Boost Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 God kveld! Jeg møtte en fyr for et år siden, han hadde dame på tidspunktet. Det ble slutt mellom dem, litt på grunn av hun flyttet til utlandet, men selvfølgelig mest på grunn av at han lå med meg. Jeg vet hvor utrolig patetisk det var. Så ble jeg og han enige om at vi skulle være fuckfriends. Jeg fikk følelser, selvfølgelig, og han var ikke helt der enda. Dog jeg hadde blitt avvist så ble jeg hengende to måneder til, etter dette tok jeg en prat med han og sa jeg ikke klarte det mer og om det ikke var noe følelser fra han så måtte vi bare avslutte det hele. Han innrømte da at han hadde utviklet følelser for meg, men at jeg kom til å ta det mye tyngre av et eventuelt brudd enn meg. Så vi fortsatte. Etter denne episoden så har han faktisk tatt initiativ til å gjøre alle type kjæreste ting. Vi er på turer, planglegger fremtiden(ikke altfor langt selvfølgelig), går på kino, koser oss hjemme, besøker familiene våres sammen, kjøper julegaver til hverandre. Han nevnte en gang i våres at "jeg skal ikke ha kjæreste på lenge!", greit det tenkte jeg, for da brydde jeg meg ikke om han. Spørsmålet mitt nå er: Er det greit at jeg bare er "left here hanging", hvor lenge skal det ta før vi tar "kjærestepraten"? Vi har det jo kjempe fint sammen og jeg føler dette er noe jeg vil satse på, men er så usikker på grunn av ting han har sagt tidligere. Hva ville dere gjort i min situasjon, bare sittet å ventet på han eller funnet andre beiter? For som overskriften sier, jeg vil ikke være den dama han puler og thats it. Trengte å lufte hodet litt
Torepop Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Hm, høres kanskje ut som at han holder deg på vent. Syns ikke at du skal satse på denne fyren. Hadde han virkelig ville hatt deg, så hadde du allerede vært hans kjære vil jeg tro. Men hvem vet, jeg kan ta feil. 1
Havbris Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Ikke noe kan vel være bedre enn å snakke med han om hvor dere er? 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Hvis dere har holdt på et år, er det vel på tide å finne ut hvor dere står, spør han, ser han ikke en fremtid med deg nå, er det på tide å avslutte, men det er min mening.. Anonym poster: 554393b640157574aa968095d72673cb
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 han later som han er forelsket i deg og gir deg et lite håp sånn at han kan forsette å pule på deg Anonym poster: cc6f692e705cdd09593e097c17d99ff5 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Jeg har det også sånn. I tillegg til at "min" er veldig på og av. Felles venner og bekjente tror vi er sammen, og det er tydeligvis greit for han, samtidig som han ikke har hatt noe ønske om å måte meg på over en mnd. Jeg synes egentlig ikke det er noe ålreit at alle andre tror vi er et par, når han ikke vil møte meg en gang. Jeg tok en prat med han, og han vil tdeligvis fortsette, men det føles jo ikke sånn.. Så.. jeg har funnet andre beiter, og det håper jeg du gjør også, hvertfall frem til han bestemmer seg! De kan jo ikke forvente at vi skal vente på dem i alle evigheter! Anonym poster: fd0b2d1beb6b8a8a24fa2ab0251cda27
wonderwhy Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 Har det på samme måte selv, har drevet med ham i 6 mnd. Han føler seg heller ikke klar for et forhold.. Han sier han er glad i meg, men ikke nok til å bli sammen enda:/ Det er en utrolig vanskelig situasjon, hvor man ikke aner noen ting, annet enn at det gjør vondt å være glad i ham.
Boost Skrevet 20. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2012 Våre fellesvenner og bekjente tror vi er samboere. Så, know the feeling Vet ikke helt hva jeg skulle sagt til han i en eventuell samtale? Har helt sinnsyke problemer med å i det heletatt klare å utrykke "Jeg er glad i deg". Har ikke sagt det til min egen mor en gang, langt mindre denne gutten. Så noen råd og tips til hvordan sparke i gang en samtale om temaet hadde jeg satt pris på
Gjest Lille-pus Skrevet 20. november 2012 #9 Skrevet 20. november 2012 (endret) Kan bare si meg enig med Havbris her ja Snakk med ham. Hva er forøvrig det du kaller "kjærestesamtalen" ? Hvis det er en slags formell samtale hvor intensjonen skal være å bli enig om at "nå er vi et par, og nå kan jeg endre status på FB slik at alle blir informert", så er jeg ikke så sikker på om akkurat det er en lur innfallsvinkel på en slik samtale..... Edit: Typo Endret 20. november 2012 av Lille-pus 1
Boost Skrevet 20. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2012 Har det på samme måte selv, har drevet med ham i 6 mnd. Han føler seg heller ikke klar for et forhold.. Han sier han er glad i meg, men ikke nok til å bli sammen enda:/ Det er en utrolig vanskelig situasjon, hvor man ikke aner noen ting, annet enn at det gjør vondt å være glad i ham. Vondt er det ja. Ut i fra hva du skriver så har du hvertfall tatt kjærestepraten med han, så du har etablert noe der Skulle ønske jeg var like åpen til slik prat!
Boost Skrevet 20. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2012 FB, neineinei. Den er jeg langt unna, veldig reservert FB bruker. med kjærestesamtale mener jeg den samtalen normale mennesker har hvor man gjør hverandre oppmerksom på at begge parter bryr seg om hverandre. Samt hvor man oppklarer ting som vedkommende faktisk kunne vært i et forhold med deg, sånn at man kan omtale han som "Kjæreste". Ganske upraktisk per dags dato, da folk lurer jo m f.eks. "Hvor lenge har dere vært sammen?" svært kleint å måtte si "Nei vi er ikke sammen, men vi er på en måte det uten selve tittelen".
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 Våre fellesvenner og bekjente tror vi er samboere. Så, know the feeling Vet ikke helt hva jeg skulle sagt til han i en eventuell samtale? Har helt sinnsyke problemer med å i det heletatt klare å utrykke "Jeg er glad i deg". Har ikke sagt det til min egen mor en gang, langt mindre denne gutten. Så noen råd og tips til hvordan sparke i gang en samtale om temaet hadde jeg satt pris på Under vår samtale, hadde jeg forberedt meg lenge og hadde en hel monolog jeg la frem for han. Så ikke på han en eneste gang mens jeg snakket. Og snakket nok ganske fort, for han sa etter jeg var ferdig at han ikke skjønte bæret Ikke fikk jeg så mye ut av den samtalen heller, annet enn at han vil fortsette som før. Prøv å være veldig konkret. Om jeg skulle gjort det på nytt, tror jeg faktisk jeg ville stilt ultimatum, for nå er jeg så lei av hele styret! AB som har en fyr som vennene tror vi er et par. Anonym poster: fd0b2d1beb6b8a8a24fa2ab0251cda27
wonderwhy Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Jo, men det gjør ting enda mer usikkert. Føler at jeg har lakt et press på ham:/
Boost Skrevet 20. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 20. november 2012 Under vår samtale, hadde jeg forberedt meg lenge og hadde en hel monolog jeg la frem for han. Så ikke på han en eneste gang mens jeg snakket. Og snakket nok ganske fort, for han sa etter jeg var ferdig at han ikke skjønte bæret Ikke fikk jeg så mye ut av den samtalen heller, annet enn at han vil fortsette som før. Prøv å være veldig konkret. Om jeg skulle gjort det på nytt, tror jeg faktisk jeg ville stilt ultimatum, for nå er jeg så lei av hele styret! AB som har en fyr som vennene tror vi er et par. Anonym poster: fd0b2d1beb6b8a8a24fa2ab0251cda27 Hehe! Hadde vært greit å bli kvitt styret og tankene, men så er liksom all tvil borte når han er med meg. Ultimatium er kanskje lurt, men er ikke sterk nok til sånt tror jeg Uansett så har jeg skjønt at en prat må til, men tror ikke det kan bli noen breakup før om 2ukers tid. Underviser ekstra timer på bachelorlinjen hans, da jeg går master for det aktuelle faget. Smarting jeg er av og til
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #15 Skrevet 20. november 2012 Hehe! Hadde vært greit å bli kvitt styret og tankene, men så er liksom all tvil borte når han er med meg. Ultimatium er kanskje lurt, men er ikke sterk nok til sånt tror jeg Uansett så har jeg skjønt at en prat må til, men tror ikke det kan bli noen breakup før om 2ukers tid. Underviser ekstra timer på bachelorlinjen hans, da jeg går master for det aktuelle faget. Smarting jeg er av og til Det er nettopp det, og om du stiller ultimatum, tror jeg du kommer til å være glad for det i etterkant. Da er du liksom ferdig med det, enten det går den ene eller den andre veien. Jeg var ikke lur nok til det, så nå som jeg holder på å gå opp i liminga av å ikke forstå noe, må jeg nok en gang ta en vanskelig samtale, og denne gang stille ultimatum. Orker ikke mer av spørsmål som om VI skal være med på ting, eller om jeg vet om han ditten eller datten. Folk går utifra at vi har mye kontakt, men det har vi jo ikke hatt i det siste, så nå er det over og ut Blir vel litt annerledes med dere da, men tror ikke det er negativt å stille ultimatum etter lang tid. Du bør kunne få lov til å forlange et svar. Anonym poster: fd0b2d1beb6b8a8a24fa2ab0251cda27
Boost Skrevet 20. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 20. november 2012 Tusen takk for svar! Kom nettopp på at vi egentlig skulle ut og besøke foreldrene hans i bergen med datteren min. De hadde veldig lyst til å møte vesla, men nok best at samtalen finner sted før dette. Så går det dårlig får jeg bare leve med de pinlige to timene jeg må være rundt han i undervisningen. Håper på det beste, men skulle det gå åt skogen, da får det bare gjøre det nå og ikke om to år 1
Junine Skrevet 20. november 2012 #17 Skrevet 20. november 2012 Du får slutte å pule han, da vet du.. Og se hva som skjer 3
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2012 #18 Skrevet 21. november 2012 Han vet jo at du vil noe mer, og likevel sier han; " jeg skal ikke ha noen kjæreste på lenge"...mens han fortsatt er "sammen" med deg og dere har sex? Nei, kjære deg. Det må ha gjort vondt! Jeg har aldri forstått dette med fuckingfriends. Jeg vil være hovedpersonen i mitt liv og den jeg ligger med sitt liv. Man må jo føle at man er verd noe for den man er sammen med. Hva hadde jeg gjort? Jeg hadde gått på dater! Jeg hadde sagt til han at "det er på tide at jeg finner meg noen"....Du vil ikke gjøre det slutt, men om dere ikke er sammen, så kan han vel ikke ha noe imot at du møter andre? Kom deg ut jente og sjekk markedet. Se etter en mann som er kjekk og kul og faktisk liker deg så godt at han aldri vil finne på å tenke på deg som noe annet enn kjæresten sin! La ikke en fjasemann ta opp tiden din. Du kan nok være glad i han osv, men følelser kan man få for flere, og det er på tide å skifte beite. Sørg for å gi han et stikk før du drar. Ta igjen...om ikke annet for å se at han blir lang i maska. Barnslig? Sikkert...men sikkert ganske morsomt og. Klapp han på baken og takk han for alle liggene, før du går på date.
Gjest se filmen;) Skrevet 21. november 2012 #19 Skrevet 21. november 2012 He´s just not that into you! Jeg tror det er så enkelt som at hadde han hatt lyst til å være kjæresten din, hadde han blitt nettopp det.
Boost Skrevet 25. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 25. november 2012 Vi snakket sammen i går. Han sa at han trivdes med meg og at han anså oss som sammen. Prøvde å si det at det er noe man blir enig om i plenum, så da fikk jeg tilbake "Vil du være kjærsten min?" Kunne ikke følt meg mer heldig 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå