Gå til innhold

Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på med en mann ganske lenge. Etter en del frem og tilbake tidligere, hvor han ikke trodde han hadde følelser, så innrømte han at han var glad i meg for ca 6 uker siden. Så gikk det fint et par -tre uker, hvor vi begynte å diskutere om vi skulle kalle oss kjærester og eventuelt involvere unger, før han plutselig nesten over natten trakk seg vekk og ikke svarte på henvendelser lenger.

Jeg står tilbake med 1000 spørsmål, og klarer ikke å skjønne hva som egentlig skjer. Hvorfor sa han at han var glad i meg etter så lang tid hvis han egentlig ikke mente det. Hva har skjedd nå som ikke har skjedd tidligere?

Han bekreftet på spørsmål fra meg forrige uke at det ikke er noen annen, og jeg velger å tro ham på det. Men han sliter med å sette ord på hva han tenker. Han sier han ikke tenker, med det vet jeg er bare tull.

Nå er han opptatt til langt uti neste uke, så jeg får vel bare gå her med tankene mine. Jeg er forberedt på at det ikke blir mer, men jeg vil gjerne høre hva som har skjedd, for dette kom totalt uforberedt på meg nå. Og jeg klarer knapt tenke på noe annet, så dette blir en utrolig lang uke.

Beklager at jeg syter, men jeg måtte bare lufte tankene mine.

Anonym poster: 074b7f1ed34e2080e203f7cc40a5aa0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jentelogikk: Når du liker en gutt. For gudsskyld ikke gjør noe med det. Istedet forvent at han på mirakuløst vis skal vite det og så ta det første steget.

• Liker 2
Skrevet

Jentelogikk: Når du liker en gutt. For gudsskyld ikke gjør noe med det. Istedet forvent at han på mirakuløst vis skal vite det og så ta det første steget.

Han vet jeg liker ham. Han vet jeg har vært glad i ham i månedsvis før han klarte å finne ut hva han ville. Jeg har bortimot gjort hva som helst i perioder, fordi jeg er så glad i denne mannen. Nå gidder jeg ikke gi mer uten å få noe igjen. Men jeg vil ha svar.

Skrevet

Hun sier jo at hun har tatt kontakt med ham, og at de til og med har diskutert hvorvidt de skal kalle seg kjærester...?

Å skylde på "jentelogikk" i et tilfelle som dette, hvor det er åpenbart at mannen har mistet interessen og er for feig til å fortelle henne det som et voksent menneske, blir bare latterlig sjåvinistisk...

Anonym poster: 0c279c3b85d5d9358228f0ed495eb958

• Liker 1
Skrevet

Herlighet, hvor mange mannfolk er det i denne verden som ikke klarer å si hva de føler på en ordentlig måte?! Stikker hodet i sanden og håper at problemet løser seg selv på mirakuløst vis. Det er egentlig umulig å si noe om hva som har skjedd når han bare har trukket seg unna. Men jeg har opplevd det selv et par ganger for mye, og det har da dessverre betydd at han har mistet interessen av en eller annen grunn han ikke kan/vil forklare. Men det trenger jo ikke å være sånn i ditt tilfelle! De mannfolka kan virkelig drive oss til vanvidd med stillheten sin! :scorpis:

Håper for din skyld han får huet ut av ræva og klarer å snakke om hva han føler. Føler med deg :hug:

Anonym poster: 943760c7fdb8250d2866dce5f1f23dc4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...