Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forelsket meg helt i denne blårøde leppestiftfargen, og har googlet for å prøve å finne en liknende leppestift, men uten hell:( Er det noen der ute som vet om en leppestift, evt. kombinasjon av lipliner og leppestift som kan gi liknende resultat? Den må være av god kvalitet...

På forhånd takk!

post-35181-0-37743100-1353450383_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener den fargen er i den serien hvor du tar på leppestift først og så legger over sånn blank stift for å få den til å vare i ukesvis. Har ikke snøring på hva den heter, men de har den serien på de fleste parfymerier ihvertfall.

Skrevet

du kan se om du finner den på marykay.no

enten ved å bla i online katalog som heter the look eller gå på produkter på toppen - makeup- lepper i menyen til ventre og velge cremelipstick til høgre da får du opp alle fargene

Anonym poster: c6d7be7632b2c1d78b6408ae0ec195e8

Skrevet

Det kan være MAC Russian Red?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Bare kjøp en matt, vinrød farge med mye blått i seg. Mac russian red som Honesty foreslo er et godt alternativ, men kanskje noe lys? Ser ut som den fargen du vil ha er hakket mer vampete. Hva med Terre de Feu fra nars?

Skrevet

Takk for svar, skal sjekke ut:)

Skrevet

Bare kjøp en matt, vinrød farge med mye blått i seg. Mac russian red som Honesty foreslo er et godt alternativ, men kanskje noe lys? Ser ut som den fargen du vil ha er hakket mer vampete. Hva med Terre de Feu fra nars?

Skal ikke stjele tråden her, men spør deg fordi jeg har bemerket meg at du har litt peiling! Hehe. Jeg søkte opp leppestiften fra Nars, og det ser ut som om den er noe jeg kunne ha tenkt meg. MEN, jeg har hørt at de med varm hudtone++ bør gå for en varm rødfarge? Eller kan jeg bruke blåtonede også? - ikke TS :)

Anonym poster: e78c5030625eaa5e91fa144373481057

Gjest navnelapp
Skrevet

Det ser ut som Chanels Barcelona Red. nydeleg farge!

Skrevet

Sjekk ut Dior sin Zinnia Red på nærmeste parfymeri, den ligner på hva du leter etter og er kald i tonen :-)

Rouge-Dior-3.jpg

Skrevet

Isadora matte lebestift i Femme Fatale med gloss over.

Skrevet

Det likner på forsiden på det siste Kicks-bladet? Inni står det forslag om YSL Glossy Stain nr. 09. Jeg har ikke testet den selv, så jeg vet ingenting om fargen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...