Gjest dårligfantasi Skrevet 5. mars 2004 #1 Skrevet 5. mars 2004 Min mann har snart bursdag. Vårt samliv er ikke slik det burde vært for tiden, så det er ikke tiden for den store kjærlighetsgaven. Hvordan det vil gå er usikkert. Likevel syns jeg han bør få en bursdagsgave, men jeg aner virkelig ikke hva. Han er av typen som har "alt" Noen som har forslag ?
Gjest Ethereal Skrevet 5. mars 2004 #2 Skrevet 5. mars 2004 Med slike holdninger kommer du i hvertfall ikke langt for å gjøre forholdet noe bedre. :o Nå vet ikke jeg grunnen til at forholdet skranter, men JEG ville ha prøvd en personlig vri. Finn ut hva mannen din kunne tenke seg, og gjør det. Hva slags interesser har han?
aline Skrevet 5. mars 2004 #3 Skrevet 5. mars 2004 Ønsker du at det skal bli bedre igjen da? Om du gjør det, så finn på noe personlig som forteller ham at du ønsker at det skal forbli dere, hva kommer an på hva slags menneske han er og hva som er spesielt for ham. Dersom du faktisk er usikker på om du ønsker forholdet videre, og er i en tenkefase, så kanskje det er lurt med noe litt mer nøytralt? Noe som viser at du bryr deg, men som ikke gir mer av deg en du er klar for å gi? Dette kommer også an på hva han interesserer seg for. Men dersom det er slik det er, så kan du kjøpe noe som er rent praktisk eller fornuftig til ham.
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #4 Skrevet 5. mars 2004 Hvis du ønsker det skal bli bedre, kunne du jo gitt ham en weekend på hotell hvor han kan ta med seg deg
tenker Skrevet 5. mars 2004 #5 Skrevet 5. mars 2004 Hvis du vil holde deg til noe "nøytralt", så kan jo ingen noensinne få nok bøker...
Gjest GreenSky Skrevet 5. mars 2004 #7 Skrevet 5. mars 2004 Det kommer an på forholdet deres, men jeg går ut i fra at du ønsker å satse på forholdet, siden du vil gi han en presang? At du ikke ville tatt deg det store bryet hvis dere var i ferd med å gå fra hveradre, mener jeg? Mitt forslag til bursdagspresang er rett og slett å gi fyren en fin dag, med han selv som midtpunkt. - Stå opp tidlig, lag en luxus-froksot til dere begge - ta han med ut å spise, eller lag piknik på stuegulevt hjemme - bak bursdagskake - ta han med på kino - gjerne en film han har snakket om at han vil se, eller lei en film - gi han litt herlig, avslappende massasje - gi han en presang, f.eks en ny after shave
Gjest prestekrage Skrevet 5. mars 2004 #8 Skrevet 5. mars 2004 Du skriver min mann, så jeg vil anta dere har vært sammen en stund. Er dette forholdet noe dere vi få til? I såfall; hva med å go han/dere et samlivskurs?? Ellers så er jeg fan av å gi div abbonemet på ulike blader. Sambo fikk årsabb på Vi menn. Sjefen fikk Villmarksliv, den andre sjefen medlemskap i turistforeningen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå