. Noe som er lite sannsynlig...

Skrevet

Jeg synes det er greit å date flere samtidig, men ikke etter at man har inngått ett seksuelt forhold med en av de. Når du har noe som er bra og føles bra, hvorfor ødelegge det bare fordi ei jente som ikke har funnet noe bedre nå tar kontakt med deg igjen? Du er en plan B for denne jenta, mens du er en plan A for hun du nå er sammen med.. Hva vil du være?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ville også ventet. Jeg synes det er ok å date flere helt i starten, men om en gutt hadde startet å datet en annen jente etter vi hadde møtt hverandre 3 ganger så hadde nok jeg trukket meg unna.. Du får trøste deg med at du har fått et luksusproblem... :fnise:

Endret av Calavi
Skrevet

Hvis hun første jenten ikke var så sykt gira da du var på henne, så kan det hende hun bare "bruker" deg nå fordi hun trenger bekreftelse/kjeder seg/ferdig med en annen flørt og trenger å glemme etc. (ja, folk gjør ofte dette). Hun vet du er tilgjengelig.

Hadde du virkelig vært aktuell for henne som kjæreste, så hadde hun villet truffet deg tidligere.

Og dersom du allerede har et seksuelt forhold til en annen?? Halloooo....??! Det er respektløst. Da må du kutte ting med henne og si hvordan landet ligger FØR du begynner å date hun andre.

Skrevet

Utroskap kalles det

Anonym poster: e65697accaed1dd74f875939c5a3fbb2

• Liker 2
Skrevet

Vent. Se hvordan det først utvikler seg med den du nå dater. Når eller om det tar slutt, så kan du få date hun andre med god samvittighet.

Helt enig. Du dater ikke flere på en gang! Det er rett og slett slemt. Det er som å gå bak ryggen på jenta.

Du får finne ut om jente nr. 2 (som du ikke dater nå) vil noe mer enn vennskap, og deretter må du ta et valg. Du må rett og slett ta en av dem. Og det kan være vanskelig, siden du kan miste en bra jente (hun du dater nå) og finne ut at hun du tror du vil ha (jente nummer to) ikke er noe bra i det hele tatt. Og da har du sagt fra deg begge plutselig.

• Liker 1
Skrevet

Velger du å date begge samtidig, og dette blir oppdaget, vil du sannsynligvis miste begge to (i tillegg til at det rett og slett er en skikkelig drittsekkaktig ting å gjøre, selvsagt).

Sats på den du føler sterkest for.

Anonym poster: 1e8c48d8ea18bd3c861d8b6651f16b28

Skrevet

Det er jo lovlig seint å begynne å date flere når man er godt på vei i et forhold (for det er du, slik du beskriver relasjonen)... om du kjenner behov for det, og at du ikke er så engasjert i det forholdet du har begynt på, så bør du gjøre det slutt før du begynner å treffe andre.

Anonym poster: 849ef8bd014a2610dd5e4d780cff0b3f

• Liker 1
Skrevet

Utroskap kalles det

Man må være i et forhold for å kunne være utro - evt bryte med regler som partene har satt.

Skrevet

Man må være i et forhold for å kunne være utro - evt bryte med regler som partene har satt.

Ja...

Skrevet (endret)

Hvis du har datet noen i to måneder og ligget sammen gjevnlig i disse to månedene, og begge vet at dette er dating og ikke casual sex, er han på god vei inn i et forhold. Faktisk er det så nært et forhold at det er på grensa til utroskap i min bok. Så her er jeg enig med AB.

Endret av Aprilcch
Skrevet

TS her. Hmm... Kan jo hende vi er i et forhold, kommer jo ann på hvordan man ser på ting. Vi har ikke snakket om det, ikke snakket om framtiden heller. Ikke møtt foreldre. Vært på noen felles fester, gått på kino, hatt sex, film. Men har liksom vært mer "dates". Lengste tiden vi har tilbragt sammen er vel sånn rundt 7 timer i våken tilstand omtrent (har j overnattet hos hverandre, men det er jo noe annet). Vi sees ganske sjeldent, 1-2 ganger i uken.

Har bestemt meg for å møte henne på onsdag kveld, til en øl. Tenkte vi kunne snakke, bare som venner, se hvordan tiltrekkningen er. Se om hun føler noe mer. Har ingen planer om å fortsette med begge to. Har virkelig lyst til å gå videre med jente nr 1. Men føler jeg har visse forpliktelser til jente nr 2. Dessuten liker jeg henne virkelig, hun er en sjelden pærle. Men jente nr 1 er liksom hakket bedre. Så vil ikke si hadetbra til jente nr 2 før jeg vet om det blir noe med jente nr 1...

Anonym poster: 6ef7c1695e4add90200eea81c3eb135e

Skrevet

Håper disse jentene finne ut av dette, slik at de kan finne seg sine egne "pærler", som klarer å holde seg trofaste mot dem...

Anonym poster: 1e8c48d8ea18bd3c861d8b6651f16b28

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...