Gå til innhold

Erfaringer med Perfecthome?

MarianneE

Anbefalte innlegg

Mye av det som selges hos www.perfecthome.no er utrolig lekkert.

Har noen handlet derfra?

Hvordan var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har handlet der en gang tidligere, synes mange av produktene er flotte men ikke spesielt billig kanskje....hun som jeg kjenner som drev med det , tjente alltid godt på partyene sine...liker ikke dukkene :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har en ramme derfra som jeg er godt fornøyd med, ellers har de jo mye dukker og det er ikke helt min stil. Har en venninne som har juleservise derfra og jeg tror hun er fornøyd med kvaliteten, hun har ihvertfall hatt det i noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt noe derfra, og skal ha party selv om en måneds tid, for da kan jeg kanskje få kjøpt det jeg ønsker meg ("fotoalbum" boksen) for halv pris.

Jeg synes de har kjempe fine varer, men de er jo ikke spesielt billige dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jeg har masse Perfect home varer her hjemme. og er storfornøyd med alt. Jeg har ikke sans for dukkene, det er ikke helt min stil.

Men ellers er jeg kjempe fornøyd :-)

ja jeg er enig med at det er litt dyrt, men i gjengjeld er det ikke noe du ser igjen i alle andre hjem, det har jeg inntrykk av at masse ting fra Black Design gjør. Da synes ikke jeg det er så morsomt og kjøpe ting heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse ting fra PerfectHome, og i motsetning til andre liker jeg dukkene kjempegodt! De har også en juleserie i glass som er dekorert med hjerter som jeg liker veldig godt. Dessuten har de en skål som heter "båtskål" som jeg ønsker meg inderlig i bryllupsgave...

Men dyrt, joda, det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt noe derfra, og skal ha party selv om en måneds tid, for da kan jeg kanskje få kjøpt det jeg ønsker meg ("fotoalbum" boksen) for halv pris.

Jeg synes de har kjempe fine varer, men de er jo ikke spesielt billige dessverre.

Kunne gjerne tenke meg et Provence Fotoskrin

Vet noen hva det koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte katalogen dems om fredagen, og fikk den lørdag.

Det var en del fint der, dyrt men fint.

Trodde forresten de hadde et større vareutvalg.....

Porselensdukkene var ikke noe særlig, forresten.

Har ikke akkurat sansen for slikt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del nisser fra perfect home. Men jeg synes det er vel dyrt så jeg venter alltid til de kommer på salg over jul før jeg kjøper de. Eller så har jeg også en dukke som jeg synes er kjempefin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Perfect Home party en gang, kjøpte en ramme og to dukker som jeg har selv samt noen julegaver som jeg ikke husker hva var..... :oops: (begynner å bli en stund siden)

Prisen på varene er litt høy, men kvaliteten er jo også deretter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg har ikke handlet derfra ennå, men har fått katalogen som jeg har kikket litt i.. Nå venter jeg bare på et party, slik at jeg kan få bestilt noe! :) De har jo utrolig mye lekkert, bl.a bestikkskrinet, bilderammer og vinkasser...

Jeg er ikke noe særlig glad i porselensdukker, så akkurat de likte jeg ikke så godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tips til dere som liker tingene i katalogen: Jeg fant mange av de samme tingene på Galtung Interiør på Glassmagasinet i Storgata. Blant annet disse snodige oppbevaringsboksene for fotografier og vineske med lokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde aldri hørt om dette før jeg, men nå har jeg bestilt katalog jeg og. Håper de jobber i påska da! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint der, men noe av den stilen er vel på vei ut nå! Er det ikke inn med litt mer minimalisme nå? Jeg har forøvrig mye i den perfect home stilen nå! Men begynner å bli litt lei det nå! HAr lyst at alt skal være lyst nå jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Husker at de hadde endel fint..men noe var ganske dyrt da...

Jeg er heller ingen stor fan av de porselensdukkene..kjøpte noen putetrekk (lyse, vaskbare) til pynteputene på stua..er forsåvidt fornøyd med dem..Resten av tingene deres hadde jeg fort blitt lei av tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittet så vidt inn på sidene, og helt ærlig her var det mye nips! Får noia av 99% av det der, alt for mye dill og dall og unyttige ting. Sorry - ikke meningen å tråkke noen på tærne altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mye nips og dall, men jeg liker både fargene og designet på mange av "tretingene" deres... Men så er jeg veldig lite glad i minimalismen og, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...