Kvist Skrevet 20. november 2012 #1 Skrevet 20. november 2012 Jeg går og lurer på om jeg skal lage noe til mor og svigermor i år. Det blir å såfall en litt større greie, antagelig kranser til å henge på vegg eller dør. Jeg er ganske estetisk og litt handy av meg, så har tro på at resultatet ikke blir amatørmessig, og jeg tenker å tilpasse farge og materialvalg så det skal passe hos mottagerene. Men er det uansett teit å gi/få julepynt? Jeg kommer til å lage dem så de kan lagres og vare i mange år. Jeg tenker at det kan være koselig å få noe hjemmelaget, de er absolutt i alderen at de har alt de trenger og litt til. Og en av dem har ganske nytt hus og den andre pusser opp nå frem mot jul. Men jeg vil jo ikke gi noe stort hjemmelaget som føles som en "plikt" å henge opp heller... Hva tenker dere?
Gjest Bond Skrevet 20. november 2012 #2 Skrevet 20. november 2012 Jeg synes at foreldregenerasjonen kan gjerne få noe slikt - men om man skal gi pyntegjenstander må man absolutt vite smaken til vedkommende! HVis du er rimelig sikker på det, da synes jeg at hjemmelaget krans kan være veldig fint for folk som er såpass voksne at de har det meste
Badeand Skrevet 21. november 2012 #3 Skrevet 21. november 2012 Jeg hadde i hvert fall blitt veldig glad for en fin julekrans, så lenge den passet til min smak Koselig å få noe fint hjemmelaget
muttra Skrevet 21. november 2012 #4 Skrevet 21. november 2012 det syns jeg er en fin ide, og viss ikke marerialene til kransene blir veldig kostbart så kanskje en god fuktighetskrem med solfaktor tilpasset hudtypen deres i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå