Tropic Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Fikk en vare fra amazon som er ødelagt og skal sende denne i retur, men om jeg velger alternative å erstatte varen vil de sende ny vare med en gang eller venter de til de har mottatt ødelagt vare i retur?
Guybrush Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Normalt sett må du sende inn varen så de får verifisert at du har rett på ny vare i utgangspunktet. Det er svært få som automatisk sender ut ny vare - eneste utenlandske nettbutikk jeg har opplevd dette hos har vært play.com
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #3 Skrevet 20. november 2012 Jøss da må det har vært noe dyrt. Jeg har bestilt fra amazon før, fikk en gang noe som var ødelagt, slapp å returnere det. Anonym poster: 1f13a6c28226146dc2ca457605ed9f5d
Gjest Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Har selv skulle returnert noe til amazon, fikk da beskjed om å beholde produktet ettersom frakt var så dyrt og de sendte meg heller et nytt!
Tropic Skrevet 21. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2012 Jeg snakket med de, og jeg må sende pakken i retur for å få tilbake pengene, og bestille ny vare selv som jeg gjorde i går kveld. PROBLEM! Posten.no var nede i går så kunne ikke sjekke hva det kostet å sende en pakke tilbake til USA, men antok det ikke kunne koste såååå mye, men joda, steike ta, det koster meg 270 kr i GRUNNPRIS!!! og boken kostet meg jo bare 200 kr!!! :S
Tropic Skrevet 21. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2012 Oppdatering, amazon er 'way cool' Snakket med en derfra nå og jeg slipper å sende boken tilbake og får tilbakeført pengene for den i løpet av et par dager! :-) Har allerede bestilt ny bok så den kommer om ei uke! Ikke verst, ikke verst, med andre ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå