Gå til innhold

Min aller første date i morgen! Livredd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg skal på min aller første date i morgen. Vi har aldri møtt hverandre, kun snakket over nettet. Jeg er livredd og dritnervøs, for å si det rett ut. Jeg har aldri gjort noe sånt før, og aner virkelig ikke hvordan det funker. Hva har man på seg? Hva bør gjøres/ikke gjøres på en første date? Jeg er helt blank!

Hjeelp! :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, spennende :) Ikke stress så mye med det, vær den beste versjonen av deg selv og ikke tenk for mye!

Ta på deg noe du føler deg vel i, kommer jo litt an på stilen din, men jeg ville gått for en skjorte, mørke jeans og en kåpe. Enkelt og greit...

Det blir nok veldig koselig skal du se!

• Liker 1
Skrevet

Det går nok bra! Høres spennende ut!

Hvis du greier det er det beste du kan gjøre å kose deg. Det er veldig gøy å være sammen med noen som har det gøy. Farlig smittsomt. Fungerer alltid for meg hvertfall :)

Skrevet

Hvor skal dere ?

På en dagåpen resturant her i byen! Jeg er kjempespent, men også livredd. Og jeg har en tendens til å gi opp når jeg blir for redd, og jeg har ikke lyst å feige ut denne gangen! Jeg er så lei av å være alene, og har lyst til å ta sjansen! Kommer ikke noen vei om jeg blir sittende inne i leiligheta hele dagen heller!

Herlighet, jeg har aldri vært så nervøs før!!

Gjest Mandalas
Skrevet

Klær kommer helt an på din stil. Jeg var nylig på min aller første date ever, i en alder av 30 år. Og det gikk over all forventning!

Lykke til imorgen! :)

Skrevet

Kjempe godt råd fra Calavi, og så er jeg stolt av deg (selv om jeg ikke kjenner deg) fordi du tør denne gangen. Om det ikke er det rette, eller om det ikke går som du håper, så er du i gang, og det er det viktigste av alt!

Skrevet

Hvilket nettsted brukte du for å møte han?

Skrevet

Som jeg sier til meg selv og alle andre som skal på date: Ha det gøy sammen! Det er det viktigste.

Nervøsitet er normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...