Gå til innhold

Givertelefon - russekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å prøve å finne ut av hvordan russekortet mitt skal være, men finner ikke ut hvilket telefonnummer jeg skal ha.

Vil gjerne ha et givertelefon sitt nummer til et bra formål (type: redd barna, leger uten grenser ol. )

Har prøvd å finne noen nummer, men finner ingen :S

Noen tips? Gjerne telefonummeret også :)

Anonym poster: 757ee53876b68e6ab1419ede61d71fbe

Videoannonse
Annonse
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg hadde nummeret til anonyme alkoholikere.

Skrevet

Skriv på dette nummeret: 820 44 144. Da får de denne beskjeden hvis de ringer: Takk for ditt bidrag på kroner 200 til Redd Barna!

• Liker 3
Skrevet

jeg synes det er en sabla dårlig idè ¨å ha giver nr på. spesielt et sånn som svarer takk du har nå støttet med x antall kroner. fordi- det er som oftes barn som samler på russekort. ringer de nr,kan det bli veldig dyrt.

Anonym poster: 00f467334e296812dfe89188545548c3

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

jeg synes det er en sabla dårlig idè ¨å ha giver nr på. spesielt et sånn som svarer takk du har nå støttet med x antall kroner. fordi- det er som oftes barn som samler på russekort. ringer de nr,kan det bli veldig dyrt.

Anonym poster: 00f467334e296812dfe89188545548c3

veldig enig med denne.

Anonym poster: 2b0cc0dc8e2acb86b4b635ff0416d28a

• Liker 1
Skrevet

Ønsker du egentlig å påføre veldedige organisasjoner som i utgangspunktet sliter med ressurser det ekstraarbeidet det er å omstøte feiltrukne bidrag, når klagene kommer strømmende på?

• Liker 1
Skrevet

Pluss man risikerer at folk som har ringt nummeret finner deg og krever pengene tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...